#1
Ok, met negatief bedoel ik helaas ook HEEL negatief ![:(]()
Ik had gisteren (31-03-2012) hasj-olademelk gemaakt van ongeveer 0,3 gram hele lichte zanderige hasj.
De volgende dag (vandaag) heb ik dit nog een keer gedaan want het beviel me wel, alleen wou ik wel ietsje meer gebruiken dan eerst dus nu ongeveer 0,4 gram hasj was (dacht ik). Goed het effect begon al in te kicken na ongeveer 3 kwartier, ik vond het wel goed voelen, alleen, toen begon ik een heel buzzzzzzig ruis gevoel te voelen in het midden van mijn borst kas, wat steeds onprettiger en onprettiger begon te worden, het had zo'n.. chemisch gevoel.. ik weet niet ik vertrouwde het voor geen METER!
Toen begonnen de zwaaaare psygische veranderingen in te kicken.. het was in het begin nog te harden, maar steeds erger en erger werd het.. ik voelde me zo slapjes en super rustig, maar toch heel paniekerig van binnen.
Ik zat achter de computer, er zitten broers om me heen die muziek aan het afspelen zijn, en aan het praten zijn (ze weten niet dat ik cannabis gebruik). Ik speelde wat muziek van me zelf af en op dat moment raakte ik van binnen in paniek, om geen goeie reden, ZOMAAR uit het niets.. opeens kan ik het niet meer aan, ik ging denken over dat je bij te veel gebruik veel meer kans hebt om een psychose te activeren. De reden dat ik daar aan dacht is omdat één van mijn broers een psychose heeft gehad, en hij vond het zo ongelofelijk angstaanjagend.
Ik zal het paniek gevoel zo goed mogelijk uit proberen te leggen:
Ok, eerst zit ik me zelf steeds af te lijden door muziek te maken door te neuriën en te doen, goed dat werkte prima ik dacht hey dit werkt goed. Maar dan opeens sla ik over naar andere gedachtes, dingen die ik heb gelezen over drugs, hoe groot ze soms onderschat worden, hoeveel mensen er zoveel rare en angstaanjagende ervaringen mee gehad hebben.
Ik ging nadenken met sferen, allerlei verschillende nare sfeertjes achter elkaar op een rij, allsof ik mezelf iets wil uitleggen op die manier, maar ik in een gat val, omdat er iets niet klopt.. en het gevoel is zooooo naar, ik raak zo erg in paniek, ik had besloten om een stukje appeltaart te gaan eten, want die zijn zoet en zou me dus moeten kalmeren.
Ik neem een hap van de appeltaart, en WOEM, ineens voelt het alsof het nare gevoel NOG sterker is geworden.. ik begin bang te worden van hoe ik me voel, zelfs de geur van mijn handen was angstaanjagend voor me.
Ik heb om 12 uur in de middag met 2 broodjes in me maag de hasj-olademelk langzaam opgedronken (binnen een kwartier). en voel dat ik nog STEEDS (10 uur) erg onder de invloed ben van de hasj.. Ik voel me nu GELUKKIG veel beter, het voelt nu zelfs afentoe wat lekker.
Tijdens mijn "bad trip" werd ik ineens bang dat de coffeeshop mensen iets op de hasj hebben gedaan, waardoor ik dus dit effect kreeg.. hoe kun je zoiets controleren?
Sorry voor dit veel te lange en slecht gemaakte bad trip report maar het moest er even uit!
GOH wat ben ik geschrokken!
Ik had gisteren (31-03-2012) hasj-olademelk gemaakt van ongeveer 0,3 gram hele lichte zanderige hasj.
De volgende dag (vandaag) heb ik dit nog een keer gedaan want het beviel me wel, alleen wou ik wel ietsje meer gebruiken dan eerst dus nu ongeveer 0,4 gram hasj was (dacht ik). Goed het effect begon al in te kicken na ongeveer 3 kwartier, ik vond het wel goed voelen, alleen, toen begon ik een heel buzzzzzzig ruis gevoel te voelen in het midden van mijn borst kas, wat steeds onprettiger en onprettiger begon te worden, het had zo'n.. chemisch gevoel.. ik weet niet ik vertrouwde het voor geen METER!
Toen begonnen de zwaaaare psygische veranderingen in te kicken.. het was in het begin nog te harden, maar steeds erger en erger werd het.. ik voelde me zo slapjes en super rustig, maar toch heel paniekerig van binnen.
Ik zat achter de computer, er zitten broers om me heen die muziek aan het afspelen zijn, en aan het praten zijn (ze weten niet dat ik cannabis gebruik). Ik speelde wat muziek van me zelf af en op dat moment raakte ik van binnen in paniek, om geen goeie reden, ZOMAAR uit het niets.. opeens kan ik het niet meer aan, ik ging denken over dat je bij te veel gebruik veel meer kans hebt om een psychose te activeren. De reden dat ik daar aan dacht is omdat één van mijn broers een psychose heeft gehad, en hij vond het zo ongelofelijk angstaanjagend.
Ik zal het paniek gevoel zo goed mogelijk uit proberen te leggen:
Ok, eerst zit ik me zelf steeds af te lijden door muziek te maken door te neuriën en te doen, goed dat werkte prima ik dacht hey dit werkt goed. Maar dan opeens sla ik over naar andere gedachtes, dingen die ik heb gelezen over drugs, hoe groot ze soms onderschat worden, hoeveel mensen er zoveel rare en angstaanjagende ervaringen mee gehad hebben.
Ik ging nadenken met sferen, allerlei verschillende nare sfeertjes achter elkaar op een rij, allsof ik mezelf iets wil uitleggen op die manier, maar ik in een gat val, omdat er iets niet klopt.. en het gevoel is zooooo naar, ik raak zo erg in paniek, ik had besloten om een stukje appeltaart te gaan eten, want die zijn zoet en zou me dus moeten kalmeren.
Ik neem een hap van de appeltaart, en WOEM, ineens voelt het alsof het nare gevoel NOG sterker is geworden.. ik begin bang te worden van hoe ik me voel, zelfs de geur van mijn handen was angstaanjagend voor me.
Ik heb om 12 uur in de middag met 2 broodjes in me maag de hasj-olademelk langzaam opgedronken (binnen een kwartier). en voel dat ik nog STEEDS (10 uur) erg onder de invloed ben van de hasj.. Ik voel me nu GELUKKIG veel beter, het voelt nu zelfs afentoe wat lekker.
Tijdens mijn "bad trip" werd ik ineens bang dat de coffeeshop mensen iets op de hasj hebben gedaan, waardoor ik dus dit effect kreeg.. hoe kun je zoiets controleren?
Sorry voor dit veel te lange en slecht gemaakte bad trip report maar het moest er even uit!
GOH wat ben ik geschrokken!
