Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDomheid.. Een reis door de vergetelheid

Domheid.. Een reis door de vergetelheid

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WelkinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal ik ben Joel, En ben 18 uit.. en ik doe op dit moment geen psy meer maar heb het in het verleden een keertje gedaan en het is me erg slecht bevallen maar ook zekers een beginners fout erg DOM! Ik heb ook zekers een rijke fantasie en heb Pdd-nos zeggen ze maar geloof er niks van.. sorry voor mij grammatica btw hoop dat het nie al te onleesbaar is

Ik was in een experimentale fase zoals ze dat zeggen en ik ben altijd nieuwschierig geweest naar de onmogelijkheid dingen die voor de normale mens (wat is normaal eigenlijk) nie te zien is..

En heb dus truffels gebruikt Dragondynamite en heb in totaal 65 gr achter me kiezen gehad.. wat natuurlijk erg dom is want de mevrouw van de kosmic kitchen zei van 50 gr ga je hard en ik dacht valt mee dus heb 3 van die pakjes opgevreten.. echt paar dagen geleden me maten zeiden "Gek Ik en M deelde 1 pakje met ze tweeen" en dacht shit! ik heb een zware bad trip gehad en een reis door de vergetelheid gemaakt.. en heb veel ermee kapot gemaakt en soms denk ik ook dat ik een bijna doods ervaring heb gehad. Want het leek alsof ik droomde. Maar dankszij me oma waar ik FUCKING veel van hou heb ik het gered als zei er nie was was ik nu in een pyschose.

Nou ik heb de truffels gekocht en ben daarna naar huis gegaan ik wou ze bewaren voor een speciale gelegenheid maar ik was te nieuwschierig dus heb ze gelijk gebruikt verkeerde moment verkeerde plek verkeerde tijd alles verkeerd... ik maakte de pakje open en at ze allemaal op 3 stuks vond het lekker haha ja serieus.. en heb daarna psy trance erop gezet en ben lekker gaan spacen achter me pc.. na 30 min begon het te komen en het was echt fucking zwaar me hele lichaam voelde als pudding en probeerde de gevoel te laten gaan maar het was zooo intens dat ik het nie meer wou ik ging douchen maar hielp nie ik ging proberen te slapen maar werkte nie ik keek een keer in de spiegel en ik leek zo satyr van de griekse mythology en ik hoopte daar goed op te trippen en zag van die elfjes op me heen vliegen ik had een goeie trip toen maar toen kreeg ik een klap en zag ik achter mij een zwarte schim met rode ogen die mij wou pakken het in me verbeelding pakte die me ook en ik vloog op bed en kreeg een blackout ik was verloren.. ik was een zombie een zombie van de drug.. toen kwam een van mij begleiders naar boven (die ik wel een lekkerding vond) en leek wel een beest en me geest sliep maar mij lichaam denkte en ging achter haar aan en ik viel van de trap KEIHARD ik heb nog steeds wonden ervan over gehouden.. en ik wou haar knuffelen (niks sexueels) en zei dat ik van haar hield ( oh ja de reden waarom ik het kan na vertellen was, ik heb deze gave met drugs van hoe hard ik trip ik ben in me onbewuste bewust heel raar en moeilijk uitteleggen) en ze vond het nie leuk en ik viel ze ging naar beneden en ik ging mee en viel alweer van de trap af.. toen wou ik naar buiten maar ze hield me tegen en toen viel ik nog een keer en toen lag ik daar een poosje.. ze belde de andere begleiders en ze brachten me naar me kamer daar ben ik weer helemaal los gegaan en heb alles kapot gemaakt ze hebben voor mij veiligheid alle stroom afgekoppeld zodat ik geen ongeluk kreeg en toen viel ik en lag daar tot me trip.. het was de engste ervaring ooit me mond brande en hoorde alle geluiden goed mensen die de trap op kwamen walky talkies mensen buiten het voelde zo van . Ja je bent te ver gegaan en je zal boeten... ze keken naar mij en zeiden.. Oh waarom joel waarom en jammer dit dat en het waren alle begleiders waar mee ik het beste kon opschieten ze traande zelfs voor mij.. ze hebben me verhuis dozen (want ik zal volgende week verhuizen) naar ander kamer gebracht.. maar in mij trip dacht ik dat ze mij kamer leeghaalde zodat ik naar de gekkenhuis kon en ze noteerde dingen en praatte en het leek alsof ik werd opgenomen en zo. terwijl dit helemaal nie zo was.. en toen begon ik beetje op aarde te gluren en ze praatte met mij (behalve die ik wou knuffelen want ze was geschokt en boos dus ze bezorgde me nog ene erger trip) maar de begleiders die goed waren hebben beetje met mij gepraat maar het leek wel alsof ik in mij hersenen zat en en me hele verleden al mij geheimen boven water kwamen heb volgends mij ook dingen vertelt wat hun erg shokkeerde.. en zei rare dingen zoals bestaat er ook buzen! haha.. maar toen begon ik weer de vergetelheid in te gaan en riep om hulp de eerste persoon waar ik aan dacht was me "oma" en ze belde haar ze kwam eraan en ze was KAPOT ik kan me nog goed herinneren die hartverscheurende blik ze legde een deken neer en ze kon nie naar me kijken dus ze deed het om me hoofd want het deed haar te veel pijn maar voor mij leek het alweer alsof ik dood was... toen kwam de politie en daarna de dokter ze legde me op bed terwijl ik spastize trekjes had en lagen bij me hele kamer was lief tegen me en kreeg en gigantische euforie kick en moest huilen en zei.. Waarom ik zal dit nooit meer doen en ik en begon weer te prattelen.. toen iedereen weg was was me oma er nog wel voor me en natuurlijk ik viel weer van bed en oma keek en waakte over me terwijl ze naast me was ... Ik was in een droom opeens en ik realiseerde dat oma er was... "Ik zei zo Oma Hhhmpm" en lachte "Oma zei ja schat ik ben er" "en zei constant Oma" net zoals een baby.. en was zo blij.. ik begon ook helderder te worden.. maar het leek voor mij allemaal weer een droom.. het dacht dat alles vanzelf ging en dat ik in zo'n scene zat het was donker en er scheen een licht vel lampje dat een beetje een nachtmerrie zweer gaf.. ik werd beetje helder en kon staan en bewegen.. Me oma wou me even onder de douche zetten maar ik was doodsbang want het leek alsof oma mij en haar zelf wou vermoorden. want ik en mij oma zijn erge gevoels mensen en de haat om ons heen is pijnlijk want we zijn alle twee erg goed aardig en lief voor anderen me oma zei wat maar ik fantaseerde van.. Oma zei in me verbeelding "Laten we deze nachtmerrie een eindmaken. laten we samen sterven en naar het licht gaan" en toen wou ze me onder de douche zetten maar ik verzetten me ik wou leven.. en toen deed ze me weer naar de kamer en ik lag weer op de grond.. toen begon ik beetje bij te komen en de begleiders kwamen weer en oma moest naar huis en en toen realiseerde ik me "WTF heb ik gedaan omfg ik ben de lul!" Maar ik was nog erg bang want ik heb een wereld meegemaakt dat nog steeds mij achtervolgd en me visie op de wereld erg heeft veranderd.. ik heb dingen gezien meegemaakt die ik nie kan omschrijven echt.. maar ik ben me oma in de eeuwigheid dankbaar en onze band is zelfs sterker geworden... het was heel erg maar ook aan de ene kant mooi want ik heb ook dingen ervaren die me raakte en me heeft gerealiseert waar ik me bezig was en dat er wel mensen zijn die van me houden.. ik zal dit nooit vergeten... maar probeerde de nare dingen wel te vergeten...

Sinds dien heb ik psy nooit meer aangeraakt.. En heb nu me leven goed voor elkaar heb school een vriendin maar ja.. IK SMOKE nog wel haha :P ben nie helemaal gestopt..

Ciao
D
Dutchf4gLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste,

Ik kan bijna niet beginnen met de hoeveelheid dingen die je fout hebt gedaan en niet over hebt nagedacht. Ik denk dat je blij moet zijn met deze afloop.

Psychedelica is niet om zomaar mee te rotzooien, zeker niet als je ( Volgens doktoren of w/e) ppd-nos hebt. Zelfs blowen is dan al eigenlijk geen aanrader.

Verder is de eerste maal 1 portie meer dan genoeg, en dan is dragond dynamite ook nog eens niet een erg lichte :P

Daarna was de set en setting ook nog eens belaberd, de hoeveelheid was dus verkeerd, je geestelijke gesteldheid is niet optimaal voor psychedelics. En daarnaast dan ook geen tripsitter ( wat eigenlijk een verplichting zou moeten zijn bij een 1e trip)

Dus nogmaals wees blij met deze uitkomst want dit had een monsterlijke badtrip kunnen zijn.

Ik hoop dat je je vervolgens eerst even goed inleest over iets wat je wilt gaan proberen, en probeert uit te vinden wat je er tegen kunt doen als het niet helemaal lekker gaat etc.

Want dit is gewoonweg erg onverantwoord.

Groet,

Dutchf4g
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat wat Dutchf4g zegt sluit ik me volledig bij aan.
Ik weet dat je zelf weet dat het een domme actie was, maar waarom neem je in hemelsnaam zo veel? En waarom zoek je er niets over op voor je het gaat gebruiken?

Je kan je idd nog gelukkig prijzen met deze afloop, het had erger kunnen uitpakken...

Jou citaat: ' het was heel erg maar ook aan de ene kant mooi want ik heb ook dingen ervaren die me raakte en me heeft gerealiseert waar ik me bezig was en dat er wel mensen zijn die van me houden.. ik zal dit nooit vergeten... maar probeerde de nare dingen wel te vergeten...'

Die positieve dingen maak je ook mee met een veeeeel lagere dosis truffels hoor.

grts
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#4
meer als 3 hele bakjes ? wtf als ik een hele op eet vraag ik me al of of ik nog leef.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."