Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorrelig/ verharde pep

Korrelig/ verharde pep

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij kunnen niets zeggen aan de hand van een foto en speculeren hoe of wat jou drugs bevat is hier ook niet toegelaten. Kan je enkel meegeven dat je jouw speed beter laat testen in een herkend testcentrum.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lees de forumregels even door: speculeren over de kwaliteit van je drugs is niet toegestaan. Als je wil weten hoe de kwaliteit is en of het verontreinigd is, moet je het laten testen bij een testcentrum.

Ik vind 'om de paar dagen' trouwens en 'wel eens' een bijzondere combinatie in deze context trouwens.
F
FN91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
Wij kunnen niets zeggen aan de hand van een foto en speculeren hoe of wat jou drugs bevat is hier ook niet toegelaten. Kan je enkel meegeven dat je jouw speed beter laat testen in een herkend testcentrum.
Klik om te vergroten...
Ik wou ook gewoon weten of er nog mensen zijn die dit al voor gehad hebben.

Uiteraard is dat de meest voor de hand liggende oplossing maar in België hebben wij dit jammer genoeg nog steeds niet. Enkel officiële labs en dat is wat moeilijker voor de gewone mens
F
FN91Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Lees de forumregels even door: speculeren over de kwaliteit van je drugs is niet toegestaan. Als je wil weten hoe de kwaliteit is en of het verontreinigd is, moet je het laten testen bij een testcentrum.

Ik vind 'om de paar dagen' trouwens en 'wel eens' een bijzondere combinatie in deze context trouwens.
Klik om te vergroten...

Het was meer bedoeld als vraag of er nog mensen zijn die dit al hebben gehad, zeker omdat het steeds van de zelfde batch is. Én het is mijn eerste topic die ik plaats, dus zal er op letten hoe ik mijn vragen stel!

En “om de paar dagen” en “wel eens” ligt waarschijnlijk aan mijn dialect.
F
FN91Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog even voor de duidelijkheid, het was hiervoor 7jaar geleden dat ik nog eens pep had gesnoven, altijd coke hiervoor. Dus de afbeeldingen zijn meer om te kunnen zien of dit bij anderen ook zo al eens geweest is
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haal je om de paar dagen 10g pep? Weeshuis vol pepjunks te voeden ouleh?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
YxoContn zei:
Nog even voor de duidelijkheid, het was hiervoor 7jaar geleden dat ik nog eens pep had gesnoven, altijd coke hiervoor. Dus de afbeeldingen zijn meer om te kunnen zien of dit bij anderen ook zo al eens geweest is
Klik om te vergroten...
Dat is alsnog speculeren en niet toegestaan hier amigo. Lees de forum regels nog eens door als je wil.
F
FN91Lid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Haal je om de paar dagen 10g pep? Weeshuis vol pepjunks te voeden ouleh?
Klik om te vergroten...
Nat/ pasta
F
FN91Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Om de de paar dagen koop ik mezelf wel eens een bolletje speed van 10g pasta. Ik doe dit steeds bij dezelfde persoon.

Nu zit het zo ik heb de eerste keer eens getest en die was niet bepaald goed, je had effect maar wou na enkele minuten terug bij trekken, beetje zoals coke. Ook was het ook wat harder zoals je een pil zou pletten of dergelijke. Ook de geur was niet de geur die ik liefst riek (de typische pep geur).

zo gezegd zo gedaan, ik heb mijn guy toen een bericht gestuurd over wat er aan de hand was. Hierop zei hij dat hij zelf ook gebruik van deze. Achteraf heeft hij mij om te verontschuldigen 7gram gegeven. Deze rook dan weer steviger en beter en was ook veel beter en werd niet zo hard. Dus ik vroeg 10g van die specifieke, blijkt het dezelfde te zijn. Ik ga terug om die 10 dan en nu heb ik gewoon het zelfde als in het begin.

kan het zijn dat wanneer het versneden is niet goed vermengd is? of een probleem bij het proces. Hij zou trouwens ook de kok opgebeld hebben om het te zeggen en die kwam met een verhaal van de olie en zo recepten moeilijker verkrijgbaar door rusland en ukraine.


Ik moet wel nog meegeven dat ik neusschot meer heb en dit heb laten opereren met een button dus misschien kan dit de regen zijn dat niet alle pep in mijn slijm vlies opneemt.

maar wederom heb het al gedeeld met iemand die al 20j speed gebruikt op regelmatige basis. En hij heeft zijn neusschot nog.

Foto’s om het makkelijker voor te stellen.
(heb het zakje al open laten staan dus vandaar dat op de eerste foto wat klonterig is maar er zit nog pasta onder.)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
YxoContn zei:
Nat/ pasta
Klik om te vergroten...
Laten we zeggen dat daar 4 gram droog van over blijft. Dat maak je op in een paar dagen?
F
FN91Lid
01-01-2024, 00:00
#11
FredKroket zei:
Dat is alsnog speculeren en niet toegestaan hier amigo. Lees de forum regels nog eens door als je wil.
Klik om te vergroten...
Speculeren dat ander dit ook voor hebben ? Wederom niet mijn bedoeling en had het nu ook niet in die context bekeken. Ik ben nieuw hier ik probeer gewoon een mogelijks antwoord te krijgen van mensen die dit getest zouden hebben want in België is dat nog al moeilijk
FredKroket zei:
Laten we zeggen dat daar 4 gram droog van over blijft. Dat maak je op in een paar dagen?
Klik om te vergroten...
Ja 4-5 van de 7 dagen ong. Afhankelijk van de dag dus meer of minder. Ik heb ook wel al wat ervaring met soortgelijke drug en ik ben/was verslaafd aan coke daar kon er soms ook wel eens 3 door op een dag
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
YxoContn zei:
Speculeren dat ander dit ook voor hebben ? Wederom niet mijn bedoeling en had het nu ook niet in die context bekeken. Ik ben nieuw hier ik probeer gewoon een mogelijks antwoord te krijgen van mensen die dit getest zouden hebben want in België is dat nog al moeilijk
Klik om te vergroten...
En dat is dus speculeren. Stel dat iemand anders iets soortgelijks heeft gehad, wil dat niet zeggen dat er hetzelfde met je drugs aan de hand is. Je bent dus nog steeds aan het (oproepen tot) speculeren. Daarvoor nu een laatste waarschuwing, en ik sluit het topic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."