Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik gebruik inmiddels 1,5 jaar bijna non-stop 5-meo-dmt. Het is de heftigste tripmiddel around. Helaas is de prijs erg duur en heeft niet elke vendor goede kwaliteit. Je moet het vapen voor effect met vaper of basepipe. Mijn eerste ervaringen waren heel heftig, het laat me met God praten en het is in mijn ogen een bijna dood ervaring. Zorg voor goede voorbereiding... geen kaarsen laten branden, alvast bepalen hoe je gaat liggen en waar je je warme pijp gaat leggen enzo anders word je wakker met brandplekken in de vorm van een basepipe."
"alles gaat voorbij zei: Ow, moet je het wel vapen? Want Elvis steekt het in de brand 😂 Klik om te vergroten... branden is optioneel, maar erg zonde. wanneer je het verbrandt dan inhaleer je geoxideerde 5-meo-dmt en is het na het branden op, wanneer je vaped dan kun je tot 5x langer plezier hebben omdat je het niet vernietigt zoals met branden, maar omdat je het verdampt van vloeistof naar gasvorm."
"Elvish A lot of noise. zei: Wat bedoel je met non stop? Dagelijks? Klik om te vergroten... ja dagelijks"
"zorg wel wanneer je besluit dit goedje te proberen dat je de freebase vorm gebruikt en niet een zoutvorm zoals fumerate of HCl. zoutvorm kun je niet vapen, maar wel oraal nemen, echter is het bij orale inname essentieel om dit te combineren met een MAOI remmer zoals harmaline omdat 5-meo-dmt anders niet opgenomen wordt in je bloed en geen effect zal hebben. bij orale inname is de werkingsduur een stuk langer, net als the come up. als ik het me goed herinner is de werkingsduur dan ongeveer 2 uur."
"OtherShore zei: 5-meo-dmt in base vorm is om te vapen; 5-meo-dmt in zout vorm is om te snuiven. Je zou ze in theorie allebei oraal kunnen gebruiken in combinatie met MAO-remmer, maar dat is niet gebruikelijk. Klik om te vergroten... alles wat je hieraan zegt is onjuist, base kun je niet oraal nemen omdat het niet wateroplosbaar is. en oraal zoutvorm heeft een MAOI remmer nodig om te werken en om te zorgen dat enzymen de geactiveerde receptors niet kan vrijmaken, echter omdat het beide MAOI's zijn brengt het juist risico met zich mee."
"OtherShore zei: Benzos zijn niet water oplosbaar maar ze zijn oraal actief. Allerlei voedingsmiddelen zijn ook niet water oplosbaar maar je kunt ze gewoon eten. Dat klopt, maar bij nasaal gebruik werkt dat niet zo. Je kan normale DMT bijvoorbeeld ook snuiven (zonder MAO-remmer). Dat is alleen erg pijnlijk. Klik om te vergroten... benzo's zijn zeker wateroplosbaar, de reden dat ze drugs converteren naar zoutvorm is vanwege de wateroplosbaarheid, dit kun je herkennen als er tussen haakjes een zuur staat geschreven bijv (HCl). terwijl het psychoactieve deel altijd de basevorm is en omdat die slechts vetoplosbaar zijn heeft je lichaam moeite die op te nemen. dmt nasaal is mogelijk, maar is dit juist de niet gebruikelijke versie van inname. wat vet eten betreft, dit kun je idd eten, je lichaam produceert dan gal om het vet opneembaar te maken. in het geval van zoutvorm van meo is de dosis te klein om er nog effect van te hebben."
"waarschijnlijk gebruikt hij nog en beweert gestopt te zijn. opiaten langdurig gebruik geeft een lichamelijke verslaving door receptoren van een bepaald type in je hersenen te reduceren, omdat het lichaam voelt dat het teveel gestimuleerd wordt. de hormonen die vrijkomen bij het triggeren van dit type receptor heeft meerdere vitale lichaamsfuncties. wanneer je cold turkey stopt voel je je letterlijk ziek omdat die hormonen niet meer voldoende worden aangemaakt en je lichaam niet langer functioneert zoals het hoort. het heeft tijd nodig voor je hersenen om het aantal receptoren te verhogen en weer op een natuurlijk niveau te komen waarna je je weer normaal kunt voelen."
"Soulassasins zei: Ik gebruik geen kruimel meer en voel me top nu ,ff 2 dagen griep gevoel en dat was het ,ik noem dit geen terugval maar louter pech na 3 dagen 1.25mg te pakken. Voor de rest heb ik geen tabletje meer in huis ,vorige week nog rond de 500 stuks weg gebracht dus ik ben zo clean als het maar zijn kan!! En jij ? Klik om te vergroten... ik gebruik geen opiaten en opioids, wel paar soorten in mn leven geprobeerd, maar ik vind het geen fijn gevoel geven, eerder voel ik me ziek als ik het neem"
"Soulassasins zei: Voor mij geven ze totaal geen gevoel meer ,zowel pijnstillend als de euforie zijn totaal afwezig. Veel bewegen is echter voor me rug wel heel goed ,ik bouw spiermassa op door veel te trainen en zo maak je de boel steviger en minder gevoelig voor pijn. Op dat soort momenten helpt een paracetamol erg goed als ik een dag niet train. Klik om te vergroten... paracetamol is een catalysator voor de kracht van opioids.. het schijnt de kracht ervan te verdubbelen, met als doel de dosis te halveren. spiermassa bulken lijkt me contraproductief als je problemen met je rug hebt, hoewel bewegen en een lichte workout in mijn ogen wel een positief effect hebben op je gesteldheid, lijkt krachttraining me iets wat het ook erger kan maken."
"OtherShore zei: Of nasaal. Dat ligt meer voor de hand. Dan heb je ook geen MAO-remmer nodig. Klik om te vergroten... volgens mij klopt dit niet"