Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oxytocine maken we zelf aan als we bijvoorbeeld klaarkomen (geeft een gevoel van binding) of als een moeder haar kind borstvoeding geeft. Ik heb gelezen dat door het gebruiken van een neusspray het wantrouwen naar mensen verminderd wordt. Misschien wordt dit binnenkort ook gebruikt bij autistische kinderen om hun emotionele barriere ietwat op te kunnen heffen... Hiernaast dat-ja mannen- de seksuele prestaties van mannen verbeterd kan worden. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het je oplevert op een feest...is het knuffelgevoel dat je door xtc krijgt nu door het serotonine gebruik, de versnelde opname, of echt door de stof oxytocine? Groet, Eliza"
"Ik sluit me bij Billibil aan...dat is ook de tip van de Brijderstichting...Als je het dan toch eens wil gebruiken, moet je het andere laten...(concerta of ritalin) Eliza"
"Dit is toch in principe dezelfde werking als concerta, ritalin etc.? (methylfenidaat oid..) qua pil Een vriend van mij kreeg dexamfetamine in capsules, hij heeft adhd... Ik zou het gewoon zo laten, ze bevatten inderdaad als extra middel een vul/bindmiddel."
"Hoi Festivals.... Herkenbaar voor mij toen ik nog regelmatig uitging en XTC gebruikte. Ik heb hele nachten doorgehaald om daarna wel weer zondagochtend om 11 uur op mijn werk zijn. (ook de hulpverlening, hier werk je nu eenmaal in de weekenden) Voor mij was 'losgaan' het gebruiken van 1 1/2 pil en soms een beetje pep. Ik deed dit alleen als ik niet hoefde te werken. Als er een feest was en ik moest werken, dan hield ik het bij 3/4 of max 1 pil.(lag aan de sterkte) Als ik thuiskwam nam ik multi vitamine met veel water en 1 a 2 bananen. Ook al had ik maar 2 of 3 uur dat ik kon slapen, dan zette ik mijzelf er gewoon toe dit ook te doen. Ik gaf nooit toe aan het brakke gevoel en dit is vooral een mentale kwestie. Ik denk dat je vooral jezelf steeds bij de les moet houden en je bewust moet zijn dat wat je voelt (beetje moe, gammel) door de nacht ervoor komt. Die 8 uur werken kom je echt wel door. Misschien is het goed de keus te maken van wel uitgaan, maar bijv minder xtc nemen (de eerste pil werkt toch altijd het lekkerst) en hiernaast de coke te laten voor wat het is. Ben je wel lekker even uit en daarnaast ben je nog redelijk in staat om te werken. ga alleen niet 'door' omdat je nu toch eenmaal al wat op hebt. Dit vergt dus discipline. Ik benoem expres niet dat je maar zonder moet gaan, want dat weet je zelf wel. Groet, Eliza"