Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMasters of Hardcore 2018

Masters of Hardcore 2018

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jaja over 2 dagen is het zover! Dan kunnen we weer een heerlijk nachtje knallen op Masters of Hardcore:rock:

Zijn er nog meer mensen hier die naar Masters of Hardcore gaan? Zo Ja bij welke zalen zijn jullie te vinden?

Ik personelijk switch tussen de mainstage -uptempo stage - Frenchore stage en natuurlijk niet te missen de early stage!

Het lijkt me leuk om met mede DF'ers een Peukie te gaan doen op MoH dus let me know als je er zin in hebt.

Wie weet tot zaterdag!!

Hier de volledige line-up:


B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil terug naar Masters! :rage::hearteyes:

Nu is het wachten tot Hells Basement 6 April, even klein festival tussen door ^^
F
FestivalClownLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeker was ik erbij. Wat was de main wild zeg, en Deadly guns was machtig.
Was me weer lekker aan het gedragen als een clown
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja man.

Zo dik weer. Rondjes gelopen. Hard gegaan op de mdma. In die.rokers hok zaten ook van die gasten due de heletijd geluidjes.maakte.. ( en nee zo hard spacde ik niet).. iemand anders die dat had gehoord? Super irritant zulke gasten. Ik had een.noisekick vest aan met een zwart witte defqon 1 pet.

Later ging die vest.wel om me zij. dikke feest wel!

Noisekick the destroyer ging kneiter hard. Sefa zijn set ook lekker. Radium ff gechecked , en einde wou ik naar drs angernoizer , maar we sijn toch naar peacock partyraiser... oja.. en we zijn bij angerfist geweest , alleen ze handtekening sessie vergeten. ;(

Miss k8 destructive tendencies ook geweest..

Top feest.. alleeen teeeering groot dat brabanthallen , dit jaar echt een doolhof.

Wij stonden ook wel meer en deels bij frenchcore , ging daar toch sneller.en lekkerder dan bij main.. vooral in het begin.

Sorry voor eventuele typefouten...zit aan de ketaAaaaaaaaa.

Top feest.. next snakepit , harmony , supersized etc. :)
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hells Basement en Snakepit hier deze maand! :hearteyes:
Harmony overslaan omdat ik dan de 50e verjaardag heb van mijn moeder. :rage:

Ik had gehoopt om uiteindelijk de route te kunnen vinden in de Brabanthallen, maar werd uiteindelijk zo vaag dat het me niet meer lukte. :tearsofjoy::tearsofjoy:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bas zei:
Hells Basement en Snakepit hier deze maand! :hearteyes:
Harmony overslaan omdat ik dan de 50e verjaardag heb van mijn moeder. :rage:

Ik had gehoopt om uiteindelijk de route te kunnen vinden in de Brabanthallen, maar werd uiteindelijk zo vaag dat het me niet meer lukte. :tearsofjoy::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
lekkahhhhhhhhhh
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bas zei:
Hells Basement en Snakepit hier deze maand! :hearteyes:
Harmony overslaan omdat ik dan de 50e verjaardag heb van mijn moeder. :rage:

Ik had gehoopt om uiteindelijk de route te kunnen vinden in de Brabanthallen, maar werd uiteindelijk zo vaag dat het me niet meer lukte. :tearsofjoy::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ken dat probleem hahaha heb zeker 40% van die nacht verspilt aan zoeken Dacht ik eindelijk de weg te weten liep ik alsnog volledig verkeerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."