Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Drugsforum, Ik zit met het een en ander even vast. Laat ik het rustig en duidelijk uitleggen. Ik ben een verstandige gebruiker, althans ik heb sinds de eerste keer, tot 1 januari 2012 iedere keer 3 maanden tussen mijn gebruik gehouden. Het enige wat ik gebruik is mdma en 2x een pilletje gehad. Ik ben redelijk gevoelig. Heb de keren dat ik een pilletje deed genoeg gehad aan 3 kwart pilletje (qdance). Na 1 januari tot nu heb ik 2x mdma gedaan en 1x een pilletje. Voor mijn doen erg vaak in een korte tijd. de laatste keer was 28 maart. 20 april is een onwijs gaaf feest waar ik altijd heb gezegd, dat als ik ooit kaartjes ervoor kan krijgen, ik ook zeker die avond flink zou willen genieten van wat mdma. Ik twijfel een beetje omdat het erg kort op elkaar is. Van de andere kant heb ik zoeits van als ik het dan de 20e doe, dan ook een half jaar niks. Ik zit er dus mee dat ik niet weet of ik te ver ga als ik het zou doen, of ik uberhaupt wel iets ervan merk, en of ik niet blijvende schade hiermee aanricht ? Graag zou ik een eerlijke duidelijke reactie willen van jullie Groetjes!"
"Bedankt voor jullie reacties! Het is niet zo zeer dat ik zelf vind dat ik slecht bezig ben. Maar puur de twijfel. Omdat ik om me heen genoeg kennissen zie die het erg kort op elkaar gebruiken, en ik dat voorheen nooit heb gedaan. Wat ik me nu heb voor genomen, is om gewoon genoeg mee te neem. Het feestje check, en die avond zelf bepaal of ik er zin in heb, en achter sta. Sowiezo spreek ik met mezelf af dat als ik het doe, er een half jaar tussen houd tot de volgende keer. Nogmaals bedankt voor jullie reacties."
"hmmm beetje gek dat ik dit nog een keer tegenkom, ik heb afgelopen weekend voor het eerst een pilletje genomen met een vriendin. zei had precies hetzelfde als jij nu beschrijft. Ze voelde zich wel relex maar niet zoals iedereen tegen haar hard vertelt. Later hoorde ze dat het mischien erdoor kwam dat ze adhd had ? weet niet of je hier iets aan hebt ?"
"Ok goed dat ik dat weet. dit topic blijf ik dan ook maar even volgen"
"Zoals te titel al luid, het is nu dan zo ver na wat mislukte pogingen is het nue gelukt om een goed feest te zoeken + een vrije dag te regelen. Maar nu heb ik nog een aantal vragen. Het feest waar ik voor het eerst XTC wil gebruiken is Ilovetechno (wellicht wel bekend) Nu heb ik veel verhalen gehoort dat het daar bloed warm is en vorig jaar nogal veel mensen zijn afgevoert. Klopt dit en is het eigenlijk wel een verstandig feest om mijn eerste keer xtc te gaan gebruiken ? Ten tweede, ik heb 3 pilletjes van 150mg mdma (blauwe kersjes) Hoelaat moet ik beginnen met hoeveel ? Het feest duurt van 19:00 - 6:00 En ten derde ik ben nogal een beetje bang voor het ontwetende, ik ken het feest niet, de sfeer niet en kan me bovenal nog niet inschatten hoe het xtc gevoel is. Is dit erg dat ik een beetje bang en onzeker ben ? Alvast bedankt voor het lezen"
"Ok, en stel ik neem hem rond 22:00 had mezelf voorgesteld om eerst binnen alles uit te chekken, kan ik dan wel nog slapen etc ? en hoe erg is die coming down ? voel ik me dan echt bizar kut ?"
"Ja hoor, het is allemaal prima gegaan. Vrijwel nergens last van gehad, was echt heerlijk! Waarschijnlijk doe ik snel een tripreport"
"Hallo! Ik zal maar meteen beginnen. Ik heb nog vrij weinig ervaring op het gebied van drugs, maar sinds ik 3 pilletjes van ieder 150mg mdma heb kunnen scoren ben ik zo beniewd na hoe het is. Ik wou ze eigenlijk 2 maanden terug op een feestje voor het eerst doen, maar voelde me niet helemaal lekker en heb het dus toch niet gedaan. Oke er is dus donerdag een feestje hier. De settings is zeg maar. Dat ik in een erg groot studentencomplex woon en een vriend/kennis die hier in woont houd een feestje. Ik wou dan rustig op mijn kamer beginnen door rond 18:00 lekkere muziek op te zetten, een half pilletje te nemen en op mijn eigen kamer te wachten totdat ik iets voelde. Daarna zou ik gewoon doen waar ik zin in had, als ik zin had in het feestje zou ik daar heen gaan, zo niet dan zou ik thuis blijven. Alles kan zeg maar. Is dit slim om zo alleen op mijn kamer te beginnen ? En dan het tweede, ik moet vrijdag wel gewoon naar school maar dacht er dus goed aan te doen om rond 18:00 al te beginnen zodat als het 6 uur werkt ik toch rond 12:00 naar bed zou kunnen. Zo dat was mijn verhaal haha, het is nog maar een idee dus als je denkt, neee dit is helemaal verkeerd zeg dit aub. Alvast heel erg bedankt voor je hulp Groetjes!"
"Bedankt voor jullie reacties! Ik stel het dan toch maar weer uit haha, wil natuurlijk wel dat de eerste keer meteen helemaal top is. Hopen op een goed feest dan dit weekend !"
"Hallo, ik heb me even aangemeld omdat ik dit keer zelf een vraag heb. En wellicht komen er meer. Oke binnenkort ga ik naar een festival en ga ik voor het eerst xtc gebruiken. Ik heb de pillen getest en bevatten 150 mg mdma. ik weeg 73 kg, dus in principe lijkt me dit een goeie pil. MAAR er zijn 2 acts die ik erg graag onder invloed van xtc wil zien, maar de eerste begint om 18:00 en de andere om 23:00 tot 1:30. Nu dacht ik, kan ik eerste een halve pakken voor de eerste act, en dan kijken of ik nog iets voel bij de 2e act, zo niet, de andere helft te pakken. OF zal ik gewoon de hele pil pakken ? Alvast bedankt"