Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nieuwsgierigheid en vooral doordat men af te blijven zegt"
"GabberSnoePie zei: Dzy zei: Beetje water op een lepel, pep erbij, goed mixen en spuiten maar. Denk ik. Klik om te vergroten... je kan toch niet zomaar water in je bloedbaan gaan spuiten Klik om te vergroten... rofl"
"het leven is mooi als men jong bent, pas vanaf 26 de drugs gebruiken of niet?"
"Ecstasy op school slaat aangenamer in want je concentreer je op het leren en onthouden maar dat lukt niet. Ecstasy op politiebureau, tijdens rijbewijs examen, op je bruiloft, bij tandarts is ook wel een aanrader. Das pas extase!!! Maar dat brengt veel gevaren mee voor jezelf en de anderen."
"Wat voor troep zit in ecstasy pillen en speed die kater veroorzaakt en onaangename gevoelens die 10 weken lang duren na de laatste inname MAAR wel ontbreekt in MDMA kristallen?"
"Mr-X zei: Onder welke omstandigheden heb jij deze bevindingen gedaan? Want er zijn natuurlijk ontzettend veel factoren waar jij je vast ook wel bewust van bent. Set en setting, tussenpauzes tussen slikken, je eigen gemoedstand op dat moment, voeding. En ga zo maar door. Ook heb je met pillen geen id hoeveel mg MDMA ze bevatten tenzij je ze laat testen. Kan het zijn dat je met pillen meer gaat doseren? Dat je sneller een x aantal schijven achterover gooit. En dat je met kristallen wat huiveriger bent omdat je dit zelf moet doseren? Dat je daarom met kristallen minder mg MDMA binnen krijgt? Ik denk hoe meer MDMA je binnen krijgt hoe erger je katers worden omdat je je serotonine volledig uitput. Daarnaast speelt voeding ook een grote rol. Gezond eten zorgt ervoor dat je serotonine weer sneller op peil komt. Daar was je je wel van bewust denk ik. Mijn ervaring met pillen en kristallen is dat je je van kristallen meer spacy kunt voelen. En met pillen juist veel actiever. Dit zou eigenlijk niks uit maken want MDMA blijft MDMA. Mijn theorie daarover is dat omdat je het in poedervorm binnen krijgt het sneller en makkelijker opgenomen word. En dat het effect daardoor veel aangenamer opkomt waardoor je gemakkelijker in chill mode kunt gaan en daardoor een veel relaxtere ervaring zult krijgen. Met pillen heb ik het id dat omdat het een pil is hij eerst in je maag uit 1 moet vallen en dan pas opgenomen kan worden. Ook kan het zijn dat je sneller gaat bij pakken omdat het dus langer duurt voor dat ie werkt. "kut pillen ik voel helemaal niks' terwijl hij nog niet eens helemaal verwerkt is in je maag. (hangt er trouwens ook nog vanaf of je een volle maag hebt of niet) En dat je op die manier dus wellicht meer mg MDMA binnen krijgt. Met een grotere kater als gevolg. Probeer voor de grap eens een pil fijn te stampen en deze door je drinken te gooien. Je zult merken dat hij veel sneller zal gaan werken en dat het veel relaxter gaat allemaal. Meer een kristal ervaring dus. Althans dat is mijn eigen bevinding. Ik denk dat als je je opgefockt voelt als hij inslaat je ervaring veel actiever en fysieker word omdat MDMA je gevoelens ontzettend versterkt. Ben je daarintegen heel relaxt en onspannen dan word dat versterkt en ga je in ultra chill mode als je snapt wat ik bedoel. Cheers Klik om te vergroten... Hollywood zei: EternalParanoid zei: Wat voor troep zit in ecstasy pillen en speed die kater veroorzaakt en onaangename gevoelens die 10 weken lang duren na de laatste inname MAAR wel ontbreekt in MDMA kristallen? Klik om te vergroten... Dus als ik het goed begrijp krijg je het zowel van Speed als van de Xtc pillen ? Hoeveel gebruik je dan ? En wat zijn die onaangename gevoelens ? Depressief ? Volgens mij doe jij dan veels te gek Een flinke kater en onaangename gevoelens die 10 weken aanhouden is zeker niet normaal. Van pillen weet ik wel mcpp je serotonine flink kan slinken en dat je er een kater aan overhoud. Ik heb met Koninginnedag en de dag daarna een 2 gram speed en 4 xtc pillen gebruikt. was flink naar de klote maar was met 4 dagen toch wel weer aardig hersteld. Dus een kater van 10 weken is beetje lang Klik om te vergroten... Ik heb dit onderzoek voorgepland daarom gebruikte ik niets voor 6 maanden en was meer dan nuchter. Het idee was om alleen 1 molecule van speed binnen te krijgen maar ik pakte veel meer dan 1 molecule maar toch belachelijk weinig om een groot oppeppend effect te bereiken met 3 mg van speed. Van 3 mg speed zelfs na 12 uren kon ik niet in slaap vallen, ik had een kater, had zo'n akkelig gevoel alsof er een gif in me zat. 10 weken lang voelde ik me slecht wilde voortdurend bewegen terwijl 1 minuut 1 uur duurde. Hetzelefde verhaal is met ecstasy pil van 15 mg. Van ecstasy pil of van speed word je actiever(speedy) maar niet van MDMA kristallen. Mijn theorie daarover is dat de pillen en speed een gif bevatten die je lichaam actiever(speedy) maken en je lichaam doet alles om het gif uit te krijgen daarom zweet je en beweeg je als een gekke."
"Worstenjongen zei: maar hoe wordt dat dan getest als iemand dat weet slopen ze die pil of krijg je die terug xD? Klik om te vergroten... Je krijgt je pil terug en stuks of 10 gratis erbij maar wel de goeie... mitsubishi's ofzo, hangt van inleverpunt af (het is inderdaad een grap )"
"033Amnesia zei: Sup mensen, Eergister ben ik samen met een vriend aan de kristallen+1 pil(die een vriend waarvan ik 't kocht erbij kreeg) gegaan. Gewoon een topavond gehad en lekker gespaced, de kristallen waren denk ik niet erg sterk en de pil heb ik geen flauw idee van, maar we hebben toch lekker gespaced. Nou heb ik gister iets raars meegemaakt.. ik had die nacht de hele nacht niet geslapen en ging gister dus ff slapen (liggen, en ben in slaap gevallen), nou heb ik volgens mij een droom (nachtmerrie) gehad, waar letterlijk alles wat KON foutgaan, ook fout ging. Dat ik opgepakt werd en moest zitten voor bepaalde dingen, dat bepaalde dingen in m'n leven naar boven kwamen waardoor m'n hele leven verneukt werd en als ik een normaal leven wou lijden ik beter kon verhuizen. Dingen die ook echt ZOUDEN kunnen gebeuren..maar het leek zo realistisch dat toen ik wakker werd, ik me af vroeg of het nou echt gebeurd was of niet. Het was geen lucide droom, ik wist eigenlijk niet eens dat ik eht gedroomd had, maar ik had daarna zo'n rotgevoel en twijfelde gewoon of ik het echt mee had gemaakt of niet.. Ik heb wel vaker gehoord dat mensen erg realistische dromen hebben na een nacht XTC, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, ik twijfelde gewoon serieus of het echt gebeurd was.. Heeft iemand iets als dit eerder meegemaakt? Btw; aangezien mijn serotonine waarschijnlijk ook op 0 stond, en je na een nacht X erg realistische dromen hebt, kan het zijn dat ik gewoon het slechte van het slechtste droomde omdat ik me toch al zo down/depressief voelde..maar dit was gewoon ECHT raar.. Klik om te vergroten... Ik heb zo'n realistische nachtmerie droom ook gehad 1 keer maar, voel de schok van toen nog steeds, het was bij de eerste xtc innames"
"dollegekske zei: Ik ga waarschijnlijk morgenavond op een feest voor het eerst xtc gebruiken, ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar k weet niet hoelang het effect van een halve - 1 xtc pilletje duurt. ik moet waarschijnlijk de volgende ochtend ook werken tot 12uur dus moet even kijken hoeveel ik neem. Als ik bijvoorbeeld om 9uur een xtc - pilletje neem (of een halve) zie je dan rond 2uur snachts nog steeds iets aan mij/of myn pupillen? want kan niet kei erg thuiskomen Wie kan helpen? x Klik om te vergroten... Normaal gezien duurt het aangenamste effect en euphorie alleen maar 1 uur en dat gebeurt na de eerste uur van de inname op lege maag Daarna is het ook wel leuk maar niet zoveel."
"Als de MDMA in het lichaam actief is zal de serotine vrij snel op worden"