Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsToch maar geen LSD?

Toch maar geen LSD?

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatst dus paddo's gebruikt en dat sloeg er behoorlijk hard in, wel fijn!
Maar paddo's zijn niet chemisch en dat is LSD wel. Ik wil eigenlijk liever weg blijven van de "chemische" rommel.. of valt dit allemaal wel mee?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk eens na. Het maakt niets uit of iets kunstmatig is gemaakt of dat het rechtstreeks uit de natuur komt. Het is gewoon een biochemische reactie in je hersenen, ongeacht de afkomst van de stof.

Daarnaast is LSD veel makkelijker te verdragen dan paddo's. Alleen duurt het 2x langer..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
inderdaad boeiend dat het chemisch is het gaat erom op wat voor manier het je aantast...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nouja, het gaat om het idee, en daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen... Als jij moet kiezen tussen oplosmelk die precies zo smaakt als gewone koemelk en de gewone melk kies je toch ook voor de gewone melk. Het is ook een soort instinct lijkt me.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
De vergelijking oplosmelk = lsd en koemelk = paddos's is sowieso belachelijk...

Verder, omdat lsd chemisch is, is het puur. LSD is de puurste drug die je kan krijgen. DMT ook btw. Het is dus minder toxisch dan paddo's en dus 'gezonder'. Het duurt inderdaad langer en dat kan vervelende situaties opleveren.

De vergelijking LSD en paddo's kan je beter niet maken, psilocybine is niet de natuurlijke variant van LSD ofzo.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Daar is niets belachelijks aan ik maak alleen maar duidelijk dat men altijd liever iets natuurlijks heeft. En ja het is geen geweldige vergelijking maar ik was ook redelijk stoned toen ik het schreef :P
En om dingen "sowieso belachelijk" te noemen is misschien wat overdreven...
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo mensen, jullie hebben me het 1 en ander weer bijgebracht, hier dank ik u allen voor! Weet iemand dan ook nog waar ik LSD kan krijgen? Groningen... Leeuwarden?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
dealers, maarja, om nou nummers te gaan geven...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
zommes zei:
Verder, omdat lsd chemisch is, is het puur. LSD is de puurste drug die je kan krijgen. DMT ook btw. Het is dus minder toxisch dan paddo's en dus 'gezonder'. Het duurt inderdaad langer en dat kan vervelende situaties opleveren.
.
Klik om te vergroten...

Elke compound kan puur worden gesynthetiseerd..
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#10
ballon heeft gelijk op dit punt.... je kunt van elke stop het sytheseren omdaar "pure stoffen" van te krijgen.... gezonder word het er echt niet van..... misschien leuker, maar gezonder is vergezocht
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lichamelijk is het alletwee niet schadelijk ( als je maar de juiste paddo's hebt hehe).. LSD is ook helemaal niet erg voor je lichaam want de dosis is maar 100-400 microgram en ik kan me niet voorstellen dat dit vel schade aan je lichaam kan doen :confused:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het ligt niet aan de lage dosis, dat het niet schadelijk is. Maar gewoon aan de compound en de metabolieten zelf. Fentanyl is ook actief in de microgram range, en is wel zeker gevaarlijk.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
zommes zei:
De vergelijking oplosmelk = lsd en koemelk = paddos's is sowieso belachelijk...

Verder, omdat lsd chemisch is, is het puur. LSD is de puurste drug die je kan krijgen. DMT ook btw. Het is dus minder toxisch dan paddo's en dus 'gezonder'. Het duurt inderdaad langer en dat kan vervelende situaties opleveren.

De vergelijking LSD en paddo's kan je beter niet maken, psilocybine is niet de natuurlijke variant van LSD ofzo.
Klik om te vergroten...

Ik vind dit toch een aardig goede vergelijking hoor! Mathijs geeft hier gewoon aan dat men eerder voor natuurlijk kiest! ( zal ik iig wel doe!) en dat ben ik het ook met hem eens! Paddo's gaan voor LSD naar mijn mening...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
en waarom? ik bedoel je snuift toch ook liever speed(chemisch) dan dat je zwaar giftige bessen gaat eten (natuurlijk)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, maar dat bedoel ik niet...Ik zeg, dat als je moet kiezen tussen 2 (in feite) gelijke producten waarvan de een naturlijk is, en de ander chemisch, je de natuurlijke kiest.
De keuze speed snuiven en giftige bessen eten is weer een andere.
Als je bijvoorbeeld kan kiezen tussen poedermelk door de koffie en gewone koffiemelk, kiezen de meeste mensen voor de koffiemelk (terwijl melk in je koffie überhaupt vies is :P )
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
koffie zwart natuurlijk!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zónder suiker!! :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
liever met suiker alhoewel koffie 100% puur ook wel lekker wordt na ene paar slokken
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm nee, koffie met suiker kan ik niet eens drinken, zo smerig. 's Ochtends vind ik het wel lekker om er wat warme melk bij te doen. Zwarte koffie op een nuchtere maag is toch wel veel van het goede... :wink:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#20
koffie :kots: heb het één keer gedronken tijdens de examens om wakker te blijven.. gevolgd: de volgende dag misselijk thuis gezeten.. ik kan er blijkbaar niet tegen ofzo, maar ik ruik wel graag de geur van verse koffie :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."