Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bruin eindhoven prive bricht?"
"Heb iemand hier echt wit heroine gehadt. ik alleen maar bruin. en kan ander mensen hier ook gebruiken soms en niet altijd? en waarom denk jullie dat Brabant hebt zo weinig bruin?"
"hoi alweer Ja ik dacht dat wit heroine was voor spuiten, en bruin voor roken, ik rook waaneer ik gebruik, en ik weet ik mag hier niet over handel praten :P.. maar mensen mag altijd mij en prive bricht achter over alles en nog wat, Ik was ook jaaren geleden al verslaafed maar niet meer al heel lang, en rook soms al heel lang, gelukkig.. hoe oud waar jullie toen eerste bruin rooked?"
"hoi ik was 15 en begon met roken, ik was 20 waaneer ik heb afgekicked zonder methodone of iets anders, alleen maar veel slaap pillen :P ik rook nog soms still maar vindt niet zo fijn want is veel fijner met andere mensen te roken, maar in nederland der zijn niet zo veel mensen dat ik ken hier, is ook erg want ken alleen kopen van junks en dat heb ik nix aan Ik vindt heroine is wel fijn maar moet echt uit kijken voor, is wel te fijn, Rook jullie veel?"
"? ik wist ik had en problem waaneer ik begon te huilen waaneer iemand had mij nep spul gegeven en ik had geen meer geld, wist gelijk dat ik had en problem voor en menneke van 16 Rook jullie alrijd alleen of met andere mensen?"
"hey chiensen is veel beter als spuiten vindt ik ook op gevoel denaar, doe jullie ook soms aan msn? ik ben best new te computers en zo, maar als jullie woe bruin hallen welke stad is de best de voor en zo, brabant is echt nix, te moelijk en alleen maar zwaar junks moet jullie ook altijd met junks bezig zijn?"
"hey ik 23 kom zelfs, heb al voor iets van 6 mandan geen bruin gerookt alleenmaar sommige benzo's maar ik do alleen maar voor de kick nou ik ben niet meer verslaafed. mischeen in de kop maar zeker niet in mijn lijf,. Waar denk jullie de best Heroine is in nederland? en anders statjes in nederland, ik woon in brabant, maar zeg antwerpen waar vindt jij bruin daar, of zeg maar amsterdam. altijd junk dealers?"
"hey ik ben lang opzoek naar iemand mee en keertje weer bruin te roken niet spuiten, gewoon een keertje weer voor de lache en levens experience,.. ik woon zuiden land, ik hoop mensen prive bricht mij, kan wij verder praten"
"hey ik snap dat waaneer jij bent verslaafed is alles kut, maar ik was ook verslaafed en had probleemen daar door, maar gelukkig is alles toch goed gekomen, ik blijf maar toch soms roken maar verder heb ik geen wil voor, heb ander mensen it zo, of is iddereen tegen in"
"is niet raar, wil weten als dalmane 30 bestat in nederland"