Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij de eerste keer harddrugs was ik 19, en het was xtc. Een half jaar ervoor hadden ze me in de bak gedraaid omdat ik af en toe in Maastricht wat sportgras ging halen om door te verkopen aan m'n vriendjes … (Ik ben Belg.) Volgens de politieverslagen moest ik dan wel zeker een grote kennis hebben van het drugsmilieu als ik dat klaargespeeld kreeg … Grote kennis!? Je moest verdorie al hard je best doen wou je in die tijd 15 minuten rondlopen in Maas' en ZONDER drugs in je zakken thuiskomen! Ja, lang verhaal kort … Drie weken voorhechtenis met een zware depressie die ik ervoor al had net voor m'n 19 jaar … Toen ze me dat flikten omwille van een beetje sportgras boeide het allemaal echt niet meer hoor, en heb ik zonder twijfel of omkijken ook zwaarder spul beginnen proberen."
"Weet iemand meer over wat er tegenwoordig aan de hand is bij de bekendste dark web marketsite? Een week geleden ofzo ging hij offline, het is te zeggen men kreeg enkel een pagina te zien met één of andere melding genre "we'll be back shortly." Enkele dagen later verscheen er dan een update op deze pagina, met de uitleg dat ene "Walrus", één van de hoge heren van de site, 25 BTC van de leden gestolen had en van plan was om van de marktplaats één grote exitscam te maken of zoiets. Daarna heeft er dagenlang enkel "Maintenance, we'll be back shortly!" gestaan. Toen ik vandaag checkte stond er een "**** **** forum" waar ik niet kon registreren of inloggen. Op alternatieve adressen van de site staat nog steeds die "maintenance" melding. Iemand die wel op dat forum kan of zo...?"
"Hij is er weer!"
"Zoutzuur is trouwens redelijk heftig spul. Dat gebruiken kuisvrouwen om de wc deftig schoon te krijgen, als niets anders meer helpt … Zeg maar dag tegen je neusbeentje."
"Dat je een urinewegeninfectie gekregen hebt door een klein beetje benzinerestanten lijkt me sterk. Ik denk eerder aan toeval. Er zijn mij wel verhalen bekend van motorrijders ergens in Scandinavië die vroeger al eens een glas dronken met 50% whisky en 50% benzine … omdat ze dat wel stoer vonden. Als die ook allemaal een urinewegeninfectie gekregen hadden waren ze er na één keer wel mee opgehouden ..."
"Dit topic is best oud, maar ik had toch graag even wat toegevoegd: Ik heb wel eens gehoord dat cocaïne en alcohol een chemische reactie doen in je bloed, waardoor een nieuwe stof gevormd wordt: cocaethyl. Lijkt me ergens logisch dat die stoffen reageren, anders zou je onder deze combinatie ook niet zo nuchter blijven? Cocaethyl schijnt, zo ging het verhaal, dus nog gevaarlijker te zijn dan coke of alcohol apart. Alleen … Bij mijn weten gebruiken best VEEL mensen deze twee stoffen samen? En regelmatig in redelijk grote hoeveelheden ook? Of dat dan echt ZO gevaarlijk is … ?"
"Duderino zei: Das ne crack pijp, da heeft helemaal nix me coke te make. Sorry zenne Klik om te vergroten... Als je tegen crack bent, ok … Ik vind het zelf ook maar riskant en als je daar aan verhangen raakt vliegen de euri's er ECHT door … Maar om te zeggen dat het niks met coke te maken heeft … Ja, 's nie waar, eh?"
"Hé wat vinden jullie zoal leuk/gezellig om met cocaïne te combineren? Drankjes/muziek/activiteiten/noem maar op … ? Zelf vind ik het wel leuk om koffie of cola te drinken tijdens het schnatzen, liefst nog koffie dan, maar cola is uiteraard ook lekker aangezien er in het originele recept van cola ook coke zat. Sigaretten smaakten me vroeger altijd heeeeeerlijk samen met coke, maar de laatste tijd is dat veel minder, komt mss door m'n medicatie. Qua muziek … Ik heb gemerkt dat ik op coke, in tegenstelling tot andere drugs, niet echt meer van muziek ga genieten. Misschien wel minder zelfs. Wat ik soms wel doe, is nummertjes opzetten die zo'n beetje "vanuit het niets helemaal losgaan", omdat dat me doet denken aan de coke-rush. Wat activiteiten betreft … Ja, uitgaan zeker. Hoewel het echt niet per se hoeft voor mij. Lekker samen schnatzen met vrienden is ook al leuk. Je weet wel, gezellig een druk babbeltje slaan onder de coke. Jullie?"
"Ik ga meteen bekennen dat ik geen idee heb hoeveel % van je coke door de huid opgenomen wordt. Wel wil ik nog ff om je vraag heen lullen: In sommige sexclubs smeren ze coke op hun piemel, tepels, vagina … Ja, sommigen vinden dat leuk dus het wordt wel degelijk door de huid opgenomen. Wat betreft hoeveel coke per dag een overdosis geeft: In de film "Blow" zegt Johnny Depp dat het vijf gram is, maar een echte veelsnuiver overleeft tien gram per dag ook nog wel. Toedels."
"De laatste keren dat ik coke gebruikt hebt had ik achteraf wat korstjes aan de BUITENKANT van m'n neus … Als ik ze eraf krabde voelde het wat vettig aan. Raar hé? (Iemand dit ook al meegemaakt?)"