Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnipafval

Knipafval

3 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DublifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Mijn weedplantje is geoogst en ik heb momenteel een zak met het knipafval van de volledige plant. Ik zou dit knipafval graag gebruiken voor iets, maar ik weet nog niet wat. Zijn er hier mensen die tips hebben voor het makkelijk maken van hash, thee of iets dergelijks.

Alvast bedankt!
Peace
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
-Cake ervan bakken
-Wietboter, kan voor meer doeleinden gebruikt worden
-Wietolie
-Hasj, Leg je knipafval in een zak een paar dagen in de diepvriezer, daarna zeef je't op een 'zeef' dan vallen de kristallen er doorheen, schraap de kristallen bij elkaar en druk deze samen verpak het samengedrukt 'poeder' goed 'al drukkend' hoe sterker het bij elkaar verpakt zit hoe beter, laat nu een dag onder de tafelpoot zitten of tussen een bankschroef oid..., en ziezo je hasj is klaar voor gebruik :)

Grts
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat je er het beste mee kunt doen is totaal afhankelijk van de hoeveelheid.

<50gr. zou ik het in eten verwerken, van de hele bups wietboter maken en dat bewaren.
Dan telkens wanneer je iets bakt die boter gebruiken.
Ikzelf (maar dat is erg afhankelijk van je kwaliteit!!) reken altijd zo: knipafval is 25% van normale wiet. Wanneer je er dus 1 gram in zou gooien wordt dat al snel 2,5 gram.

50-250gr. Hasj maken, op de manier die mandragora beschreef of een andere methode.

250+ HBO van maken.
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#4
dit
mandragora zei:
-Cake ervan bakken
Klik om te vergroten...
en:
mandragora zei:
-Wietboter, kan voor meer doeleinden gebruikt worden
Klik om te vergroten...

bijvoorbeeld wiet/hasj brownie. -heel lekker-

verder maken sommige mensen er ook pizza's ed. van
maar dan met hasj/wiet olie of in de kaas.
maar daar heb ik geen ervaring mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."