Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc live report

xtc live report

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
sooooooooooow,, ik gaa heeeeerlijk!!!.. ik had al pep op
en ik had nog 2 pillen liggen.. dus ik dacht daaar ga ik maar een gebruik van maken,,eerst had ik 3 kwart pilletje gesnoven en die andere kwart geslikt.. ondertussen heb ik nog een kleine kwart erbij genomen,, en ik zweer het je.. ik gaa kaaaankkeer lekkerrr!!!!!!! sorry als dit report voor geen reet klopt ofzo.. maar ik space em ook veeels te hard om normaal een tripverslag te schrijven.. ook de zinnen zullen super vaag worden, net zoals de woorden..

aaaah kben heerlijk aant klappertanden!!.. ik voel me zoo onmenselijk lekker!!.. wat is mdma tog een fokking geschenk van god!!.. aaaaaaah heeeeeeeeeeeeerrrlijk!!! ik heb lang niet zo geklappert!!
omdat er bijna geen livereports zijn,, wou ik er tog 1tje maken,, hoewel het erg moeilijk is!.. ,maar het maakt allemaal helemaal niks meer uit want ik voel mee veeeeeeels te lekker!!.. zo zou ik me elke fvking dag moeten voelen!!.. aaah,,

oke wat ik voel en merk(ik ga het voor jullie proberen)
heerlijke mdma waus,, nog niet heeeel erg heftig,, maar alles ziet er wel heeeeel anders uit,, ik space en heeeeerlijk kanker hard!!... aaaah.. dat ik dit al die maanden niet meer gedurft heb zeg,, omdat 2 x (het zelfde kut pilletje) blauw sje.. die warne dus 2x heel erg slecht gevallen.. precies het tegenover gestelde van een normale trip[ zegmaar.. maar dit is fokking hemels!!
waarom voel ik me (en aaallee andere ,mensen op de hele aarde) nou niet elke dag zo!!

en ik ...
weet niet meer wat ik wou plaatsen..
maar nu jullie allemaal weten dat ik me fokking hemels voel!!,,
heb ik niet super veel meer te melden., mn kaken klappen wel als de mutherfucker,, en alles klinkt en ziet er veel zachter en liever uit!!.. aaaaaaah-- ik kap maar met dit live report,, want hier heeft natuurlijki niemand wat aan :wink:

ik zeg tegen iedereen op de wereld:
probeer minstens 1 x in je leven mdma!!.. dit gevoel wil ik met iedereen delen!!
peace!!! :stoned:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zal de eerste reactie maar alvast plaatsen!!..

kaaaaaaaaaaaaankkkeeeerrrrr ziekelijk geil lekker mooi lief aaaaah

het spijt me verschrikkelijk :wink:

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
nouu :grin: wat een live report


die dingen mislukken eigenlijk bijna altijd
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehehe :sunglasses: jaa gekke shit, ik was al helemaal vergeten dat ik dit report heb getypt man :tearsofjoy:
hehehe,.,. en die reactie er onder kan ik me al helemaal niet herrineren :tearsofjoy: en vind em ook nergens op slaan! :stoned: :tearsofjoy: :beer:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dat vond ik ook al! :grin:

Maar ik weet wat je voelde dat moment, denk ik, ongeveer :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoogstwaarscheinlijk :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."