Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik zelf geen heroine, maar via SR heb ik gezien dat er ook een jongen is die nu uit Turkije verkoopt. Het is wel wat duurder, maar uit de reacties van de mensen die het kopen kan ik wel opnemen dat het puur spul is. Lijkt me beter dan al dat versneden spul? Correct me if im wrong. Ik gebruik de site zelf voor andere middelen. Krijg deze week een gram MDA binnen. Na jaren zoeken toch op deze site gevonden"
"Van welk spel ben je dan afgekickt?"
"Ik heb vroeger zelf tibia gespeeld, dat is een spel dat lijkt op world of warcraft. Ik heb t vooral in mijn jeugd gespeeld vanaf 12 jaar tot 17 jaar. Ik kan begrijpen dat je jezelf helemaal kunt verliezen in dat soort spellen. Ikzelf had wel nog veel sociale contacten terwijl ik dat spel speelde. Alleen als ik thuis was speelde ik dat spel veel. Toen ik 17 was vond ik het saai worden en ben me gaan verdiepen in me opleiding en de veel leukere dingen in het leven. Toch moet ik zeggen dat ik het super leuk vond dat ik dat spel heb gespeeld in me jeugd en ik heb er zeker geen spijt van."
"30 min geleden een likje pure thc kristallen genomen, ik ga hard!"
"westergas zei: Djogum zei: ook wel ervaring mee gehad, vroeger voor 50 eu een 0.9 gewoon goed spul, tegenwoordig 60 euro ( tja het is veel) voor 0.6 maar dat is wel "goeie poeier" eerste kwartier tot half uur gewoon zitten, niks zeggen maar lekker genieten. en dat had ik met die van 50 eu nooit.. de prijs is meer maar je krijgt er zeker meer voor terug! Klik om te vergroten... Als dat in amsterdam is weet ik wie jij bedoelt Gewoon een vette naaistreek...hij verkoopt al jaren prima spul en nu ineens meer vragen voor minder. Kwalieit is ook iets achteruit gegaan imo. Klik om te vergroten... Haha die dealer die voor 60 verkoopt ken ik volgens mij ook. Hij verkoopt het echt als dikke hard brokken. Is wel super goede kwaliteit heb ik gehoord via vrienden."
"Ja, ik denk nu waarschijnlijk ook gewoon dat een halve gram gedoogd is. Ik denk iig dat ik er geen boete voor krijg. Boeit me ook niet dat de coke afgepakt is. Coke is toch de product of the devil. Het was toch voor een vriend van mij pech voor hem !;D Geef mij maar lekker een jointje of wat MDMA. Thx voor de reacties btw Ik ben trouwens ook Ser, alleen is dit een andere account van mij."
"nieneinao zei: knolselderij zei: je hebt gewoon pech gehad de meeste uitsmijters hadden het gewoon afgepakt en je waarschijnlijk niet naar binnen gelaten Klik om te vergroten... en rara wat de uitsmijters ermee gingen doen Klik om te vergroten... Jammer genoeg nam de politie het mee. Rara wat de politie daarmee ging doen :P Back to the point. Ik heb nog niks van de politie gehad dus en dat gaat ook niet gebeuren. De politie zegt: "1 wikkeltje is gedoogd" Dat is 0.5 gram 1 gram? En die disctoheke is niet zomaar een normale club. De beveiliging daar is net zo erg als op schiphol joh, je moet daar door metaaldetector poortjes lopen enzo."
"Al hoewel ik maar 1 keertje heb gebruikt. De day after was ik echt lekker super relaxed. Het was een soort van nagloei space."
"Ik ga het binnekort wel proberen. Ik had al een keer 6-apb geprobeert en dat vond ik erg leuk!"
"Eens en nooit meer, er zijn veel beter drugs op deze wereld.."