#1
is niet raar, wil weten als dalmane 30 bestat in nederland
Berichtdoor Spor op 09 feb 2008 18:42
Dit is een soort legendarische benzo...
Flurazepam 30mg caps... Dit is een van grofste benzodiazepinen die je kan nemen want: Is zowel een inslaper als een doorslaper (heel zeldzaam) daarbij is flurazepam opzich al sterker als bijvoorbeeld temazepam (enkel inslaper) of nitrazepam (enkel doorslaper) op zich dus is een dosis van 30mg erg veel. De halfwaarde ligt rond de 48 uur, dus je zal geheid lekker doorslapen ! Om het af te maken zijn ze verpakt in capsules wat in de praktijk betekend dat ze extra snel en minder geleidelijk worden opgenomen.
Een echte bom![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."