Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je energie zal niet vergaan. Althans het ligt eraan hoeveel je je innerlijke energie heb laten groeien, denk ik. Ervaringen opgedaan, talenten uitgebreid en kennis vergaren en doorgeven schijnt best belangrijk deel daarvan te zijn...."
"Ik vond dat voornamelijk kut wanneer bijvoorbeeld vrienden me daarop wezen... ik had zoiets van "laat me lekker aankloten!!" Ergens voelde het vernederend.... ik weet niet. Ik schaamde me terwijl hun mijn situatie niet begrepen."
"Laat mij maar lekker een beetje rond dolen op aarde. Hier en daar nog wat waarheden achterhalen, misschien beetje een plaaggeestje zijn voor sommigen... Karma moet me die kans ff geven en door de vingers zien. Sta genoeg bij d'r in het krijt😜. Daarna langzaam wegvagen in het eeuwige Oblivion en een wazige herinnering voor mensen worden. Zal nie lang duren dat mensen vergeten, uiteindelijk tegenwoordige maatschappij is alleen maar ikke, ikke, ikke"