Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLaatste dagen raar gevoel in mn linkerarm,hand

Laatste dagen raar gevoel in mn linkerarm,hand

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gebruik al 4jaar cocaïne , maar de laatste dagen na het nemen van 1.5g ofzo ga ik douchen en voel ik bijna nieks meer van mn linkerarm/linkerhand .. ook heel afwezig zijn in mn hoofd ( dit had ik vroeger niet .. ) ( verschillende dealers geprobeerd ) toch bij allemaal dat rare gevoeL , weet iemand hoe dit komt ? Thankz :wink:
D
DonnieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke richt ook schade aan het zenuwstelsel wat ik weet.
E
EhvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi, eerste post volgens mij, maar ik lees al een tijd mee.

Ik heb dit ook gehad, na regelmatig gebruik van coke. Het gevoel in mijn arm, hand en schouder was alsof deze sliep en gevoelloos was.

Weet niet wat of je hetzelfde gevoel hebt, maar ik ben met wat pillen van de dokter weer opgeknapt en is het slapende gevoel weggegaan.

Succes!
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Donnie zei:
Coke richt ook schade aan het zenuwstelsel wat ik weet.
Klik om te vergroten...

blijvende schade ? :openmouth:
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat kan blijvend zijn, afhankelijk van wat je levenstijl de afgelopen 4 jaar is geweest. In veel gevallen kan het zenuwstelsel zich herstellen, dit duurt lang, maanden tot jaren.
Als je je klachten serieus neemt, wat ik zou doen als ik jou was, dan is het dus een kwestie van acuut stoppen met cocaine gebruik.

Mochten je klachten eerder voorbij zijn, wat ik voor jou hoop, denk niet meteen dat je er weer tegen aan kan. Want straks is het echt blijvend. Dit zijn signalen, signalen waarvan je later zou kunnen zeggen... had ik ze maar serieus genomen...
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#6
vaarklaas zei:
Dat kan blijvend zijn, afhankelijk van wat je levenstijl de afgelopen 4 jaar is geweest. In veel gevallen kan het zenuwstelsel zich herstellen, dit duurt lang, maanden tot jaren.
Als je je klachten serieus neemt, wat ik zou doen als ik jou was, dan is het dus een kwestie van acuut stoppen met cocaine gebruik.

Mochten je klachten eerder voorbij zijn, wat ik voor jou hoop, denk niet meteen dat je er weer tegen aan kan. Want straks is het echt blijvend. Dit zijn signalen, signalen waarvan je later zou kunnen zeggen... had ik ze maar serieus genomen...
Klik om te vergroten...

Bedankt voor alle uitleg .. Ik neem het serieus MAAR op het verkeerde momment altijd , altijd is ik al redelijk wat door mn neusje geboord heb begin ik me druk temaken over mn gezondheid , neus , ouders , vriendin , ... blabla de volgende dag [ altijd 'vrienden' aan de deur ] het duurt niet lang of mn tafel ligt vol met het witte vergif .. [ ik geef toe , ik kan moeilijk NEEN zeggen ] [ en denk dan niet aan de gevolgen als ik nog nieks gebruikt heb .. :angry:
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja.. daarom heet het ook verSLAAFd zijn..

Dus ja, als je dat werkelijk serieus neemt ga je er werk van maken. Anders moet er nog wat meer gebeuren voordat je dat doet, zo werkt het altijd. Een mens moet eerst zelf flink, keihard op z'n bek gaan wil hij alle adviezen eens keer serieus nemen. Mensen zijn nou eenmaal koppig en ignorant. De enkeling, de wijze, degene die zijn ogen open houdt en luistert, die schopt het wat verder in het leven...
Dit forum zit vol met tips wat je met een verslaving moet doen en waar je naar toe moet. Uiteindelijk is het altijd; "waar een wil is, is een weg".
Ik ken genoeg mensen die van heftige verslavingen aan coke nu niet meer gebruiken. Zich nog wel verslaafd voelen, maar niet meer gebruiken en hun leven dus op de rails hebben. Kortom, het is mogelijk.. en je moet wel door het een en ander heen, die (lange) weg is niet makkelijk, maar wel de moeite waard... Je gaat er sterker uitkomen, no doubt..
Maar ja, it's up to you..
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
iNkz zei:
Ik heb de stap gezet .. over 2weken ga ik afkicken in een gesloten centrum :angry: .. heb momenteel veel aan mn hoofd : Huur verderbetalen , b00ba [ my dogg ] , Mn Meisje , Mn 'vriendeN' , Terug problemen krijgen met mn bewustzijn , eerst de 'bigboys' nog afbetalen , zal ik kerstavond en oudejaarsavond kunnen vieren ? Zou ik zeggen tegen iedereen dat ik op reis ga of gewoon eerlijk zijn ? HOE zullen mijn eerste dagen zonder cocaine zijn ? geen gsm , pc , bezoek ? welk soort personen ga ik daar tegenkomen , afkicksverschijnselen .. :( MAAR TOCH ! IK MOET EN ZAL DIE WITTE PRINCES UIT MIJN LEVEN KRIJGEN ! :wave:
Klik om te vergroten...

+1
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
hoe gaat het nu iNkz?
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#10
iNkz zei:
vaarklaas zei:
Dat kan blijvend zijn, afhankelijk van wat je levenstijl de afgelopen 4 jaar is geweest. In veel gevallen kan het zenuwstelsel zich herstellen, dit duurt lang, maanden tot jaren.
Als je je klachten serieus neemt, wat ik zou doen als ik jou was, dan is het dus een kwestie van acuut stoppen met cocaine gebruik.

Mochten je klachten eerder voorbij zijn, wat ik voor jou hoop, denk niet meteen dat je er weer tegen aan kan. Want straks is het echt blijvend. Dit zijn signalen, signalen waarvan je later zou kunnen zeggen... had ik ze maar serieus genomen...
Klik om te vergroten...

Bedankt voor alle uitleg .. Ik neem het serieus MAAR op het verkeerde momment altijd , altijd is ik al redelijk wat door mn neusje geboord heb begin ik me druk temaken over mn gezondheid , neus , ouders , vriendin , ... blabla de volgende dag [ altijd 'vrienden' aan de deur ] het duurt niet lang of mn tafel ligt vol met het witte vergif .. [ ik geef toe , ik kan moeilijk NEEN zeggen ] [ en denk dan niet aan de gevolgen als ik nog nieks gebruikt heb .. :angry:
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook maar dan meer met 'goede voornemens';
'morgen ga ik echt m'n kamer opruimen'
'vanaf vandaag ga ik liever zijn tegen me ouders, ze zijn zo lief'
'ik ga solliciteren bij alle winkels hier in het centrum'
'ik ga sparen'
'dit is de laatste keer dat ik coke gebruik'
en ga zo maar door.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#11
vaarklaas zei:
hoe gaat het nu iNkz?
Klik om te vergroten...

Still alive maar gaat niet afkicken.
j
jef_pLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat voor pillen waren dat?
E
EhvLid
01-01-2024, 00:00
#13
jef_p zei:
Wat voor pillen waren dat?
Klik om te vergroten...

weet ik niet meer precies. Had volgens mij effect op bloeddoorstroming en/of afgeknelde zenuwen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."