Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lysergine25 zei: OK omdat je zo aandringt ... Kan er iemand instaan voor Meneer Zommes hehe .... Done u are on the list. Klik om te vergroten... ja hoor, zommes is chill"
"Psychonaut1976 zei: zommes zei: Ligt de dosis uiteraard, hoe hoger hoe moeilijker. Maar een lsd-trip is zeker weten te sturen net zoals bij paddo's. Klik om te vergroten... Een gangbare dosis lsd is zelfs nog wel beter te sturen dan een vol portie paddo's..wordt weer eens tijd... i acid.. Klik om te vergroten... helemaal mee eens... ik wil ook weer..."
"zommes zei: Ellesdee zei: ja hoor, zommes is chill Klik om te vergroten... Dat wordt weer gezellig! Klik om te vergroten... zeker"
"Qocaïne zei: zommes zei: Één van de vele bullshit episodes uit de mythologie rondom LSD. Klik om te vergroten... Inderdaad. Tóch blÃjven mensen beweren écht kaboutertjes te hebben zien rondwandelen -__- Zélfs onder invloed van shrooms. Klik om te vergroten... hmhm... ik zie altijd elfjes en trollen rondlopen of heb ik misschien te veel WoW gespeeld?"
"Jeller zei: is zo'n beetje als bij pillen dat de afdruk er niet zoveel toedoet... maar over het algemeen zijn hoffman's en shiva's de sterkere hier en dolfijntjes zijn iets minder Klik om te vergroten... ik heb ook altijd hoffmannetjes en shiva..."
"TimeKiller zei: ik zie altijd bavianen in vuilniszakken rondrennen door de tuin met een lampenkap op hun hoofd en schreeuwen: JAJA JAN EELIE ! Klik om te vergroten..."
"septerrac zei: ik ben zelf ook info aan t opzoeken, maar over de consumptie zelf kom ik vrij weinig tegen... zown paperstrip, die leg je toch gewoon op je tong? of nou juist onder je tong? en dan gewoon laten oplossen met je speeksel? of moet je op een gegeven moment t papier weer uitspugen als de stoffen zijn opgenomen? Klik om te vergroten... ik leg m altijd op mn tong... en die laat ik daar een tijdje liggen... en meestal heb ik na 15min tot 25min zoiets van, ok ik slik m door... :P"
"wanneer is de meeting nou"
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } dit is een velletje met blotters dit zijn geltabs en dit zijn microdotjes en natuurlijk liquid... tjah van blotters weet ik dat ze bij mij in de regio 5euro per blotter zijn... daarvan ben ik 12uur aan t spacen... van de rest heb ik niet zo veel verstand... alleen nog maar blotters gebruikt"
"het is te heftig om er echt verslaafd aan te raken..."