Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"(Nor-)adrenaline is een hormoon dat door de bijnier wordt aangemaakt en geen neurotransmitter."
"ZERO- zei: Ik heb dit tot tweemaal toe voor een tentamen moeten leren. Studeren was nog nooit zo'n feestje. Dat beloningscentrum is dan toch de hypothalamus? Klik om te vergroten... De hypothalamus maakt deel uit van het limbische systeem (middenin de grote hersenen). O.I.V. het limbische systeem ontstaan er inderdaad emoties De hypothalamus heeft daar inderdaad ook invloed op, maar het reguleert ook de zoutconcentratie en glucosegehalte van het bloed en de lichaamstemperatuur."
"Kom zelf uit Amsterdam, maar beste kwaliteit die ik heb meegemaakt kwam toch wel uit Volendam hoor..."
"Neorej zei: Tegenwoordig ook dealers die je overspoelen met reclame trouwens Klik om te vergroten... Verschrikkelijk vind ik dat... wordt je ineens door je dealer via de sms gespamd"
"Jmths zei: > Trimbos bevind zich fysiek het meest toonaangevend in Utrecht > In Utrecht laten de meeste mensen hun drugs testen > In Utrecht vind je de meeste drugs met een hoog zuiverheidspercentage Het correcte antwoord is: Utrecht heeft de beste cocaïne. Overigens kent de randstad de meeste idioten. Iemand moet beginnen mij te betalen voor al het uitmuntend onderzoek dat ik doe. Dit antwoord kon Google geen eens bedenken. Klik om te vergroten... hoi moderators?"
"benzzzy zei: Ik zie hier niks in dat tegen de regels is. Klik om te vergroten... Wellicht niet en heb zelf eerder ook opmerking gemaakt over waar ik zelf de beste kwaliteit heb weten verkrijgen, maar als ik het zo teruglees lokt het toch wel onderling dealen uit..."
"Maar goed not my circus, not my monkeys"
"Paranoia en hallucinaties (psychose) is in eerste instantie het gevolg van te lang wakker zijn. Voor de één kan dat na 2 dagen zijn, voor de ander na 4 dagen pas. Dat komt omdat je hersenen waarnemingen door vermoeidheid verkeerd registreren. De sores, onzekerheden, problemen of whatever, waar je in het dagelijkse leven mee rondloopt kunnen dan versterkt worden, daarmee gekoppeld worden en als het ware tot leven komen. In principe is dat niet de speed zelf, tenzij het inderdaad vervuild, oud is o.i.d. Mdma of xtc in combinatie met speed gebruiken is chill, maar slecht omdat dat het serotoninesyndroom kan veroorzaken. Die schade is dan onherstelbaar. Serotonine is de neurotransmitter die zorgt voor een gereguleerde afgifte van dopamine, " het gelukzaligheidstofje", omdat jouw voorraad dopamine eens in de zoveel tijd aangemaakt wordt en dus op den duur ook weer opraakt tot de volgende lading is aangemaakt. Bij het serotoninesyndroom is dat helemaal verstoord. Dit kan zorgen voor manieen en depressies op random momenten. Oxazepam kan je doen, maar na genoeg speed geconsumeerd te hebben zal de speed hoogstwaarschijnlijk de boventoon voeren, zelfs met 50mg oxazepam."
"Dit koste mij eigenlijk best wel veel moeite... om zo in dat acount te komen met al die wachtwoorden en als dat dan is gelukt vraag ik mijn eigen vrijwel meteen af... wat doe fuck ik hier? Een tripreport schrijven is vast super leuk, hoor, ik twijfel dr niet aan, maar het is ook echt heel vermoeiend hoor. Maar goed, ik ben nu zo ver gekomen dan ga ik het afmaken ook. Ik kom thuis van werk en ik realiseerde mij vrijwel meteen dat ik nog bier in de koelkast had staan.Na dat biertje naar de appie gegaan voor wijn, aangezien ik altijd van die succesverhalen voorbij hoor komen over het combineren van bier en wijn. Voordat je oordeelt over de trietste levenbeslissingen die ik zo nu en dan maak...wacht even. Ik zou ik ook niet zijn als ik niet inmiddels mijn hersenen aan het breken was over intellectuele vraagstuken zoals: “To snif, or not to Snif.” Oui, lets go snif. So we snif and we snif, with some nice drinks on the side... je kent t wel en toen wilde ik slapen. Lang leve de stilnoct.. Slapen doe je maar ergens in je eigen tijd, want nu zijn we aan t trippen sorry guys jullie zetten at allemaalonderverdeeld in alineas met tijdstippen, I cant"
"Hoe kom je aan zo een lachgastank dan?"