Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdalmane

dalmane

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FieldofDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
is niet raar, wil weten als dalmane 30 bestat in nederland
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
TJONGEJONGE...

onder de (stof)naam: Flurazepam

Laten we dan ook gelijk maar een linkje naar een informatief, veels te weinig gebruikte site, toevoegen, daar het de moeite niet is, voor mij! KLIK HIER...

Is niet raar... :confused:

Gegroet,

De eend
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is een soort legendarische benzo...

Flurazepam 30mg caps... Dit is een van grofste benzodiazepinen die je kan nemen want: Is zowel een inslaper als een doorslaper (heel zeldzaam) daarbij is flurazepam opzich al sterker als bijvoorbeeld temazepam (enkel inslaper) of nitrazepam (enkel doorslaper) op zich dus is een dosis van 30mg erg veel. De halfwaarde ligt rond de 48 uur, dus je zal geheid lekker doorslapen ! Om het af te maken zijn ze verpakt in capsules wat in de praktijk betekend dat ze extra snel en minder geleidelijk worden opgenomen.

Een echte bom :)

Heb ze nog nooit gehad maar is wel degene die ik het liefst zou proberen ! En ja ze bestaan in nederland maar om de reden die ik net heb omgeschreven worden ze bijna niet voor voorgeschreven... Bovendien heb je een 15mg variant die ALS iemand dan al erg dr aan is dat het nodig is, die voorgeschreven krijgt...

Maar als je ze vind, deel je ervaring ! :)
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flurazepam
Posologie
slapeloosheid: 13,5 mg

Staurodorm (Madaus)

[flurazepam]
compr. (deelb.)
30 x 27 mg

Dat kan! net zoals bij alles is alleen de vraag wat heeft een mens ervoor over. :grin:

Ikzelf heb er geen specifieke goeie herrinering aan, maar toen nam ik ook Halcion,Mogadon en Rohypnol door mekaar. <<< geen aanrader!!!!!
F
FieldofDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#5
hey

ja ik heb die in ierland best veel gehad, die zijn wel sterk maar echt goed, had altijd en paar gevat :grin: mensen in ierland spuit de poeder met heroine op van die tablets
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ooooew, klinkt lekker!

Dat zou ik best kunnen scoren op mn werk :sunglasses:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#7
Berichtdoor Spor op 09 feb 2008 18:42

Dit is een soort legendarische benzo...

Flurazepam 30mg caps... Dit is een van grofste benzodiazepinen die je kan nemen want: Is zowel een inslaper als een doorslaper (heel zeldzaam) daarbij is flurazepam opzich al sterker als bijvoorbeeld temazepam (enkel inslaper) of nitrazepam (enkel doorslaper) op zich dus is een dosis van 30mg erg veel. De halfwaarde ligt rond de 48 uur, dus je zal geheid lekker doorslapen ! Om het af te maken zijn ze verpakt in capsules wat in de praktijk betekend dat ze extra snel en minder geleidelijk worden opgenomen.

Een echte bom :)
Klik om te vergroten...

lolz daar heb ik er net een paar van gekregen .. vette shit dus .. iets voor als ik 2 dagen wil slapen :rock:

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."