Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlauwe lotus

Blauwe lotus

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FightforceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben het al erg lang van plan, maar morgen ga ik dan waarschijnlijk eindelijk eens de blauwe lotus nuttigen.. zag m toevallig vanmiddag ergens in het water groeien waar ik m dan ook vandaan wil halen..

Ik meen gelezen te hebben dat je er thee van kan zetten, ong 5g voor een hele pot geloof ik wat neerkwam op 1g per persoon?
Ik vraag me af hoeveel bloemen/hoe groot de bloem moet zijn voor een goeie dosis voor 1 persoon.. heb ook geen weegschaal..

Is er iemand die me wat meer info kan geven, er is namelijk niet heel erg veel op internet over te vinden..

Ervaringen zijn uiteraard meer dan welkom :wink:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben er ook wel geinteresseerd na, iemand die ik ken rookt blauwe lotus na paddotrips om zijn geest weer een beetje rust te geven. Overigens heeft erowid een hele stoot aan reports over blauwe lotus:

http://www.erowid.org/experiences/subs/ ... Lily.shtml
F
FightforceLid
01-01-2024, 00:00
#3
T'is m niet geworden, we wachten wel ff tot we wat meer weten, neem geen risico :)

Kan je ze ook laten drogen? En wat moet je nou precies eten? de bladeren of wat anders?
Kan in die Erowid verslagen ook niet veel feiten vinden.. bovendien hebben de meeste mensen daarvan poeder van de Smartshop..

Anyone?
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kan er gewoon een theetje van zetten, van bladeren en bloem dus. Best wat gewone muntthee bijdoen voor de smaak.

Ik vind het een teleurstellend effect. Zeer perifeer.
Er zijn echt wel leukere middeltjes te vinden in de natuur...

Maar experimenteren kan nooit kwaad natuurlijk... :grin:
F
FightforceLid
01-01-2024, 00:00
#5
ErnstJünger zei:
Je kan er gewoon een theetje van zetten, van bladeren en bloem dus. Best wat gewone muntthee bijdoen voor de smaak.

Ik vind het een teleurstellend effect. Zeer perifeer.
Er zijn echt wel leukere middeltjes te vinden in de natuur...

Maar experimenteren kan nooit kwaad natuurlijk... :grin:
Klik om te vergroten...

Hoeveel moet je dan drinken voor een chill effect? Een hele pot of een mok ofzo? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."