Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"22 uur, en daarvoor ongeveer 3 maanden niks. Als je stopt met drinken merk je pas hoe verslavend het is."
"The Machrie Moor van the Isle of Arran. Lichte peated whisky met een warme complexe smaak. Hier ben ik nog wel even zoet mee."
"Xeloc zei: Ik vind the Famous Grouse wel goed te doen, voor de prijs hoef je het ook niet te laten! 20 E de liter! Klik om te vergroten... Bocht, The Black Grouse en The Snow Grouse zijn ook niet te drinken. Het is gewoon net zo zwakke blend als iets van jimbean of in die categorie."
"Telen Du van de Bretonse Lancelot brouwerij in Frankrijk. Als je dat nog niet hebt gedronken weet je niet wat een donker speciaal biertje is."
"op 1 biertje na, ongeveer 4 maanden."
"drain bamage zei: nu net 3 minuten Klik om te vergroten... En ik dacht dat jij zou minderen? Proost he! Op de volgende die je drinkt. :P"
"Oom Klaas zei: Wauw Ik proef een veel te lekkere zee ofzo Klik om te vergroten... Als je die lekker vindt moet je ook zeker eens deze proberen: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Bowmore gaat niet zo diep, de fijnste whisky is voor mij dat je elk glas weer iets nieuws ontdekt in de complexe smaak. Bij de Finlaggan heb je dat wel. En als je dat lekker vindt kan ik nog maar 1 aanraden die nog dieper gaat en erg veel lijkt op de bowmore en de finlaggan. En dat is de Machrie Moor, zeldzame whisky van the Isle of Arran. Echt een pracht whisky die ik toevallig nu in huis heb. Wanneer kom je langs?"
"cropp zei: kent iemand lech bier? Klik om te vergroten... Ken ik niet, is dat lekker?"
"Re: Het zeg wat je denkt topic. Niet van onder dus. :P"
"2,5 maanden, mag niet meer drinken. Lever waarde in het bloed was te hoog."