Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Heb al flink wat opgezocht. Maar vind precies geen andere manier om je pep te cleanen dan met Aceton? En er werd ook gezegd dat als je pep al redelijk zuiver is, je best gewoon water mengt omdat dan de meeste bindmiddelen wel achterblijven, klopt dat? Zijn er nog manieren die efficiënter zijn, bijvoorbeeld met een minimum aan zuivere amfetamine-verlies? En nog een vraag: in geval van injecteren. IM, SC of IV? Heb ze allemaal uitgeprobeerd maar IV is te risky, heb al slechte doorbloeding. Ik zuiver mijn bloed dan in de mate dat jet kan dan wel met rode bietensap, brandnetelthee, en andere natuurlijke middelen om mijn organen toch een beetje ondersteuning te geven als ik het dan eens doe. Bedankt voor de info alvast. Graag zo feitelijk mogelijk, ben me bewust van de gevaren, de verslaving en de gevolgen. Heb twee jaar lang Ketamine heel onverantwoord gespoten IM en SC dus dat doe ik niet meer dan 1x per maand (for reAl). Vind als je dan toch gebruikt, doe het dan op een manier dat je de schade zo beperkt mogelijk houdt en zorg voor je lijf! Ik schuim ondertussen verder het wwweb af en hoop op intelligente en nuttige antwoorden op men vragen. Dankjulliewel! 🐌🐌🐌"
"Ahja ik heb dus mijn pep gewassen en dan met water bleef er nog erg veel wit residu over dat ik no way door mijn neus of lijf wil jagen. Welke middelen zijn dat? En hoe bekom ik speedolie dmv cleanen?"
"Wollukker zei: Uhh correct me if I'm wrong, maar lost water de amfetamine niet op zodat je alleen nog maar met de troep (cafeïne etc.) zit? Zo ja, dan ben ik bang dat je de "gewassen" pep kan weggooien. Klik om te vergroten... Ja, water lost de amfetamine op, maar ik was deze eerst met enkel Aceton, filter het en laat war overblijft in de filter drogen voor enkele uren en dan pas los ik deze op in zuiver water van de apotheek. Dan blijft er nog residu achter en dat zullen bindmiddelen zijn?"
"StimsalaBanne zei: Als je Engels kunt zou ik de link aanraden die in mijn handtekening staat. Heeft alle algemene informatie. https://www.exchangesupplies.org/pdf/P303_9.pdf Klik om te vergroten... thanks dat is de info die ik zoek!"
"StimsalaBanne zei: Als je Engels kunt zou ik de link aanraden die in mijn handtekening staat. Heeft alle algemene informatie. https://www.exchangesupplies.org/pdf/P303_9.pdf Klik om te vergroten... goede info maar ik zoek meer over de juiste dosering en stappenplan van substantie, oplossen met ascorbinezuur hoeveel en verdeling?"
"Blauweaap zei: Ik weet alleen hoe je IM of subQ zet maar daar heb jij niks aan. Klik om te vergroten... Hoezo daar heb ik niets aan? Ik heb deze avond uitgetest, weet niet of ik nu IM of subQ zat... Naar het schijnt te snel out als je ket IV injecteert... Vond het meeste info over IM online op reddit en dacht dat dit de betere manier is om deze stof te injecteren. Of vind jij anders?"
"transformated zei: Wat ik heb gehoord van Ketamine spuiten dat je direct in een k-hole gaat. Oxycodone injecteren zie ik het nut er niet van in tenzij je rap een overdosis wilt. Als je Oxycodone niet hoef te nemen laat het links liggen. Voor zover ik weet 90% van de mensen die IV begin te spuiten eindigen met een verslaving door de roes die je eerste keer ervaart. Toen ik zonder Oxycodone zat heb ik een paar weken Morphine IM gespoten. Dit deed ik dan onder de onder de navel. Gewoon zorgen dat je spieren ontspannen zijn anders gaat de naald er niet in als je spieren opgespannen zijn. Klik om te vergroten... Hangt er wat vanaf wat je gewend bent aan dosering... Ik ben de eerste keer niet in een K-hole gekomen. Maar dat is ook niet meteen mijn doel van dit middel altijd... Gebruik ook al paar weken oxy. Gebruikte je voordien ook al heroïne ?"
"Blauweaap zei: Ik weet niet of het slim is om ket IM tegaan zetten. Je weet toch wel dat je subQ maar een bepaalde hoeveelheid opneemt tot 0,4 ik weet niet hoe dit werkt met keta of andere harddrugs als je het subQ zet maar met testosteron kan het maat tot 0,4 Opnemen. Stel 0,4 in buik 0,4 in been kan dan weer wel. Ik zet ook alleen IM test ik weet niet waar je hebt gezet en welke naald lengte je gebruik hebt. Maar ik voel zelf wel waneer ik in mijn spier aan het roeren ben. Klik om te vergroten... Op reddit wordt er enkel over ket IM spuiten gesproken. Andere info heb ik er nog niet over gevonden. Wel dat als je naald te kort is je enkel subQ kan gaan, en daardoor minder effect voelt, en dat IM langer duurt om gezet te worden en wat onaangenamer is..."
"Florida zei: Hangt er wat vanaf wat je gewend bent aan dosering... Ik ben de eerste keer niet in een K-hole gekomen. Maar dat is ook niet meteen mijn doel van dit middel altijd... Gebruik ook al paar weken oxy. Gebruikte je voordien ook al heroïne ? Klik om te vergroten... transformated zei: Nee heroïne gebruikte ik niet voordien. Heroïne heb ik 1x gechineest. Oxy gebruikte ik al ervoor. Klik om te vergroten... Ja even een stomme vraag maar hoe ga jij de constipatie tegen? Want mijn buik doet zoveel pijn maar ik kan niet gaan... heb al laxeermiddelen gebruikt, groene klei en spirulina drinken...niets helpt :/"
"Ik heb één keer in men leven een spuit gezet met heroïne op een totaal onverantwoorde manier en veel geluk gehad. Dat was dom... Maar omdat ik er amper info over vind: Hoe kan ik op een veilige manier het best drugs injecteren? Welke benodigdheden, waar beter IM of in je aders? Wat is het verschil? Ik zou dit graag weten over ketamine en oxycodon. Alvast bedankt!"