Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gaat lekker hiero... Ik stel voor dat we al die hippie df meetings eens vervangen door ouderwetse barfights. Dan zijn dit soort discussies ook niet meer nodig."
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten na een stevig LSD tripje, wiet en DMT gebruik... " Gast... t ruikt hier echt naar drugs" droge shit... naar volgens mij had je er bij moeten zijn"
"underworld zei: J0rrit zei: gast Ik was echt knetter hard bad gegaan denk ik zo, Gr Klik om te vergroten... nja ik kom altijd in de meest bizarre situaties terecht waar andere mensen finaal op bad gaan maar op de een of andere manier overleef ik het altijd. ben ook een keer club 11 uitgeschopt omdat ik de lift daar had ondergekotst omdat iedereen opeens rattenhoofden had en een vage arabische taal gingen praten waardoor ik het als een complot tegen mij zag. toen was ik ook echt ver heen, ik type binnenkort wel het verhaal, hebben mensen weer wat te lachen want die trip was echt te bizar voor woorden. maar ben nu te stoned om dat hele verhaal uit te typen. maar heb nog veel meer van die leuke verhalen, komen binnenkort wel Klik om te vergroten... Fear and loathing in club 11 Ben benieuwd"
"Sarori zei: We moeten maar leren leven met deze menselijke eigenschap en kunnen denk ik beter onze aandicht richten op het tegengaan van de ongewenste randverschijnselen zoals verslavingsproblematiek en criminaliteit. Don Quichot en Sancho Panza hebben al lang geleden laten zien dat er een kloof bestaat tussen de mooie droom en de harde praktijk. Je kunt geen windmolens bevechten: het onveranderbare is nou eenmaal niet te veranderen. Een hopeloze strijd kun je niet winnen. Dat denken is dwaas. Klik om te vergroten... zware kudos voor jou knul ontopic: alle herbal drugs mogen wat mij betreft optiefen. geldklopperij met als enig effect; misselijkheid"
"touche sir ik heb het idd dan ook over kratom, herbal shooters, trip-e dat soort onzin"
"vage shit weer hiero... laten we maar zeggen dat de kwaliteit van DF nogal fluctueert door de jaren heen OT: Misschien had je een allergische reactie... een enkeling kan rc's niet hebben. Je geeft verder niet aan wat er in het ziekenhuis gedaan is aan je toestand... Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar."
"vage shit men... iig fijn dat t weer goed met je gaat. energiedrank idd laten staan en meer groenten eten, dan komt t wel goed met je kalium niveau"
"dat komt meisje... omdat je vriend je pa had kunnen zijn. en jij nog op de basisschool hoort te zitten. dan lijkt alles groter"
"seymourebutes zei: met deze oefening kun je wel 2 centimeter per jaar groeien Klik om te vergroten... Dit zegt ontzettend veel over jou knul ga jij maar lekker je kleine pikkie trainen"
"vaporizer zei: kun je heroine in een basepijp of waterpijp roken? en wat zijn daar de ins&outs van? Klik om te vergroten... beetje lullige vraag binnen dit topic sukkel"