Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Alleen 1000 mg! ioannis zei: Alleen 1000 microgram is ontspannen. Overigens niet voor warhoofden. Overigens moet je gewoon puur spul hebben. Geen bull shit. Alleen puur. Voor de echte LSD-gebruikers hebben we Hypocrisie.net waar waarheid nog waar is. Klik om te vergroten... Tjeez ioannes, das lijkt me een flinke trip ervaring. Hoe organiseer je zoiets? Ben je nog wel op deze werled? Kan je nog nirmaal rondlopen, naar de wc enzo? Op welk vlak ervaar jij het anders dan een normale dosis? Ik hoor hier graag wat meer over, tripreport??"
"Standaard trips (medicinale) zijn 250 micro gram. GHet is heel erg afhankelijk van de trip hoeveel erin zit. Gelukkig is een o.d. niet mogelijk met lsd. Het kan handig zijn om direct bij een dealer wat meer trips ineens te kopen. Dit is wat ik altid deed. Je kan dan rustig experimenteren met eerst een trip om te voelen wat het effect is. De keer erna kan je de dosis eventueel wat hoger maken."
"-ToXiC- zei: okay dan, nah, tzal er binnen n paar weken wel weer een keer van komen, samen met een maatje, voor hem de 1e keer. Wordt vast gezellig. nog bepaalde dingen die je een keer gedaan moet hebben op acid.. kheb al een keer een speeltuintour gedaan, en een volle avond naar de heldere blinkende sterrenhemel zitten staren, iemand nog aanraders? Klik om te vergroten... Thuis zitten, de nacht door. Van te voren muziek uitzoeken, beiden objecten mee nemen die symbolisch zijn, en bedaard blijven (= 4 uur lang je mond houden, vooral als je het even niet ziet zitten). Matrassen op de grond. Innerspace Deepspace Nospace"
"De vorm maakt enigszins uit, ook maakt het uit hoe oud de LSD is. Oudere trips ervaar ik anders dan verse lsd. Desondanks dat, Lsd = Lsd. Als je het wilt gebruiken is het altijd goed om je in te lezen en te trippen met iemand die je vertrouwd, die ervaring heeft met Lsd en dat je in een rustige omgeving bent. Zelf ben ik "ingewijd" door een oude hippy, en ben daar altijd erg blij om geweest. Mod-EDIT: Het is niet de bedoeling dat er gedealt wordt."
"Dree zei: De vorm maakt enigszins uit, ook maakt het uit hoe oud de LSD is. Oudere trips ervaar ik anders dan verse lsd. Desondanks dat, Lsd = Lsd. Als je het wilt gebruiken is het altijd goed om je in te lezen en te trippen met iemand die je vertrouwd, die ervaring heeft met Lsd en dat je in een rustige omgeving bent. Zelf ben ik "ingewijd" door een oude hippy, en ben daar altijd erg blij om geweest. Mod-EDIT: Het is niet de bedoeling dat er gedealt wordt. Klik om te vergroten... Hai Mod, ik heb mijn tekst nog eens doorgelezen, maar ik weet niet wat je bedoeld hoor Geloof niet dat ik hier ook maar iets heb staan waaruit blijkt dat ik wat zou willen verkopen. << Zelf Edit >> ik geloof dat je tekst hebt weggeknipt waarbij ik 'een vraag naar' had staan. Sorry voor het ongemak, zal niet meer gebeuren. <<End/Zelf Edit>>"
"Ach weet je, ik snap het heel goed. Maar.. soms wil eens wat proberen en nood-breekt-wet (totdat de hete adem van de Mod je in de nek terecht wijst )"
"Razar zei: Hallo, enkele weken geleden gingen een aantal vrienden van mij voor het eerst lsd gebruiken. Maar 2 uur na inname voelden ze nog altijd niets en hebben dan maar wat weed en alcohol geconsumeerd erna. De volgende dagen hadden ze wel enorm last van spierpijn over hun hele lichaam, vooral de benen. Enig idee hoe dat zou kunnen komen? Klik om te vergroten... Hebben ze nog wel een trip hiervan beleefd, of waren het dummies?"
"Tja vroeger had de lsd beweging in Amerika al twee stromingen, met aan het hoofd twee Lsd profeten. Aan de ene kant had je Timothy Leary, die mensen aanzette om Lsd in een rustige omgeving te nemen, om zo helemaal in je Zelf te kunnen keren. Op onderzoek in je eigen psyche. Licht zacht, weinig tot geen externe stimuli, en een persoon die je hielp dieper in je eigen trance te komen. Later breidde hij zijn ideen uit met het door hem uitgelegde book van de doden. Hierbij word beschreven hoe iemand naar Het Licht kan worden geleid. Aan de andere kant had je Ken Kesey. Hij en zijn volgelingen trokken een tijd door Amerika in een te gekke trippie bus, en gebruikten Lsd voornamelijk op feesten (die gekenmerkt werden door harde muziek, licht effecten etc.). Ze noemden dit de Kool-Aid-Acid-Test. Bovenstaande heren hadden dus een benadering die lijnrecht tegenover elkaar stond, en het boterde ook niet tussen beiden. Kesey is ooit op het landgoed van Leary geweest, onuitgenodigd. Ze mochten er blijven camperen voor enkele dagen, maar Leary, de gastheer, heeft Kesey ontlopen. Voor beide vormen van gebruik is wat te zeggen, beide vormen geven geen garanties, nog geven dosis garanties over een gode trip. Ik heb me heel kut gevoeld op ene halve oude trip, en ramsterk op 600 mg. Persoonlijk voel ik mij meer aangetrokken tot de zuil van Leary. Ik lear daar meer van."
"Waterpijp zei: Zo mensen, jullie hebben me het 1 en ander weer bijgebracht, hier dank ik u allen voor! Weet iemand dan ook nog waar ik LSD kan krijgen? Groningen... Leeuwarden? Klik om te vergroten... nou als je ondertussen een adres hebt ?! Ik ben al tien jaar op zoek naar lsd, ken helemaal niemand meer, en leef als jaren op loze beloften van vrienden en collegas die wel iemand kennen die er aan kan komen. Heb onderzocht hoe het zelf te maken, maar heb te weinig verstand van chemie. Al moet ik er voor naar de ander kant van NL."
"Those of our readers that can not attend this symposium still can join the celebration by getting together with friends on January 11th to celebrate, or just light a candle to honor this outstanding man! If you would like to send greetings to Dr. Hofmann, we set up a temporary e-mail address for this purpose: [email protected] . Please use the subject line "Happy Birthday Dr. Hofmann!" for your e-mails. We will print a selection of messages received and bring them to Dr. Hofmann in January. It would help to keep it short and please understand that Dr. Hofmann will not be able to reply, though he will certainly appreciate all messages! Also please do not send attachments without notifying us first in a seperate message. bron: http://www.hofmann.org/"