Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDanceValley Festival 14 juli 2007

DanceValley Festival 14 juli 2007

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gefeli! Ik was gister ook jarig, maar niet bij Dance Valley geweest :P
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie is hier nog allemaal geweest?

ik was gister jarig en daar geweest, een TOP verjaardagsfeestje :wink:

goed gespaced :)

heb erge mensen gezien :mrgreen:
T
TazzieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was er ook bij dit jaar :grin:
Gelukkig zat het weer goed mee , niet te warm maar toch lekker.

Lijkt me idd ook een top locatie om je verjaardag te vieren , grats nog :)

Wij waren vooral in de tent Kne Deep toen DJ Rush daar heerlijk aan het draaien was.
Ook de performance van Proteus was helemaal top :)

Nou alleen zo snel mogelijk van de spierpijn zien af te komen hehe.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit jaar niet en daar baalde ik best wel van toen ik zaterdagmiddag de bass hoorde dreunen hier (7km van Dancevalley) en het zonnetje zag schijnen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ff offtopic: Gelukkige verjaardag allebei! :wave:
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#6
dankje delirium en jij ook :)

hehe

ik ben eigenlijk erg veel bij Madson Max (ofzoiets :P) die grote openlucht area

we vonden het daar gewoon echt "geweldig" goede muziek :grin: dus wat wil je nog meer :wink:

nu wel erg dood :P
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog gefeliciteerd, en Delirium ook :)

Dan moet je best ver reizen, van Maastricht naar Dancevalley.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Congrats 2 u 2 ...

:hearteyes:
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
Congrats 2 u 2 ...

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lana zei:
Nog gefeliciteerd, en Delirium ook :)

Dan moet je best ver reizen, van Maastricht naar Dancevalley.
Klik om te vergroten...

een uurtje of 2,5-3 :P maja dat hebben we er natuurlijk voor over :grin:

zou jij dat niet hebben dan?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Everio zei:
Lana zei:
Nog gefeliciteerd, en Delirium ook :)

Dan moet je best ver reizen, van Maastricht naar Dancevalley.
Klik om te vergroten...

een uurtje of 2,5-3 :P maja dat hebben we er natuurlijk voor over :grin:

zou jij dat niet hebben dan?
Klik om te vergroten...

Hehe DjoDjo en ik deden 5 uur over Eindhoven-Apendoorn :wink:

Feli beiden! :hearteyes:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Everio zei:
Lana zei:
Nog gefeliciteerd, en Delirium ook :)

Dan moet je best ver reizen, van Maastricht naar Dancevalley.
Klik om te vergroten...

een uurtje of 2,5-3 :P maja dat hebben we er natuurlijk voor over :grin:

zou jij dat niet hebben dan?
Klik om te vergroten...

Voor Dancevalley....?
Uuuuhm.. Nee!
Maar, wel voor een andere soort feesten. Smaken moeten verschillen he! :wink: :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."