Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind alcohol nog steeds de beste drug voor gewoon in de club. Mocht je je vervelen, voeg een snufje coke toe."
"Mima zei: @Peppi en Coki Super wat een info! Heb jij ervaring met een drugsschema, althans, zo noem ik het. Ik ga naar Defqon1 weekend en wil drugs gaan gebruiken, alcohol mee geteld (vrijdag, zaterdag en zondag). Maar wat ik het beste gebruiken van begin tot eind van het festival? Mag vanalles zijn hoor... Hoor het graag! Ook de andere uiltjesogen mogen het mij vertellen, des te meer informatie, hoe beter! Klik om te vergroten... Ik zou drugs gebruiken die op verschillende receptoren werken zodat je meer plezier hebt. In ieder geval niet 3 keer XTC, combinatie XTC + PEP. Probeer afwisseling te doen zodat je je koppie niet verneukt. Ook om XTC leuk te houden, wat ik zeer heb misbruikt (ben er niet trots op) maakt het niet veel leuker. Ik zelf ga bijvoorbeeld ook naar Defqon 1 weekend en ik doe het volgende; Vrijdagavond; 2-cb + alcohol. Misschien wat keta voor na die tijd Zaterdag; Pep + G (Ik raad je geen G aan, verreweg van, gaat om het idee wat ik zelf doe) Zondag; XTC en voor de after Keta. Mocht je wat meer ervaren zijn dan weet je zelf waarschijnlijk ook al wel wat je allemaal nog kan doen. Dit is bijvoorbeeld als je nog niet zo ervaren bent met andere soorten."
"Mima zei: Gheghe dat is het juist, super ervaren met andere drugs ben ik niet. Vandaar dat ik zo graag info wil . Maar 2cB ga je samen met alcohol gebruiken? Klik om te vergroten... Zeker wel! Dat zorgt voor een mindere bodyload, en net iets minder grenzen. Heel bewegelijk wordt je er niet van. Maar oh wat heb jij een leuke trip, en oh wat kun jij lekker slapen aan het einde van de vrijdag! Helemaal naar de getver op de vrijdag is nog niks waard, beter een beetje hallicuneren"
"Parfumflesje zei: Pinautomaten, kaartjesautomaten, leuningen en handvaten in de trein. Dat soort dingen zorgen ervoor dat ik meteen mijn handen was zodra ik kan. Snuifbuisjes delen zou ik ook nooit doen. Drugs delen eventueel wel maar dan tik ik gewoon wat uit een zakje op een vlak oppervlak. Het risico op een ernstige ziekte is waarschijnlijk niet groot maar hygiëne vind ik gewoon belangerijk. Snuiven met een 50 euro biljet vind ik ook een smerig idee. Ik ken mensen die dat graag doen om te laten zien dat ze niet hun laatste geld aan drugs hebben uitgegeven (ofzo?). Klik om te vergroten... Nee precies, ik heb dan zoiets een zakje delen kan nog wel waar men met een sleutel in gaat. Komt praktisch op hetzelfde neer wat jij ook doet alleen dan zakje/oppervlak lijkt me."
"Zeker was ik erbij. Wat was de main wild zeg, en Deadly guns was machtig. Was me weer lekker aan het gedragen als een clown"
"Beste lezer(s), Vroeger in mijn meer onbevangener jaren dacht ik hier natuurlijk niet over na en heb ik wel eens mijn sleutels gedeeld. Echter ben ik helaas een tijd erg hypochondrisch geweest, waar ik gelukkig overheen ben. Deze minder periode heeft me ook veel kennis gebracht over bijvoorbeeld de mogelijk toedracht van Hepatitis C door middel van snuiven. Ondanks dat deze kans theoretisch is, en erg klein weet ik het toch. Ik sta er eerlijk gezegd keer op keer met vol verbazing te kijken in de bus hoeveel snuifbuizen en sleutels worden gedeeld in de bus. Ik sta erop alleen mijn eigen sleutel te gebruiken, en deel deze dan ook onder geen omstandigheid uit aan anderen en desinfecteer ik ze vaak na gebruik. Ik gebruik tegenwoordig zelf recreatief minder dan 10 keer per jaar drugs, maar wanneer ik het gebruik wil ik het wel met het volle verstand gebruiken. Dit is een algemeen feit, hoe klein de kans dan ook maar is, maar ik ben ook benieuwd of deze toedracht ook zou kunnen worden gedeeld door bijvoorbeeld het delen van een zak speed of cocaine, wat in praktijk ook nog wel eens gebeurd. Het zou dan gaan om het gebruik van eigen sleutels, maar dat het virus zich op de een of andere manier vestigt aan de cocaine of speed omdat de zakjes ook wel eens worden gedeeld. Ik neem aan dat deze kans uitsluitend theoretisch mogelijk zou zijn, maar mensen die hun eigen snuif sleutels of buizen gebruiken moeten in principe genoeg risico verlagend handelen neem ik aan? Graag hoor ik jullie ideeën hierover!"
"Raver zei: In principe zou het kunnen ja. Zolang je gewoon niet je gebruiksmiddelen deelt is er geen risico toch? Klik om te vergroten... Als dit inderdaad het geval is, zou het ook kunnen door overdracht van bijvoorbeeld diegene die het spul verwerkt en maakt."
"Psychedelibee zei: Als je je gebruikte sleutel, of wat dan ook, zonder te reinigen weer opnieuw in het zakje stopt komt het zakje net zo goed in aanraking met bacterieen en virussen. Dus ja, je kunt zoiets ook overdragen wanneer je netjes je eigen sleutel gebruikt maar wel het zakje deelt en niet telkens tussendoor alles goed reinigt. Dat zou in feite ook kunnen ja. Zeker omdat illegale drugslabs er niet de veiligheids en hygiene voorschriften op na houden zoals de farmaceutische industrie. Maar als je je om dit soort dingen moet gaan druk maken kun je beter helemaal geen drugs meer gebruiken denk ik. Klik om te vergroten... Feit! Maar meestal gaat het om microscopische hoeveelheden bloed die bijvoorbeeld aan een snuifbuis zitten. Dus vandaar dat ik verwacht de overdracht van die al microscopische hoeveelheid op de drugs zelf erg lastig worden. Maar, de volgende keer een eigen zakje wellicht. Of een bommetje pep, is dit ook aan te raden met G? Vind die combinatie nogal leuk zo sporadisch op een festival."
"Neem geen hele van 24mg, Neem een halve. Ik had laatst op unpolished een hele, ik wist niet waar ik het moest zoeken. Ik vind het persoonlijk echt niet chill op een feest, tenzij je het combineert met een klein puntje pep van te voren ofzo. Alcohol is wel chill met 2-cb, maar zeker niet op een feest mocht je nog een beetje willen dansen. Na de trip met een hele was ik echt moe, en wou ik echt asap naar huis. Dus ik zou zeker een klein puntje pep nemen voordat je het feest begint. Dan halve 2-cb, mocht je daarna nog zin hebben doe je nog een halve."