Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"truffels zijn voor mij eerdere hallucinatie trips, paddos zijn eerder inerlijke zoektochten .."
"doch wil ik hier aan nog toevoegen.. Mm..paddos..:P"
"Moeder natuur gaf ons de paddos..wie zijn wij dan om ze te negeren?"
"Gelukkig maakt de lsd trip van dit weekend veel goed hé lieveling =D Maar was inderdaad jammer,al heb ik ook niet erg veel gevoelt van de truffeltjes die avond..dus misschien minder van kwaliteit.."
"²that"
"Tof!"
"You want some LSDDDDD?? My young bemushroomed one.. ps : Ik hou van hoofdmoni"
"=)"
"Dag vrienden, Graag had ik geweten of je salvia buiten roken of bladen kauwen,op een andere manier nog kunt gebruiken. Ik heb namelijk een hekel aan de smaak ,en zou er toch graag van kunnen genieten, Enige tips..? Zoals in een yogurt doen ofzo? Groetjes E"
"Gewoon beetje moe meestal..maar das dan weer te wijten aan niet slapen..Je ziet..drugsgebruik steunt op de logica zelve=D"