Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC op een feestje... Met rollercoasters!

XTC op een feestje... Met rollercoasters!

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlashhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oké dus, nu is er een feestje in Bobbejaanland deze zondag 31/08 (genaamd: Adrenaline, is een gewoon Hardstyle/Tek/Hardcore/... feestje, maar dan IN Bobbejaanland zelf :grin:)! Was dus bezig met een maat van me en hij zei: ja je moet zeker geen pillen pakken want als je dan in één van die rollercoasters stapt ga je echt fout en ongelooflijk hard gaan blablabla...

Maarja nu vroeg ik me af is dit nu waar? En als ik dan iets zou willen nemen om strak te staan is het dan beter om speed te nemen :confused:

Grtz, -F
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je dat niet voor jezelf kan bepalen, zou je wellicht beter met de hele teringzooi kunnen ophouden, in plaats van dergelijke achterlijke vragen op een forum te plaatsen, sherlock.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
XTC en Speed zijn allebei amfetaminen, en verhogen de hartslag. Als de schrik van die attracties erbij komt lijkt dat me niet echt goed voor je hart.
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Schrik van de attracties?

Ik weet zeker dat er op dat feestje mensen op de XTC zullen gaan.
Pak gewoon lekker een pil, ga je toch gewoon niet in de achtbanen ?
F
FlashhLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Als je dat niet voor jezelf kan bepalen, zou je wellicht beter met de hele teringzooi kunnen ophouden, in plaats van dergelijke achterlijke vragen op een forum te plaatsen, sherlock.
Klik om te vergroten...

WTF bedoel je daar nou mee? Ik weet ook wel amfetaminen en XTC je hartslag verhogen maar nu vraag ik me af of dat nu zo erg is als je in een rollercoaster stapt, echte 'schrik' heb ik niet maar het kan toch dat om een of andere reden je het toch niet zou mogen doen?
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#6
't Zal iig niet goed voor je hard zijn.
Mentaal zul je die xtc ondertussen wel vergeten zijn.
Denk trouwens niet dat ze tandenknarsende kinders in de achtbaan laten :grin:.

Wel geinig feestje, misschien dat ik eens ga kijken als ik zondagochtend niet kan slapen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pep of pillen in de achtbaan lijkt me wel vet, gewoon doen. Tenzij je rare ziektes hebt die je bang maken voor achtbanen, dan niet.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb weleens een dagje pillen gedaan in de efteling, geen probleem.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."