#1
Jooo mensen!
Kees en Henk hier. We worden nogal moe van de hasj chocolademelk... iemand tips om wakker te blijven?
Kees en Henk hier. We worden nogal moe van de hasj chocolademelk... iemand tips om wakker te blijven?
SteenS zei:Maar niet te veel suiker eten, want dan word je zo wie zo nog meer moe na een paar minuten denk ik :P
Henk-Online zei:Jooo mensen!
Kees en Henk hier. We worden nogal moe van de hasj chocolademelk... iemand tips om wakker te blijven?
?"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."