#1
Wie: ik, alleen.
Waar: Thuis, en een even buiten.
Wat: 100ug 1p-LSD en changa (DMT).
Mijn intentie is liefde, ontdekken, overgaven, dankbaarheid, en lol maken.
Voorwoord:
Het is 8 uur s'ochtends. Ik sta op en ruim het huis een beetje op, ik haal wat boodschappen, mediteer wat en focus mijzelf op de intenties waar ik deze trip mee wil ingaan. Ik heb dit jaar eerder voor het eerst LSD gebruikt maar de set en setting waren niet optimaal. Ook gelijk 170ug was misschien een beetje teveel van het goede. Het was een sensory overload. Ik heb tussendoor nog eens 50ug geprobeerd, dat was leuk maar niet speciaal. Ook regelmatig een microdose. Ik besluit vandaag voor 100ug te gaan.
10:00. 100ug 1p-LSD ik slik de zegel gelijk door.
Rond 11.00 zijn de eerste effecten merkbaar, ik voel me kalm, tevreden en gelukkig. Ik spreek mijn belangrijkste intenties hardop uit. Liefde, dankbaarheid. Het is een koude dag maar het toch heb ik een soort zomer gevoel. Met een big smile zit ik op de bank. Op Netflix kijk ik naar een mooie natuur serie genaamd Moving Art, op mijn headset klassieke muziek. bijzonder prachtige beelden komen er voor bij. Mijn hele lichaam begint de schokken ik krijg een lichamelijk orgasme van verwondering en euforie. Wauw wat is onze planeet toch mooi. En wat klinkt de muziek prachtig!
12.00
Ik kijk naar mijn vloer en in de nerven van het hout speelt er een heus schouwspel van visuals af die ik bijna niet in woorden kan beschrijven: het zijn een soort bloeiende bloemen en in elkaar vloeiende mandalas. Ik heb door dat ik al een tijdje midden in mijn woonkamer op de grond vol verwondering naar mijn vloer zit te kijken en begin te lachen. Terug op de bank, genieten van mooie muziek. ik sluit mijn ogen en laat me meevoeren. Wat klinkt muziek toch bizar mooi aan de LSD. De klanken raken mijn ziel, ik voel hoe de muziek met mijn trommelvlies speelt.
14:00
Ik besluit om even wat te eten en een rondje te lopen buiten. Ik geniet van de kleuren buiten, de bomen en de frisse lucht. Bij thuis komst besluit ik om op de piek van de LSD wat changa te roken. Ik pak mijn bong en weeg 50mg af (waarvan 25mg DMT.) ik zet een mooie playlist op Spotify op genaamd Medicine songs selected by the White Arrow. Dit is een playlist samengesteld door moderne sjamanen voor een ayahuasca ceremonie. Echt een aanrader je merkt echt tijdens de trip dat de muziek hier voor gemaakt is. Ik maak mijzelf klaar voor deze reis en ga met respect en nederigheid om met DMT, maar ook met de intentie om lol te hebben.
Ik neem een goede hijs van mijn changa mengseltje, sluit mijn ogen en merk gelijk de komst van verschillende entiteiten. Die de mooiste CEV's creƫren die ik ooit gezien heb.
Nog maar een trekje nemen? Ja doe maar lekker.
Daar ga ik dan... Lang inhouden.. Na 30 seconden baas ik uit. De muziek klinkt en moeder ayahuasca spreekt.
BAM! De entiteiten gaan hun gang met me ik geef me er aan over en laat het gebeuren. Het is zeer speels, vriendelijk en grappig. Een sereen gevoel. het voelt alsof ik een baby in de baarmoeder ben. Ik voel me heel kinderlijk en merk dat de entiteiten me echt aan het vermaken zijn, ze spelen met me en halen grapjes met me uit. Een kosmisch schouwspel. Ik zou willen dat ik kon overbrengen wat ik zag maar woorden schieten te kort. Ik zag bizarre visuals die op een moment zelfs in de knoop raakte, dit gaf een raar gevoel en merkte dat de entiteiten dit deden om mij in de maling te nemen. Ik krijg een lach kick en geniet.
15.30
Ik besluit nog 50mg changa af te wegen, pak mijn bong en neem een flinke hijs. Met een diepe zucht adem ik uit.
Het speelse en kinderlijke van voorheen is verdwenen en de visuals worden bizar en soms een beetje beangstigend. Overal zag ik een soort fluweel zachte wolkerige zwarte octopus tentakels met menselijke monden, rode lippen en tanden. Ik ben in een wereld wat lijkt op van dat akoestisch schuim rubber. Ik gaf me er aan over en merkte dat het gewoon alles gewoon vriendelijk was. Maar toch een beetje beangstigend. ik drukte mijn hoofd naar achter en deed mijn mond wagenwijd open. Ik weet niet waarom ik dit deed..(misschien mijn ziel die het lichaam wil verlaten?) Ik liet het allemaal gebeuren en genoot van de bizarre DMT visuals. Ik besloot even bij te komen van dit alles.
Vervolgens nog een beetje changa gerookt en vooral genoten van wat de OEV's mij te bieden hadden. Een kristal heldere woonkamer in HD en overal een soort kleurrijk raster om heen. Het voelde echt alsof er iets bij mij was, maar gelukkig voelde wel vertrouwd en fijn.
17.00
Ik ben weer helemaal nuchter en voel me als herboren, lekker een beetje na trippen en afterglowen. ik ruim het huis even op en geniet nog van de mooie ayahuasca muziek. Lekker gekookt en gewacht tot mijn vriendin thuis kwam uit het werk. Ik heb een geweldige dag gehad. En wat ben ik toch dankbaar dat ik heb geleerd DMT te extraheren. Het voelt als het hebben van goud in handen.. Geweldig. Ik denk dat de volgende keer toch wel weer 150/170ug wil proberen. 100ug is in de juiste set en setting misschien net te weinig voor mij en vandaar dat ik ook nog changa gerookt heb.
Recept changa: 1000mg DMT 1000mg kruiden 300mg harmala freebase.
De kruiden die ik gebruikt heb zijn: Blauwe lotus, Leonotis Leonurus, Klaver, Eriodictyon, Glidkruid, Damiana, Leonurus sibiricus, kersenaroma en wat lavendel.

Waar: Thuis, en een even buiten.
Wat: 100ug 1p-LSD en changa (DMT).
Mijn intentie is liefde, ontdekken, overgaven, dankbaarheid, en lol maken.
Voorwoord:
Het is 8 uur s'ochtends. Ik sta op en ruim het huis een beetje op, ik haal wat boodschappen, mediteer wat en focus mijzelf op de intenties waar ik deze trip mee wil ingaan. Ik heb dit jaar eerder voor het eerst LSD gebruikt maar de set en setting waren niet optimaal. Ook gelijk 170ug was misschien een beetje teveel van het goede. Het was een sensory overload. Ik heb tussendoor nog eens 50ug geprobeerd, dat was leuk maar niet speciaal. Ook regelmatig een microdose. Ik besluit vandaag voor 100ug te gaan.
10:00. 100ug 1p-LSD ik slik de zegel gelijk door.
Rond 11.00 zijn de eerste effecten merkbaar, ik voel me kalm, tevreden en gelukkig. Ik spreek mijn belangrijkste intenties hardop uit. Liefde, dankbaarheid. Het is een koude dag maar het toch heb ik een soort zomer gevoel. Met een big smile zit ik op de bank. Op Netflix kijk ik naar een mooie natuur serie genaamd Moving Art, op mijn headset klassieke muziek. bijzonder prachtige beelden komen er voor bij. Mijn hele lichaam begint de schokken ik krijg een lichamelijk orgasme van verwondering en euforie. Wauw wat is onze planeet toch mooi. En wat klinkt de muziek prachtig!
12.00
Ik kijk naar mijn vloer en in de nerven van het hout speelt er een heus schouwspel van visuals af die ik bijna niet in woorden kan beschrijven: het zijn een soort bloeiende bloemen en in elkaar vloeiende mandalas. Ik heb door dat ik al een tijdje midden in mijn woonkamer op de grond vol verwondering naar mijn vloer zit te kijken en begin te lachen. Terug op de bank, genieten van mooie muziek. ik sluit mijn ogen en laat me meevoeren. Wat klinkt muziek toch bizar mooi aan de LSD. De klanken raken mijn ziel, ik voel hoe de muziek met mijn trommelvlies speelt.
14:00
Ik besluit om even wat te eten en een rondje te lopen buiten. Ik geniet van de kleuren buiten, de bomen en de frisse lucht. Bij thuis komst besluit ik om op de piek van de LSD wat changa te roken. Ik pak mijn bong en weeg 50mg af (waarvan 25mg DMT.) ik zet een mooie playlist op Spotify op genaamd Medicine songs selected by the White Arrow. Dit is een playlist samengesteld door moderne sjamanen voor een ayahuasca ceremonie. Echt een aanrader je merkt echt tijdens de trip dat de muziek hier voor gemaakt is. Ik maak mijzelf klaar voor deze reis en ga met respect en nederigheid om met DMT, maar ook met de intentie om lol te hebben.
Ik neem een goede hijs van mijn changa mengseltje, sluit mijn ogen en merk gelijk de komst van verschillende entiteiten. Die de mooiste CEV's creƫren die ik ooit gezien heb.
Nog maar een trekje nemen? Ja doe maar lekker.
Daar ga ik dan... Lang inhouden.. Na 30 seconden baas ik uit. De muziek klinkt en moeder ayahuasca spreekt.
BAM! De entiteiten gaan hun gang met me ik geef me er aan over en laat het gebeuren. Het is zeer speels, vriendelijk en grappig. Een sereen gevoel. het voelt alsof ik een baby in de baarmoeder ben. Ik voel me heel kinderlijk en merk dat de entiteiten me echt aan het vermaken zijn, ze spelen met me en halen grapjes met me uit. Een kosmisch schouwspel. Ik zou willen dat ik kon overbrengen wat ik zag maar woorden schieten te kort. Ik zag bizarre visuals die op een moment zelfs in de knoop raakte, dit gaf een raar gevoel en merkte dat de entiteiten dit deden om mij in de maling te nemen. Ik krijg een lach kick en geniet.
15.30
Ik besluit nog 50mg changa af te wegen, pak mijn bong en neem een flinke hijs. Met een diepe zucht adem ik uit.
Het speelse en kinderlijke van voorheen is verdwenen en de visuals worden bizar en soms een beetje beangstigend. Overal zag ik een soort fluweel zachte wolkerige zwarte octopus tentakels met menselijke monden, rode lippen en tanden. Ik ben in een wereld wat lijkt op van dat akoestisch schuim rubber. Ik gaf me er aan over en merkte dat het gewoon alles gewoon vriendelijk was. Maar toch een beetje beangstigend. ik drukte mijn hoofd naar achter en deed mijn mond wagenwijd open. Ik weet niet waarom ik dit deed..(misschien mijn ziel die het lichaam wil verlaten?) Ik liet het allemaal gebeuren en genoot van de bizarre DMT visuals. Ik besloot even bij te komen van dit alles.
Vervolgens nog een beetje changa gerookt en vooral genoten van wat de OEV's mij te bieden hadden. Een kristal heldere woonkamer in HD en overal een soort kleurrijk raster om heen. Het voelde echt alsof er iets bij mij was, maar gelukkig voelde wel vertrouwd en fijn.
17.00
Ik ben weer helemaal nuchter en voel me als herboren, lekker een beetje na trippen en afterglowen. ik ruim het huis even op en geniet nog van de mooie ayahuasca muziek. Lekker gekookt en gewacht tot mijn vriendin thuis kwam uit het werk. Ik heb een geweldige dag gehad. En wat ben ik toch dankbaar dat ik heb geleerd DMT te extraheren. Het voelt als het hebben van goud in handen.. Geweldig. Ik denk dat de volgende keer toch wel weer 150/170ug wil proberen. 100ug is in de juiste set en setting misschien net te weinig voor mij en vandaar dat ik ook nog changa gerookt heb.
Recept changa: 1000mg DMT 1000mg kruiden 300mg harmala freebase.
De kruiden die ik gebruikt heb zijn: Blauwe lotus, Leonotis Leonurus, Klaver, Eriodictyon, Glidkruid, Damiana, Leonurus sibiricus, kersenaroma en wat lavendel.
