#1
Gefeli! Ik was gister ook jarig, maar niet bij Dance Valley geweest :P


lysergine25 zei:Congrats 2 u 2 ...
![]()
Lana zei:Nog gefeliciteerd, en Delirium ook![]()
Dan moet je best ver reizen, van Maastricht naar Dancevalley.
Everio zei:Lana zei:Nog gefeliciteerd, en Delirium ook![]()
Dan moet je best ver reizen, van Maastricht naar Dancevalley.
een uurtje of 2,5-3 :P maja dat hebben we er natuurlijk voor over
zou jij dat niet hebben dan?
Everio zei:Lana zei:Nog gefeliciteerd, en Delirium ook![]()
Dan moet je best ver reizen, van Maastricht naar Dancevalley.
een uurtje of 2,5-3 :P maja dat hebben we er natuurlijk voor over
zou jij dat niet hebben dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."