#1
maoremmers zijn helemaal niet slecht voor je...Bengt zei:Waarom zo moeilijk doen?
Mao-remmers zijn echt geen gezond hoedje als je het zomaar neemt.
Dan nog wat dmt erop smoken...
Ik zou het niet proberen.
Doe maar gewoon, rook het of eet combi mao-dmt.
je moet er gewoon verstandig mee omgaan, en weten waar je op moet letten.
meoremmers voorkomen gewoon dat bepaalde neurotransmitters worden afgebroken. Omdat tyramine betrokken is bij het regelen van je bloeddruk, en er in veel voedsel tyramine zit, en dit dus niet zal worden afgebroken, is dit iets om op te letten. Voor de rest is er niks aan de hand behalve dat je je misschien iets vrolijker voelt vanwege o.a. het hogere serotoninepijl.
maargoed, meoremmers voorkomen dat dmt snel word afgebroken. Als je maoremmers + dmt rookt, duurt een dmt trip ipv 5 minuten dus een stuk langer.
