Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ook vrienden die er tegen zijn en ik gebruik dan ook niet in hun buurt maar zekers de helft er van gebruikt ook dus daar ben ik wel blij mee en echte vrienden die blijven heel u leven of je nu wel of niet gebruikt !"
"Hallo mensen ik heb keer een vraag, vandaag heb ik positief geplast op een drugstest op het werk. Ik heb vorige week 3 pillen xtc roze dominos gepakt 140 mg maar ik neem nu codiene hoestsiroop dus nu is mijn test naar de labo zullen ze dan die xtc vinden of die codeine ?"
"Rebell zei: Zijn er 7 dagen verstreken? Dan is het zeker niet de MDMA Na 72 moet dat weg zijn. https://www.jellinek.nl/informatie-...mdma/xtc-basisinfo/hoe-lang-is-het-zichtbaar/ Hier heb je een lijst. Handig om te weten. Bekijk bijlage 3560 Klik om te vergroten... Ja er waren 7 dagen verstreken dus het zal die codeine wel zijn hopelijk gaan ze daar niet te veel over zagen"
"De eerste keer coke vond ik het ook maar niets maar na 4 keren het gedaan te hebben vind ik het 1 van de beste drug alleen spijtig dat zo duur is"
"Ik ben ook nie zo hyper bij speed kheb zelf soms en rustgevend gevoel tis nie dak er zo strak van ga staan"