Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hé Appie77 Waarom hoor ik niets meer van je? Als je dit leest laat eens weten hoe het gaat. Ik heb je ook al een pm gestuurd. Groet Erick"
"Hallo iedereen, Weet er misschien hier iemand hoe de afkick van suboxone is? Is dat vergelijkbaar met meet, of is het anders. Ik heb deze vraag al eerder gesteld, en krijg een beetje de indruk dat een serieuze vraag ontwijkt word. deze winter ben ik in 3 weken afgekickt van 125 mgr. meet naar 0. Dat is me gelukt. Daarna ben ik door de situatie, en ik overeind MOEST blijven op 6 mgr. Suboxone gezet. Ik heb deze vraag al eerder gevraagd in een ander deelforum, maar krijg geen fatsoenlijk antwoord, weet er echt niemand iets hierover. Men krijgt wel antwoord als je vraagt mijn pil is tot poeder geworden kan ik hem nog gebruiken? Ja tuurlijk zelfde stofje alleen in poedervorm. Dat vind ik vreemd. Ik wil ook van die suboxone af. Maar als je ergens vanaf wilt krijg je geen antwoord. Beetje een dubbel forum dit hoor. Ik begrijp best dat er mensen zijn die willen blijven gebruiken, en vragen hoe dat allemaal moet. Daar kan ik ze allemaal antwoord op geven. Maar een serieuze vraag word niet naar gekeken of beantwoord. Naar mijn idee. Maar goed dit allemaal terzijde, iemand ervaring met afkick suboxone????? Groet Erick"
"@ Rendeo bedankt voor je reactie @mandragora Ik zit dit forum helemaal niet af te zeiken, en volwassen ben ik al heel lang. Ik noemde alleen maar een voorbeeld. En inderdaad ja een verkeerd antwoord is ook niet goed. Maar jouw tenen zijn wel erg lang, het enigste wat ik vraag is informatie over suboxone, omdat ik eindelijk eens na 5 keer meet afkick, op een punt gekomen ben om er eens mee te stoppen. Ik gebruik nu 3 maanden geen methadon meer, en ben van ver gekomen. Nu zit ik op 6 mgr. suboxone per dag. Maar daar wil ik ook vanaf. Ik vraag me gewoon af waarom is wel alles bekend of word uitleg gegeven hoe je een soort drugs moet gebruiken. Maar hoe eraf te komen, zie je maar weinig. Dus dan kan het overkomen omdat dit allemaal zo zwart/wit is ( je ziet niet in wat voor een bui ik zit te typen) dat het lijkt dat het een beetje een pro forum is. Niet dat ik zeg dat dat zo is, maar als ik verhalen lees trek ik die conclusie. En verder vind ik het prima en sta ik er ook helemaal achter dat het voor mensen soms beter is en prima om op een onderhoudsdosis te functioneren. Maar ik zelf heb er een beetje genoeg van. Nu zul je denken die valt weer terug na 5 keer, nou dit keer ligt het allemaal heel anders, ja ik weet bla, bla bla, dat zeggen ze allemaal. Maar ik MOET wel. Vandaar dat ik het jammer vind zo weinig feedback te krijgen. En ik heb ook alles gebruikt wat god verboden heeft. Dus echt ik bedoel dit helemaal niet verkeerd, en neem het ook niet zo op. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, maar ik wil eruit. Ik ben ondertussen 45 jaar, en heb gelukkig een goede vriendin die nooit wat gebruikt heeft op een joint na, en ik heb een zoon van 6. Dus ik wil het eens wat rustiger aan gaan doen. Dus geloof me afzeiken is wel het laatste wat ik doe, als een voorbeeld al afzeiken is, weet ik het ook niet meer. Afijn mijn ervaring is dat gebruikers en ook ik gevoelsmensen zijn, en vergevings gezind zijn. Mijn excuses als het zo bot over gekomen is. Dat was niet de bedoeling. Groet Erick"
"@mandragora Bedankt voor je sportieve reactie, tja het mooie weer komt eraan, dus we gaan het vanaf vandaag eens proberen. Halfje per dag 1mgr. eraf moet kunnen. Vandaag de Novadic arts eens even bellen voor wat ondersteunende medicatie indien nodig. FF over Novadic, die doen ook maar iets, het lijkt wel of ze je vast willen houden. Ik moet wel zeggen het is nu Maandag, gisteren mijn laatste volledige dosering gehad. Maar ik heb deze morgen helemaal geen drang naar die Suboxone, komt door het weer hoor. Ik raad ook iedereen aan, mocht het in je hoofd opkomen om eens af te gaan bouwen of te stoppen, DOE DIT IN DE ZOMER. Ik ben van 125 mgr. Meet per dag in drie weken tijd naar 0 gegaan in deze winter toen het zo hard vroor. Dat raad ik niemand aan, ik had geen keuze. Ik hou jullie wel op de hoogte, is misschien wel handig voor mensen die ook wat meer willen weten over Suboxone, en de afbouw daarvan. Groet Erick"
"gastondm zei: Ik heb spijtig genoeg ervaring met methadon subitex en sbuxunone, het beste is tot nu Subuxono, maar je moet er wel langzaam mee afbouwen. Ik heb alles al geprobeerd, en toch heb ik het gevoel dat ik voor de goot ben??? Klik om te vergroten... Hey kom op man, voor de goot ben je nooit, ga er voor !!!!! Sterkte Erick"
"gastondm zei: Erick zei: gastondm zei: Ik heb spijtig genoeg ervaring met methadon subitex en sbuxunone, het beste is tot nu Subuxono, maar je moet er wel langzaam mee afbouwen. Ik heb alles al geprobeerd, en toch heb ik het gevoel dat ik voor de goot ben??? Klik om te vergroten... Hey kom op man, voor de goot ben je nooit, ga er voor !!!!! Sterkte Erick Klik om te vergroten... Na 10jaar proberen te stoppen en altijd tegenslag.. Na een tijdje geloof je er zelf niet meer in. Ik vraag me dikwijls af, wat voor zin heeft het leven op zo een manier... Klik om te vergroten... Hey gastondm, Ik lees in jou bericht proberen. Maar proberen is niet de manier, je moet het doen. En mocht het zo zijn dat je echt niet anders kunt, blijf dan op een onderhoudsdosis staan. En niet te hoog, het mag best dat je tussen de dosis je eens ff niet lekker voelt, maar dan moet je toch door, totdat het tijd is voor je nieuwe dosis. Mijn ervaring leert me dit. Ik heb ook tijden gehad dat als ik mijn dagdosis al gehad had me na een halve dag alweer klote voelde en verlangde naar de volgende dosis, en het zodoende maar weer omhoog liet zetten. Dat was in mijn geval niet de juiste keus, ik raakte juist steeds verder weg. Nu ik die suboxone heb, merk ik precies hetzelfde, verlangen naar de volgende dosis. Dan moet je in de tussentijd maar iets zoeken en gaan doen, totdat de tijd er is. Neem het niet eerder.Want zo werk je alleen verhoging in de hand. En zeker heeft het leven zin, ook voor jou. Ik ben nu langzaam bezig met het afbouwen van de Suboxone wat tot nu toe goed gaat, ben in 2 dagen van 6 mgr. naar 3mgr. gegaan en we gaan gewoon door. ook al voel ik het wel hoor. Wat gebruik je nu nog dan? Groet Erick"
"De pilletjes van 2 mgr. kun je breken. gastondm zei: Erick zei: Hey kom op man, voor de goot ben je nooit, ga er voor !!!!! Sterkte Erick Hey gastondm, Ik lees in jou bericht proberen. Maar proberen is niet de manier, je moet het doen. En mocht het zo zijn dat je echt niet anders kunt, blijf dan op een onderhoudsdosis staan. En niet te hoog, het mag best dat je tussen de dosis je eens ff niet lekker voelt, maar dan moet je toch door, totdat het tijd is voor je nieuwe dosis. Mijn ervaring leert me dit. Ik heb ook tijden gehad dat als ik mijn dagdosis al gehad had me na een halve dag alweer klote voelde en verlangde naar de volgende dosis, en het zodoende maar weer omhoog liet zetten. Dat was in mijn geval niet de juiste keus, ik raakte juist steeds verder weg. Nu ik die suboxone heb, merk ik precies hetzelfde, verlangen naar de volgende dosis. Dan moet je in de tussentijd maar iets zoeken en gaan doen, totdat de tijd er is. Neem het niet eerder.Want zo werk je alleen verhoging in de hand. En zeker heeft het leven zin, ook voor jou. Ik ben nu langzaam bezig met het afbouwen van de Suboxone wat tot nu toe goed gaat, ben in 2 dagen van 6 mgr. naar 3mgr. gegaan en we gaan gewoon door. ook al voel ik het wel hoor. Wat gebruik je nu nog dan? Groet Erick Klik om te vergroten... Hey Erick, Ik heb een tijdje 8mg subuxone genomen, en dat lukte me eventjes, een paar weken niet gebruikt, maar ik moet wel zeggen dat ik men eigen opsloot, ik kwam niet meer onder de mensen, en sinds ik terug bij "vrienden" ga gebruik ik terug en pak ik geen subuxone meer, Momenteel gebruik ik 1gr a 1,5gr per dag. Hoe zit het verder nog met jou?? 3mg per dag? Welke pilletjes zijn dat dan? Want je hebt toch enkel van 2mg en van 8mg? Grtz Klik om te vergroten..."
"Speed niks voor mij, werd er altijd opgefokt van."
"Daar heeft joopiejo helemaal gelijk in, En laten we zwijgen over de kwaliteit van de coke van tegenwoordig. Op de straat is het rotzooi, ga daar maar van uit. Versneden troep, en ik lach me rot tegenwoordig noemen ze het snuifcoke, of base-coke. Neem van mij aan, koop nooit iets op de straat. Trillerig zeg je, dan zal er wel flink wat speed onder gezeten hebben, en 80 % is zeldzaam. En anders kook het uit, dan weet je of het kwaliteit is, maar dat betwijfel ik, waarschijnlijk hou je minder als een kwart over. Mijn advies koop nooit geen coke op de straat, zorg voor goede contacten, als je dan zo nodig goede coke wilt hebben, want die is er nog wel. Alleen je moet de weg weten. Succes ermee Erick"
"Hey speeseend, Met het bloed was alles in orde, was zelfs beter dan ooit. Ik ben van mijn suikerziekte af. Die had ik in lichte vorm. Vanwege het gewicht, je weet dat opiaten vocht vasthouden, en niet te zuinig, vooral meet, Suboxone doet dat veel minder. Inmiddels ben ik zo'n 15 kilo lichter, en ik voel me er goed bij. De suiker die ik lichtelijk had is nu de normale waarde zonder medicatie. Over 3 weken heb ik een afspraak met mijn arts, dan gaan we eens kijken wat te doen. Ik houd je op de hoogte, Oké. Groet Erick"