"Hallo mede df'ers,
Ik ben nog redelijk nieuw op het forum, ook al lees ik al wel enkele jaren mee.
Enkele maanden terug heb ik mijn eerste posts geplaatst, maar heb ik mezelf niet geïntroduceerd.
Intro
Mijn ervaring op het gebied van drugs is aardig breed (downers, hallucigenen en uppers).
Op mijn 18e (ben nu bijna 25) gebruikte ik voor het eerst xtc op Qlimax en vanaf dat moment heb ik steeds vaker meer en verschillende soorten drugs gebruikt. Ik heb altijd het "geluk" gehad goede bronnen in mijn omgeving te hebben die 100% te vertrouwen waren, waardoor alle ervaringen goed waren. Toch zijn er enkele drugs die ik met grotere regelmaat heb gebruikt, waaronder xtc, coke, ghb en natuurlijk wiet/hasj. Aangezien mijn report zich richt op coke, zal ik hier wat dieper op ingaan. In de 'experimentele' fase met coke gebruikte ik toch wel met enige regelmaat (laat zeggen 1 à 2 keer in de maand en dat dan met name in het 1e jaar). Ik gebruikte altijd en alleen met vrienden, aangezien ik het gebruik van drugs toch altijd heb gezien als een sociale aangelegenheid en het me niet leuk leek om in m'n eentje van de kaart te zijn. Gaandeweg nadat ik de grenzen steeds verder opzocht qua hoeveelheden en lengte van de 'trips' ben ik gaan minderen. Zo werden mijn ervaringen negatiever als ik echt de hele nacht doorgetrokken was tot de volgende ochtend. Vaak werder er dan een aantal 'paranoia' en dan sloeg de sfeer gauw om naar een sneue bedoening. Na een aantal van deze ervaringen heb ik een hele tijd geen coke meer gebruikt en binnen de vriendengroep zijn de meeste er ook wel klaar mee (wat natuurlijk positief is). Zelf word ik eigenlijk niet paranoia/depressief als de hoeveelheden binnen de perker blijven en ik uiteindelijk de zelfde nacht nog op bed beland. De enkele keren dat ik nu dus coke gebruik (1x in de 2 à 3 maanden) haal ik dan ong. 1g - 1,5g en ga op tijd naar huis, waardoor de ervaringen ook weer positief zijn. De kwaliteit die ik kan krijgen is altijd van een redelijk tot goed niveau (50% - 75%), de bronnen zijn zeer betrouwbaar en dat is ook wel fijn als je iets koopt wat toch aardig prijzig is.
Dat was dus de intro om mijn trip report te kunnen onderbouwen en te laten zien dat mijn ervaring niet zomaar uit de lucht gegrepen is.
Tripreport
Ik kon al een tijdje aan hele goede coke komen die getetst is op 85% (degene van wie het komt, vertrouw ik 100%) Nu wilde ik de afgelopen tijd geen drugs gebruiken, omdat ik veel bezig ben met sporten en mijn positieve flow hier niet in wilde onderbreken. Echter kon ik het vandaag niet laten, aangezien ik voor enkele dagen alleen thuis ben en nu vrij heb. Daarnaast was de laatste keer coke ook ong. 3 maanden terug (mooi excuus :P ). Om het binnen de perken te houden heb ik 1g gehaald, zodat het niet belachelijk laat wordt (ben nog steeds bezig). Na het sporten heb ik het opgehaald en heb ik eerst 4 biertjes gedronken om al goed in de stemming te komen. Rond half 12 heb ik uiteindelijk mijn eerste lijn gepakt van ong. 3cm en niet al te dik. Ik nam bewust niet al te veel, aangezien ik heel benieuwd was hoe goed deze coke nu is. De geur was niet echt sterk (wat ik zelf als positief beschouw) en het was ook totaal niet scherp in de neus. Na ong. 10min kwam het gevoel al echt sterk opzetten en ik zat er echt meteen lekker in, terwijl ik hier normaal toch echt wel nog 1 of 2 lijnen voor nodig heb. De planning was om gewoon chill thuis een film te kijken en muziek te luisteren, echter kreeg ik echt zin om buiten door de buurt te lopen. Waarna ik besloot m'n telefoon vol te zetten met chille muziek (underground hip hop - vind ik echt fijn tijdens coke ) en op pad te gaan. Ik ben door verschillende parkjes gelopen van de ene wijk naar de andere wijk en het was echt super chill met m'n muziek op. Ik ben zelf iemand die heel rustig/onstpannen word van coke en dat vind ik er ook echt fijn aan. Het voordeel van een maandagavond is dat het ook super rustig was op straat en ik ben geen mens tegengekomen. Na ong. 1,5 uur rond te hebben gelopen besloot ik maar weer terug te gaan naar huis. Toen ik aankwam bij het winkelcentrum in de wijk zag ik een politieauto richting het station rijden (wat er ong. naast ligt en ik moest daar langs om thuis te komen). Ik besloot toen om maar even om te lopen, omdat ik het risico wilde vermijden dat ze me aan zouden houden (hoe belachelijk dat ook zou zijn). Ik liep toen achter het winkelcentrum langs, waar normaal gesproken echt niemand komt. Vreemd genoeg hoorde ik ineens een auto die steeg in rijden en toen ik achter me keek zag ik dat het die politie auto was. Aangezien ik echt geen zin had in een confrontatie liep ik snel een steeg in die uit kwam op het plein van het winkelcentrum. Toen ik in de steeg was heb ik ff een sprintje getrokken (ik was toen uit het zicht van de politie auto), zodat mocht het nodig zijn ik een flinke voorsprong had op de agenten. Toen ik midden op het plein was hoorde ik de auto stoppen en de agenten uitstappen, waarna ik het maar op een lopen heb gezet (al maakt me dat al helemaal verdacht :P door het vele sporten was ik er wel zeker van dat ik ze er uit kon lopen). In al die tijd had ik nog steeds niets bijgepakt, dus toen ik ver weg was van de politie heb ik 4 redelijke punten gepakt (ik had mijn gram opgedeeld in 2 halfjes - een halve thuis op het hoesje en een halve meegenomen in het pakket naar buiten) en toen hakte het gevoel er echt goed in!
Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik alles wel op zou maken wat ik mee had genomen, maar ik heb echt geen een keer de drang gehad om bij te nemen. Ik voelde me echt constant chill en totaal niet de drang naar meer (wat normaal juist wel het geval is). Bij thuiskomst (om 02.00) heb ik het restant bij het andere halfje gedaan en had ik volgens mij nog steeds 0,8g over. Normaal gezien maak ik 1g wel op in 2 tot 3uur (afhankelijk van de kwaliteit, de mate van alcoholgebruik en of ik in een discotheek ben of bij iemand thuis). Nu heb ik echter na dik 2uur nog steeds het overgrote deel over en ben ik echt totaal niet zoeftig (= zware drang om bij te nemen). Het eerste wat ik natuurlijk gedaan heb is een goede lijn klaar leggen en daar voel ik me nu echt super chill door. Afgaande op de hoeveelheid die ik nog over heb, zal het toch wat later worden dan gepland. Maar goed ik ben echt uitermate tevreden over de kwaliteit en durf toch wel te zeggen dat dit de beste coke is die ik ooit heb gehad. Eigenlijk is het tripreport daar ook wel het bewijs van, want normaal gesproken zou ik nooit de drang gehad hebben om een report te schrijven. :P Echter heb ik nu gewoon echt de drang deze ervaring te delen.
Moet wel zeggen dat een report schrijven over coke natuurlijk wel wat minder interessant is vergeleken met een lsd trip, aangezien ik het gevoel moeilijk vind om in woorden uit te drukken. Echter zullen degenen die ook zulke goede coke hebben gehad, weten hoe chill zulke coke kan zijn.
Bedankt voor het lezen.
p.s. Binnenkort kan er mogelijk een report volgen over mijn 1e keer lsd (die er aan zit te komen. )"