Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshasj chocolademelk, moe

hasj chocolademelk, moe

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
Henk-OnlineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jooo mensen!
Kees en Henk hier. We worden nogal moe van de hasj chocolademelk... iemand tips om wakker te blijven?
S
SteenSLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat koud water met ijsblokjes drinken?
of misschien wat energie drank? :P

Maar niet te veel suiker eten, want dan word je zo wie zo nog meer moe na een paar minuten denk ik :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
SteenS zei:
Maar niet te veel suiker eten, want dan word je zo wie zo nog meer moe na een paar minuten denk ik :P
Klik om te vergroten...

Als de sugarrush is uitgewerkt wel ja :P
Die kan je natuurlijk blijven aanvoeren met nieuwe suikers, je bent immers toch rete stoned van de chocolademelk :grin:

Verder kun je niets anders dan accepteren dat cannabis geen lichamelijk stimulerende effecten geeft, zeker niet als de mindset daar niet toe in staat is.

Ik zou zeggen, doe geen moeite om wakker te blijven en chill lekker uit om daarna heerlijk in slaap te vallen.
Iets anders dan pep/coke of energy(bij mij vaak ook niet..) gaat toch niet werken...
F
F.ck.The.SystMLid
01-01-2024, 00:00
#4
Henk-Online zei:
Jooo mensen!
Kees en Henk hier. We worden nogal moe van de hasj chocolademelk... iemand tips om wakker te blijven?
Klik om te vergroten...

:xtc: ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."