Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Balance zei: Als religie niet bestond waren we al van de cyclus van dood en geboorte af. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Wat bedoel je hier mee? precies wat hij zegt, we zouden niet meer in een rondje van geboorte tot dood blijven lopen waarschijnlijk bedoelt Balance dat we dan al zo ver gevorderd waren in technologie en wetenschap dat het overbodig zou zijn om dood te gaan, oftewel, we zouden het eeuwig leven hebben. verbeter me als ik poep praat ps: ik ben het er zelf trouwens niet mee eens, ik vind het eeuwig leven sowieso geen goed idee."
"waar slaat dat nou weer op? het ei was sowieso eerst"
"dinosauriers leggen eieren, de kip stamt af van de dinosaurier voila"
"pinoblowtsoms zei: Je kan wel zeggen dat het Ei er eerder was. Maar de aanpassing aan zijn omgeving door jarenlange evolutie was er eerder dus de kip die we nu kennen was er toch eerder. Ookal stamt hij af van een dinosaurus. dat gebeurde ook niet in een dag. dus als er eerst een vergelijkbare dinosaurus was die een ei heeft gelegd waar een zoals we nu kennen een kip uit kwam is toch de kip er eerder geweest want die dinosaurus moet verdomd veel op een kip hebben geleken dan Klik om te vergroten... ik zal het nog veel mooier maken, de kip stamt rechtstreeks van de dinosauriers af"
"Sneeper zei: blablabla Klik om te vergroten... sinds wanneer smooren we wiet?"
"berten zei: Sneeper die toesand in je bed heet slaapverlamming, komt heel vaak voor bij gebruikers die teveel xtc en/of speed gebruiken en die veel te onregelmatig slapen. En die soort onaangename roes die je nu krijgt van weed lijkt al heel goed op beginnende angstaanvallen, vergeet niet dat weed een geestesverwarrend middel is die in combinatie met psychedelica een hoop psychoses kan vrijmaken, heb dit ook meegemaakt vroeger met truffels in combinatie met weed, en er is weinig om daartegen te beginnen. Peace Klik om te vergroten... en hoe kom jij aan deze wijsheden? het maakt niet uit wat voor drugs ik doe ik blow er altijd bij, en bij truffels had ik er helemaal geen problemen mee."
"witwit zei: beste datura gebruik, het zetten van een thee met blad,bloem en of zaad zou ik ten zeerste af raden.Ten eerste is een effectieve dosis altijd op de grens van een gevaarlijke ,levens of hersenbedreiging.Ten tweede zal het effect niet begerenswaardig zijn:vaak zijn het de donkeste kanten in jezelf die uitvergroot worden.Anders is het vaak klinkende onzin(je hebt totaal niet het besef dat je hallucineert.Andere zinvolle middelen zat:dus geen datura,mandragora,bilzekruid enz Wil je toch op een relatieve veilige manier voelen hoe vrouwe datura voelt:rook een gedroogd blad of twee ,samen met cannabis:verandert het effect subtiel.Maar ook niet meer dan blad of twee Klik om te vergroten... als je de bladeren rookt met wiet krijg je dan alsnog zo'n superintense leipe realistische trip, of begin je gewoon wat te hallucineren en spacen?"
"spacelord zei: Sublimo zei: spacelord zei: Als je een glaasje rattenvergif drinkt ga je volgens mij ook trippen, beide zijn een vergiftiging geen tripmiddel. Klik om te vergroten... Elke stof is giftig, de dosis van de desbetreffende stof maakt of het daadwerkelijk giftig is of niet. Je kunt ook sterven aan een watervergiftiging. Klik om te vergroten... Ja maar water is niet giftig voor het menselijk lichaam op zich en de stoffen in een doornappel wel, net zoals nicotine giftig is voor het lichaam (correct me if i'm wrong). Klik om te vergroten... wat is giftig dan? dat het lichaam er in bepaalde hoeveelheden niet tegen kan? want dat is met water net zo hoor =)"
"DutchCookie zei: witwit zei: beste datura gebruik, het zetten van een thee met blad,bloem en of zaad zou ik ten zeerste af raden.Ten eerste is een effectieve dosis altijd op de grens van een gevaarlijke ,levens of hersenbedreiging.Ten tweede zal het effect niet begerenswaardig zijn:vaak zijn het de donkeste kanten in jezelf die uitvergroot worden.Anders is het vaak klinkende onzin(je hebt totaal niet het besef dat je hallucineert.Andere zinvolle middelen zat:dus geen datura,mandragora,bilzekruid enz Wil je toch op een relatieve veilige manier voelen hoe vrouwe datura voelt:rook een gedroogd blad of twee ,samen met cannabis:verandert het effect subtiel.Maar ook niet meer dan blad of twee Klik om te vergroten... als je de bladeren rookt met wiet krijg je dan alsnog zo'n superintense leipe realistische trip, of begin je gewoon wat te hallucineren en spacen? Klik om te vergroten... kan iemand mij nog een antwoord op deze vraag geven?"
"Angramar Temenos zei: Waarom? Ik functioneer prima in het dagelijks leven. Ik heb school, werk, vrienden... Het enige wat ik niet meer heb zijn knagende levensvragen waar zoveel mensen last van hebben, omdat die beantwoord zijn door lsd. Wie zijn we? Waarom zijn we hier? Is er leven na de dood? Wat is de zin van het leven? Dit soort dingen dus. We zijn gewoon een centraal zenuwstelsel dat bestaat uit willekeurig gevormde materie; We zijn hier zonder reden en door louter kosmisch toeval, er is geen ander bewustzijn verder als de hersenen eenmaal afsterven, en het leven is zinloos, omdat het hele concept van een zin door de mens is bedacht en de kosmos, die ouder is dan de mens, geen inherente wetten zou kunnen hebben die bedacht zijn door iets wat na de kosmos zelf is ontstaan. Noem het een soort doorgeslagen rationalisme/scepsis jegens alles wat zweverig is. Ik ben gelukkig, en ik functioneer. Als dat de definitie is van blijven hangen, ben ik er heel erg blij mee . Klik om te vergroten... als je ook maar een beetje natuurkunde en scheikunde kunt of kent dan zal je dit beamen want je hebt gewoon gelijk. feit blijft dat atomen leuke dingetjes doen die we nog niet goed doorhebben, er blijven dus altijd vragen over. het antwoord is volgens jou toeval, maar wat is de som voor dat toeval. toeval bestaat namelijk niet =) het is trouwens niet verkeerd om toch een beetje zweverig te blijven denken, aangezien een 'alles is met elkaar verbonden' gedachte ook zweverig is. dit zie ik steeds vaker sinds ik mn eerste truffeltrip achter de rug heb en het is echt mooi om te kunnen zien dat alles hetzelfde is een stukje plank zou je beste vriend kunnen worden omdat je toch hetzelfde bent. dat maakt me af en toe wel blij"