Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga straks trippe

Ik ga straks trippe

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
mikey_scooterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Paperplane. zei:
Better dial 112. als dit geen .info troll is. Niemand is zo dom om 40 pillen te nemen
Klik om te vergroten...

rustig maar k denk dat ik dat ene enzym mis want k heb wel vaker daro gedaan en dan moet ik ook vet veel neme om waus te worden. k ben het wel gewend.

ben alleen n beetje misselijk maar k voel me wel vet waus worden :tongueout:

k hou jullie op de hoogte :rockband:
m
mikey_scooterLid
01-01-2024, 00:00
#2
k fdga kanklerhard

yooooo
kenker :stoned: :rockband: :hearteyes:

trioppe pillleeee

yo kga bed ligge doei
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb er ooit 10 genomen 'touxium antitussivum 30mg' daar een jointje bijgerookt en ging als een malle. Meer als dat moest/kon ik niet hebben denk ik zo.
Na de joint een enorm paniekmoment gehad alles flitste rondom me dit in combinatie met ongecontroleerde bewegingen en dacht weg te vallen in een ?coma?...
Daarna op bed gaan liggen en rare dingen meegemaakt. Elke karaktertrek van me kon ik waarnemen in verschillende personen die allemaal 'mij' zijn. Ook het toetsenbord van me computer leek magnetisch sommige tikkers stoten me vingers af andere trokken me vingers aan. Sommige toetsen kreeg ik echt niet ingedrukt...
Wandelen onder invloed van DXM is ook een aparte ervaring het gaat zo houterig en moeizaam.
Ook veel realistische visioenen gehad waarbij ik niet meer wist dat ik in me kamer lag. gevoelens van uitreden waren er ook... Al bij al is mijn opinie over DXM dat het teveel nadelen heeft ten opzichte van voordelen... Branderig gevoel overal/steken/jeuk....soms denken te sterven...
Meer weet ik niet meer van me DXM ervaring, er is nog veel meer gebeurd maar kan het me niet voor de geest halen.
Ook de dagen erna waren niet bepaald prettig, stevig katergevoel/hoofdpijn/pijn in ?lever?/ steken/ verward....

Wat mij betreft zijn er veel leukere 'legale' tripmiddelen.

Grts
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
mikey_scooter zei:
k fdga kanklerhard

yooooo
kenker :stoned: :rockband: :hearteyes:

trioppe pillleeee

yo kga bed ligge doei
Klik om te vergroten...

Zo tikte ik dus ook toen :tearsofjoy:
m
mikey_scooterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zow mensuh ik heb het overleefd hoor.

Het was wel leuk maar k ben tog out gegaan na een tijdje waardoor k niet meer zoveel weet wat dr gebeurt is tijdens de trip. K had in totaal 40 daro en 10 reispillen gedaan met 3 ritalin drbij. het was wel vet toen k niet meer out was er waren vet veel patronen en k zag bergen en planten met mn ogen dicht.

Ik ben vet blijk dat k nu eindelijk getript heb, t voelde supererraar maa rook vet. ik ga in het weekend weer trippe en k ga weer erover schrijven.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
mikey_scooter zei:
Zow mensuh ik heb het overleefd hoor.

Het was wel leuk maar k ben tog out gegaan na een tijdje waardoor k niet meer zoveel weet wat dr gebeurt is tijdens de trip. K had in totaal 40 daro en 10 reispillen gedaan met 3 ritalin drbij. het was wel vet toen k niet meer out was er waren vet veel patronen en k zag bergen en planten met mn ogen dicht.

Ik ben vet blijk dat k nu eindelijk getript heb, t voelde supererraar maa rook vet. ik ga in het weekend weer trippe en k ga weer erover schrijven.
Klik om te vergroten...

Zou ik niet met dxm doen dan hoor, geef je lever ff rust man
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hij heeft waarschijnlijk de time release er niet eens afgehaald. En als je dat bepaald enzym mist, CYP2D6 uit mijn hoofd, dan kan je juist niet tegen DXM, en krijg je een soort allergie aanval, die varierend van de dosis van uitslag/jeuk tot extreem overgeven, diaree en hoge koorts(40+ Celcius). :kots:

DXM is geen kinderspeelgoed, en echt heel gevaarlijk in de verkeerde handen.
Gelukkig is het goed afgelopen. Zou het zeker niet herhalen. Ik kan je natuurlijk niks aanraden, maar als je toch gaat trippen, haal een bakje truffels en een zakje wiet, dan kom je ook al een eind. Maar niet weer DXM. En niet I.C.M. ritalin/alcohol.
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je doet je best Paperplane...maar ik ben bang dat deze niet luistert........ :openmouth:

Soms vraag je je af wat iemand bezielt?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
curiouscouple zei:
Je doet je best Paperplane...maar ik ben bang dat deze niet luistert........ :openmouth:

Soms vraag je je af wat iemand bezielt?
Klik om te vergroten...
Ach, naiviteit he. Ik heb ook aardig wat domme dingen gedaan op drugs-gebied, net van een koude kermis thuisgekomen, maar SSRI's mixen met uppers en alcohol tegelijk???? Daar hoef je geen vwo voor te hebben gedaan. No offence TS, maar serieus.
D
DublifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inderdaad, deze combinatie is gewoon om problemen vragen.

Peace
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wil die gozer dood ofzo!?

De reden waarom ik hier kijk is omdat ik na heel veel research ook DXM heb geslikt, voor de eerste keer, namelijk 4 pillen met wat valdispert en wat alcohol met een energie drinkje erbij.
En ik heb zelfs ook een licht effect gemerkt. En ik vond deze ervaring al genoeg, nog vaker doen is te schadelijk. Als je zo'n dosis als hem neemt vind je het volgens mij een lekker gevoel om dicht tegen dood aan te zitten.
Helemaal gek die gozer joh.... Ik dacht eerst dat het een grap was.

Gewoon niet doen.
Koop truffels en vreet desnoods drie hele porties in je eentje als je van de kaart wilt zijn, maar vreet niet een hele apotheek op.
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Verbaasd me dat ie nog leeft.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Smoken zei:
Wil die gozer dood ofzo!?

De reden waarom ik hier kijk is omdat ik na heel veel research ook DXM heb geslikt, voor de eerste keer, namelijk 4 pillen met wat valdispert en wat alcohol met een energie drinkje erbij.
En ik heb zelfs ook een licht effect gemerkt. En ik vond deze ervaring al genoeg, nog vaker doen is te schadelijk. Als je zo'n dosis als hem neemt vind je het volgens mij een lekker gevoel om dicht tegen dood aan te zitten.
Helemaal gek die gozer joh.... Ik dacht eerst dat het een grap was.

Gewoon niet doen.
Koop truffels en vreet desnoods drie hele porties in je eentje als je van de kaart wilt zijn, maar vreet niet een hele apotheek op.
Klik om te vergroten...
Al deel ik je mening over dit soort geneesmiddelen-misbruik zonder enig idee te hebben wat je gebruikt, dit vind ik dan ook weer geen veilig advies. Drugs in het algemeen maar vooral psychedelica hebben over het algemeen geen rechte dosis-effect curve, omdat de Set&Setting enorm meespelen.
Als je je dubbele dosis neemt trip je niet per defenitie 2x zo hard. Ik ben wel eens veel te ver heen geweest van 2 doosjes truffels in een keer, nare gedachtes over dat mn leven geen zin had en de wereld wel zonder mij kon, naakt door t huis rennen(was wel alleen, maar t was midden in de nacht). Extreme hallicunaties, ook audio hallicunaties(stemmen horen die er niet zijn, deuren open en dicht horen gaan etc). Ik zou niet willen weten wat 3 doosjes met me gedaan zouden hebben. En ik had niet eens de sterkste toen volgens mij.

Peace,
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paperplane. zei:
Smoken zei:
Al deel ik je mening over dit soort geneesmiddelen-misbruik zonder enig idee te hebben wat je gebruikt, dit vind ik dan ook weer geen veilig advies. Drugs in het algemeen maar vooral psychedelica hebben over het algemeen geen rechte dosis-effect curve, omdat de Set&Setting enorm meespelen.
Als je je dubbele dosis neemt trip je niet per defenitie 2x zo hard. Ik ben wel eens veel te ver heen geweest van 2 doosjes truffels in een keer, nare gedachtes over dat mn leven geen zin had en de wereld wel zonder mij kon, naakt door t huis rennen(was wel alleen, maar t was midden in de nacht). Extreme hallicunaties, ook audio hallicunaties(stemmen horen die er niet zijn, deuren open en dicht horen gaan etc). Ik zou niet willen weten wat 3 doosjes met me gedaan zouden hebben. En ik had niet eens de sterkste toen volgens mij.

Peace,
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ja oké Paperplane, ik geef je wel gelijk, maar ik bedoelde het meer van, ga desnoods kei en keihard trippen op echte drugs, dan op medicatie, want het verschil tussen echte drugs (die als drugs is bedoeld) en medicatie is dat medicijnen zijn bedoeld voor de hoofdwerking (bv: pijnstilling) en dat de tripper het gebruikt voor de bijwerkingen (bv: hallucinaties) en bij drugs is de hoofdwerking het gewenste effect.
Dit toont maar aan dat je van medicatie eigenlijk altijd een ''overdosis'' moet nemen om de bijwerkingen sterk te ervaren, terwijl dit voor drugs niet het geval is.
Ik heb ook spijt dat ik deze medicatie heb genomen om te trippen, is een beetje triest en waarschijnlijk een aanslag op me lever.
Ik hou het wel bij natuurlijke drugs :mrgreen:

En what the fack!? Naakt in huis rondrennen? xD

Peace
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Smoken zei:
Paperplane. zei:
Smoken zei:
Al deel ik je mening over dit soort geneesmiddelen-misbruik zonder enig idee te hebben wat je gebruikt, dit vind ik dan ook weer geen veilig advies. Drugs in het algemeen maar vooral psychedelica hebben over het algemeen geen rechte dosis-effect curve, omdat de Set&Setting enorm meespelen.
Als je je dubbele dosis neemt trip je niet per defenitie 2x zo hard. Ik ben wel eens veel te ver heen geweest van 2 doosjes truffels in een keer, nare gedachtes over dat mn leven geen zin had en de wereld wel zonder mij kon, naakt door t huis rennen(was wel alleen, maar t was midden in de nacht). Extreme hallicunaties, ook audio hallicunaties(stemmen horen die er niet zijn, deuren open en dicht horen gaan etc). Ik zou niet willen weten wat 3 doosjes met me gedaan zouden hebben. En ik had niet eens de sterkste toen volgens mij.

Peace,
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ja oké Paperplane, ik geef je wel gelijk, maar ik bedoelde het meer van, ga desnoods kei en keihard trippen op echte drugs, dan op medicatie, want het verschil tussen echte drugs (die als drugs is bedoeld) en medicatie is dat medicijnen zijn bedoeld voor de hoofdwerking (bv: pijnstilling) en dat de tripper het gebruikt voor de bijwerkingen (bv: hallucinaties) en bij drugs is de hoofdwerking het gewenste effect.
Dit toont maar aan dat je van medicatie eigenlijk altijd een ''overdosis'' moet nemen om de bijwerkingen sterk te ervaren, terwijl dit voor drugs niet het geval is.
Ik heb ook spijt dat ik deze medicatie heb genomen om te trippen, is een beetje triest en waarschijnlijk een aanslag op me lever.
Ik hou het wel bij natuurlijke drugs :mrgreen:

En what the fack!? Naakt in huis rondrennen? xD

Peace
Klik om te vergroten...
Had al een ondertoon van ironie gespot, maar zoals TS maar weer bewijst, er zijn gewoon mensen die die ondertoon niet kunnen spotten.

^Zoals ik het me herinner waren mijn kleren te verstrikkend, plus ik had gedouched in de come-up en had volgens mij daarna geen moeite meer gedaan me aan te kleden omdat ik al zo hard tripte.

Peace,
m
mikey_scooterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had gelezen dat ritalin je wakker houd zodat je niet out gaat waardoor je hard kan blijven trippe zonder nokkie te gaan. en alcohol doe k gewoon niet veel k heb net 2 bier gedronken en ik ga mssn nog eentje doen voordat ik het ga nemen. bedankt voor t advies
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Serieus, niet die Daro nemen, kan echt desastreuze gevolgen hebben i.c.m. die ritalin en alcohol. Dit is niet om je af te schrikken van drugs ofwat dan ook, maar deze combi kan gewoon niet goed aflopen.
m
mikey_scooterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sorry voor het slecht taalgebruik trouwens
D
DublifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dus als ik het goed voor heb ga je straks 80 pillen slikken? Ik raad dit af. Als je echt wil trippen, ga dan gewoon de sterkste truffels halen, dan zul je ook wel iets 'zien'.

Peace
m
mikey_scooterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ey mense, ik ben mikey en k ga t volgende doen:

k wil eens een keer echt trippe en ik kan niet aan lsd of zo komen dus ik heb gezochd naar leegale drugs waar je wel op kan trippe. ik heb op forums gekeken en heb t volgende plan:
Ik heb 5 pakjes daro hoestpillen gekochd en ook 2 pakjes reispillen 10 stuks dus in totaal 70. ik ga strax dus dit allemaal nemen met ook nog 10 ritalin en drank. :beer:
Ik heb gelezen dat je van deze dingen gaat trippe en vet veel dingen zien dus k hoop dat het leuk word!!!

K heb wel vaker drugsgebruikt, ik heb wiet, hasj en truffels en salvia gedaan maar ik wil nu egt dingen zien enzo ik wil hard gaan. :rock:

Ik heb op deze site triprepotrs gelezen en k dacht ik ga er ook 1 maken dus k ga jullie op de hoogde houde over hoe het gaat. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."