Na precies 6 dagen is alles weer rustig idd. Ik weet niet meer wat ik had, GBL of Ghb, van tijdens gebruik weet ik niet veel meer door persoonlijkheids-stoornis ofzo. Heb ik totaal denk 6 weken achtereen gebruikt of met tussenpozen, zoiets denk ik. Afkick was cold-turkey. Die vergeet ik nooit meer. Ik kon me achteraf niet voorstellen dat mij dit gebeurde, had daarvoor weinig met drugs en zeker niet om zomaar effe te nemen, omdat het altijd tegenviel. Ik was er al een aantal jaar helemaal klaar mee.
Maarja, dan komt G.. als je slecht slaapt en depressief bent, is het met GHB de eerste week alsof het een wondermiddel is. Daarna, begint de ellende. Elke dag nemen, oplaatst 2 of 3x s'avonds, snachts, s'middags soms weer.. Het gaat steeds korter werken en oplaatst kan je niet meer zonder. Dan moet je elke 6 uur, of zelfs oplaatst elke 1,5-2 uur als je je verveelt..
Het overkomt de normaalste mensen en het doet rare dingen met je. Maar als je een keer een zware afkick hebt meegemaakt, dan bedenk je je wel 100x om ooit nog maar 1 druppel van die stinkbende te nemen.
Ik kijk wel anders tegen mensen aan nu die verslaaft zijn aan G. Ik weet zelf dat het zomaar je leven inknalt wanneer je deprie bent en het psychisch erg moeilijk hebt. Gelukkig is het zo smerig dat je er achteraf niet snel naar gaat verlangen en gruwelijke spijt hebt al ZOU je het ooit een keer nemen. Tenminste, zo denk ik erover.
Het is de eerste 2 weken psychisch even moeilijk zonder, maar na een maand of 2 dan ben je zeker weer de oude.
Ik hoop trouwens dat ze GBL snel gaan verbieden. Ze denken dat er weinig problemen zijn, de officiele cijfers van verslaafden en problemen zijn laag, maar het wordt volop gebruikt. Ik begrijp deze overheid niet.