Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLijkt wel of coke niet werkt?

Lijkt wel of coke niet werkt?

13 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het kan speedy aanvoelen met alcohol, en als je te kleine lijntjes neemt i.c.m. alcohol dan voel je er juist niet heel veel van. Maar dat is mijn ervaring, en die verschilt met coke ook per keer.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haai! :)
Ik heb vorig jaar maart voor het eerst coke gesnoven tijdens een concert en daarbij alcohol gedronken. Eigenlijk eerst alcohol en later coke erbij. Dat voelde eigenlijk alleen maar wat meer helder en minder het gevoel van de alcohol. Door mij dus niet als echt werelds fijn bevonden maar meer handig omdat je helder blijft tijdens het drinken. Braaf opgelet dat ik niet teveel drink en ook water gedronken. :wink: Maar ik vond coke nou niet echt helemaal mijn ding, ik denk omdat ik, als ik drugs gebruik, het XTC is en je daar lekker wappie van wordt.
Nou heb ik dit jaar Koninginnedag voor de 2e keer coke gesnoven wederom samen met alcohol. Maar voor wij de stad in gingen eerst bij mijn vrienden thuis een klein lijntje gesnoven VOOR ik alcohol op had. Ik voelde mij een minuut of 10 heerlijk! Echt warm, vrolijk, en wat euforisch. De rest van de dag ingeveer 1/3e gram gesnoven verdeeld over de dag/avond. Ook alcohol genuttigd, voor mijn doen best wat. Ik ben geen drinker namelijk... Mijn vrienden verbaasden zich er trouwens over dat ik gewoon goede eetlust en snacktrek had! Patatje hier, snackie daar. Nu heb ik gister avond thuis een lijn gesnoven om te zien of ik weer even dat lekkere gevoel terug krijg als voor we de stad in gingen. (ik had een halve gram gekocht dus nog over) Maar helemaal noppes, nada, niks! :confused: Hoe kan dat? Wel wat meer energie maar geen lekker fijn gevoel. Iemand een idee hoe dat kan? Vanavond neem ik de laatste lijn en dan is het op. En daarna vind ik t wel genoeg, zo geweldig vind ik het persoonlijk niet. Ik ga van de zomer op een feest wel lekker aan de XTC, dat is echt meer mijn ding.
heeft iemand een idee hoe het komt dat ik het idee heb dat de coke niet werkt?
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het eerste wat in me opkomt is dat je de eerste keer toen je een goed gevoel kreeg, goede coke had, en de laatste keer slechte coke. Maar het kan natuurlijk aan van alles liggen.
I
Inspector NorseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien neem je gewoon te weinig. Ik heb dikwijls de neiging om erg zuinig te zijn en dan slaat het idd echt niet goed in en moet je direct weer gaan bijsnuiven.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Joopiejo zei:
Het eerste wat in me opkomt is dat je de eerste keer toen je een goed gevoel kreeg, goede coke had, en de laatste keer slechte coke. Maar het kan natuurlijk aan van alles liggen.
Klik om te vergroten...

Het was dezelfde coke, ik had nog over stond er al in mijn bericht.. :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inspector Norse zei:
Misschien neem je gewoon te weinig. Ik heb dikwijls de neiging om erg zuinig te zijn en dan slaat het idd echt niet goed in en moet je direct weer gaan bijsnuiven.
Klik om te vergroten...


Dat zou kunnen, ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe groot een "standaard" lijn is...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
willemv zei:
Waarschijnlijk zal je de eerste keer door de alcohol de roes intenser hebben ervaren. Alcohol veroorzaakt ook een euforie en samen zorgt voor een ander effect als alleen coke.
Klik om te vergroten...



Dat lekkere gevoel was VOOr de alcohol. Dus ik had nog niets op... Staat ook in mijn uitleg. :wink:
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dunnetjess33 zei:
Het was dezelfde coke, ik had nog over stond er al in mijn bericht.. :wink:
Klik om te vergroten...
Daar gaat m'n theorie :rolleyes: ...

Misschien bleef als laatste in het zakje het versnijdingsmiddel over, los poeder en waren de brokjes die je als eerst heb gebruikt de echte coke?
Neus een beetje verstopt, kan ook schelen.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarschijnlijk zal je de eerste keer door de alcohol de roes intenser hebben ervaren. Alcohol veroorzaakt ook een euforie en samen zorgt voor een ander effect als alleen coke.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Verkeerd gelezen moet kunnen misschien is het gewoon een placebo effect geweest.... Weet niet of je van te voren een hoge verwachting had van de coke en dan kan iemand meer voelen dan die werkelijk voelt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik was er wel erg nieuwsgierig naar maar hoge verwachtingen niet. Ik zou vorig weekend het laatste kleine beetje snuiven maar niet gedaan, geen zin in. Nu zou ik het laatste beetje (halve lijn ongeveer) als een plofje willen roken. Gaat dat werken met zo weinig en hoe maak je dat?
a
alex58Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dunnetjess33 zei:
Ik was er wel erg nieuwsgierig naar maar hoge verwachtingen niet. Ik zou vorig weekend het laatste kleine beetje snuiven maar niet gedaan, geen zin in. Nu zou ik het laatste beetje (halve lijn ongeveer) als een plofje willen roken. Gaat dat werken met zo weinig en hoe maak je dat?
Klik om te vergroten...

bedoel je basen ?
F
FlapdrolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Naar mijn idee heb je gewoon te weinig genomen en heb je het te kort op elkaar weer gebruikt. Een halve gram gaat er bij mij met gemak in 2 -3 uur door, maar dan voel ik het echt goed. Daarnaast pak ik dan coke pas weer na 1,5 maand of langer, zo bouw je ook minder tolerantie op.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dunnetjess33 zei:
Ik was er wel erg nieuwsgierig naar maar hoge verwachtingen niet. Ik zou vorig weekend het laatste kleine beetje snuiven maar niet gedaan, geen zin in. Nu zou ik het laatste beetje (halve lijn ongeveer) als een plofje willen roken. Gaat dat werken met zo weinig en hoe maak je dat?
Klik om te vergroten...

Het zal wel iets doen maar het effect is minimaal met een plofje. Je kan de coke in een shaggie draaien maar je kan er ook een filtersigaret voor gebruiken. Vervang de filter met een tipje of de helft van een filter in de lengte. Dan maak de tabak losser en er zal ook wat tabak uit moeten zodat je het lijntje in de peuk kan hijsen. Het lijntje dus opsnuiven met een peuk en dan heb je een plofje.. Het is niet echt de moeite het is leuk om een keer te doen maar daar blijft het ook wel bij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."