Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vori jaar me exame maatschappijleer knetter gemaakt.. ik ging zitten, en had het zelfde als jij; ik concentreerde me supergoed op de vragen, gaf per vraag een half a4-tje antwoord, en had het idee dat ik wel een 8 ofzo had gehaald.... was dus een 5.3.. je concentreerd je niet beter, je denkt al1 dat het heel goed gaat.. (ik was wel blij met de 5.3, het was mn laatste toets van die week, en ik had m dus helemaal neit geleerd, dan is 5.3 wel chill)"
"azgaza zei: frapannn zei: Tik en de volgende die als eerste TAK zegt krijgt de joint. . Klik om te vergroten... Dat soort dingen háát ik echt. In kringen waar ik vroeger af en toe verkeerde ging het van '1e' '2e' '3e' etc. om de volgorde. Ik weiger mijn joints aan dergelijke kinderachtigheid mee te laten doen. Meestal gewoon met de klok mee. . Klik om te vergroten... helemaal mee eens!"
"we hebben een spel, hollandaisen noemen we dat. zeg maar het amerikanen, indianen (hoe je het ook noemt) maard an met ze tweeen. eentje houd de joint vast en geeft zichzelf en dan de andere een suck. als je allebei een suck hebt gehad heb je 1 rondje gedaan record: 39 rondjes (zonder uit te ademen).. probeer maar te verbeteren, je bent hierna wel een joint armer, en helemaal knetter"
"Lapzwans zei: barry zei: Etaks zei: we hebben een spel, hollandaisen noemen we dat. zeg maar het amerikanen, indianen (hoe je het ook noemt) maard an met ze tweeen. eentje houd de joint vast en geeft zichzelf en dan de andere een suck. als je allebei een suck hebt gehad heb je 1 rondje gedaan record: 39 rondjes (zonder uit te ademen).. probeer maar te verbeteren, je bent hierna wel een joint armer, en helemaal knetter Klik om te vergroten... dat gaat toch niet. na 2 rondjes zitten je longen al zo vol met rook dat er neits bij kan of je moet van die mini suckjes doen of heb ik het nou helemaal verkeerd? Klik om te vergroten... idd, heb wel welles gemext (of indianen/amerikanen/whateveren) en dan steeds 2 hyse en dan pas uitademe, dan hys je gwoon eerst je longe halfvol en dan by de 2e keer vol, mr 39? moeje volges my idd erg kleine hysjes neme :P Klik om te vergroten... het zijn idd niet harde diepe hijsen, maar ook zeker niet klein... de 39 is gehaald.. geloof het of neit, ik lig er neit wakker van"
"azgaza zei: . Maar met paddo's op is draaien echt ineens veel moeilijker. Klik om te vergroten... hehe :P"
"Grrl zei: Hoi! Ik heb (weer) een vraagje. Als ik blow, haal ik altijd voorgedraaide, ik kan niet draaien (ik rook niet en zo). Maar nu hebben laatst twee vrienden losse wiet gehaald, en ik heb wel sigaretten, duss.. In principe zou ik m'n eigen jointje kunnen draaien, dat moet ik sowieso ooit een keertje kunnen. Mijn vraag is HOE? Ik haal de shag uit de sigaret, doe 't in bigflu, maar hoeveel wiet moet erbij? Ik zou dat opzich nog wel in kunnen schatten.. Maar ook, hoe kom je aan zo'n filtertje weet je wel? 'k Hoop dat je me ff help ^^ Edit;; Zelf filtertje maken, da's toch gewoon mogelijk ? Klik om te vergroten... als dat jouw lippen zijn op dat plaatje kan je mij ook wel opbellen hoor :P"
""
"fokker zei: Overdosis van weed, is dat mogelijk? : Klik om te vergroten... jah, laatst gehad bij bio.. voor een overdosis wiet moet je ongeveer 250 KG ervan eten... gebeurd dus niet zo snel"
"liever 2.."
"kan je beter helemaal niks meer doen.. alles is slecht"