Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zal je een tip geven als jij denkt geen effect te voelen van coke dan moet je dat spul nooit meer aanraken. Je hebt jezelf nu (onbewust van de echte aard van coke) een rede gegeven geen coke meer te doen en dat is je redding.Houd dit aub zo en ga niet meer snuive zeker niet in combinatie met alcohol. Coke is een subtiele drug veel subtieler dan alcohol of speed en canabis. Je leert er na een poosje een bepaalde smaak voor te ontwikkelen en leert langzaam aan te begrijpen hoe dit spul precies werkt en als je dat eenmaal door krijgt dan pas kom je langzaam maar zeker tot de ontdekking hoe verschrikkelijk verslavend het is. Wat jij nu zegt zo beschreef ik het ook in het begin van mijn gebruik. Best lekker bij het zuipen maar niet speciaal , en dan sluipt het er langzaam maar zeker toch in omdat je het zo aan het onderschatten bent en tussentijds ga je dat subtiele gevoel steeds meer waarderen en gaat het zelfs de boventoon voeren in je zuip/snuif sessies. Op een bepaald moment is zelfs het zuipen zonder lijntjes niet eens meer lekker en word de drang om te gaan bellen onvoorkombaar. Dr is geen veilige manier om met dit spul om te gaan en hoe meer je het onderschat des te harder zul je met de keiharde realiteit geconfronteerd worden. Niets van wat men over dit spul zegt is gelogen , de weg naar een verslaving toe is zo gelegd en heel erg sneaky , je hebt er haast geen erg in maar dan ben je in feite al verslaafd. Kap er zo snel mogelijk definitief mee en je zult zo nu en dan nog gezellig met je vrienden een biertje kunnen drinken. Ik ben geheel onthouder moeten worden om van dit duivelse spul af te komen. Drink al 2 jaar niet meer en weinig behoefte aan maar de lust naar coke komt zo nu en dan sterk terug. Het nesteld zich in je geest en gaat nooit echt meer weg."
"met hem praten en hem uitleggen dat hij met vuur aan het spelen is. Ik zelf deed het ook en moest mijn ouders en zus machteloos laten toekijken hoe ik mijzelf naar de vernieling hielp. Vaak hebben mensen die er niet zolang mee bezig zijn de waan dat ze het wel onder controle hebben. Niets is minder waar. Mensen die beweren dat dit spul te controleren is die houden zichzelf voor de gek. Een kleine verandering in je leefstijl of ingrijpende gebeurtenis in je leven kunnen je mate van gebruik en afhankelijkheid van het spul sterk doen veranderen.Je zit constant op t randje. Ga met hem praten en vertel hem dat er dringend zaak is dat hij zich laat helpen om ervanaf te komen. Het gebruik van drugs heeft dieper liggende oorzaken , die moet hij aanpakken. Misschien kun je hem daarmee helpen en steunen. Maar uiteindelijk zal hij zelf moeten inzien en voelen wat cocaine precies is. Ik zelf ben deze stof gaan afzweren omdat ik ervan overtuigd ben dat het een stof is met een ziel. Een hele slechte gemene kwaadaardige ziel die zich in je geest nesteld en je overneemt. Andere mensen zullen me bijgelovig of achterlijk noemen maar ik geloof dat cocaine een demonische stof is. Je raakt hem nooit helemaal meer kwijt."
"het is slecht spul kerel.Niets van wat men zegt over dit spul is overdreven of gelogen. Je hebt deze tekst onder invloed getypt en zegt dat je kleine puntjes gebruikt. Dat zegt alles al. Dit gelukzalige moment voor jou neemt elk realistisch bezwaar tegen coke weg. Ik herken iets van mezelf toen ik ermee begon en er langzaam aan meer waardering voor kreeg en mijzelf steeds afvroeg waarom is dit heerlijke stofje nou zo illegaal? Ik begon af te geven op media etc zoals jij nu doet. Maar in feite ben je je gebruik aan t goed lullen en steeds meer aan t accepteren dat je coke zo lekker vind en dat kan in de toekomst gevolgen gaan hebben voor jou gebruik. Aan je woorden te lezen heb je een gelukkig leven, als de coke is uitgewerkt dan kom jij dus niet in zo een diep gat te vallen als mensen die coke gebruiken vanuit een depressie gevoel of vanuit verdriet of verlangens naar geluk in t leven. Geloof me maar je kunt er vreselijk depressief en ongelukkig van worden.Misschein is je gebruik nu nog niet frequent en hoog genoeg om dat te vatten maar een kleine verandering in je mentaliteit kan al grote gevolgen hebben.Pas op met die drank coke combi. Die is onvergevelijk , als je op t punt zit dat het goed uit de hand gelopen is en je de coke wil gaan afzweren zul je moeten accepteren dat ook drank definitief tot het verleden moet gaan horen. Ik moet niet aan legalering van coke denken persoonlijk. Je moet niet met junkies in discussie treden over legalisering etc. Die mensen zijn zo verslaafd en geestelijk in de war dat ze de aard van het spul niet eens meer realistisch kunnen beoordelen. Coke met wiet vergelijken is appels met peren. Wiet is gewoon echt onschuldig vergeleken met de witte demoon die altijd wel een weggetje in je hoofd weet te vinden zodat je hem toch weer gaat opzoeken en opsnuiven. Zolang je het geluk in de kleine dingen kan blijven zien en je op deze manier blijft leven is het gevaar nog wel ''ver'' weg maar je hebt geen glazen bol en kunt niet voorzien wat voor tegenslagen je zult ontmoeten. En daarvoor wil ik je waarschuwen. Ga dit spul aub niet zitten verdedigen en je gebruik goed lullen en ga het niet te lekker vinden want het neemt je een dag flink te grazen en dan ga je balen en huilen. Je denkt nu echt naief en laat jezelf negatief beinvloeden door het gelul van junks die al verloren zijn. Niemand staat boven deze stof en niemand kan ermee omgaan vroeg of laat het het mis! Dit spul heeft een ziel , een hele kwaadaardige bovenmenselijke ziel ,die kun jij niet temmen , dat kan niemand. Lach me nu maar uit maar je zal je deze woorden een dag als pijnlijke muziek herinneren. ps.probeer alvast eens een poosje alleen nog maar zuipsessies te houden zonder coke. Kijkk dan of je dat nog wel zo kunt waardereren als eerst , ik denk dat je het antwoord al wel weet.Ik denk dat je gaauw weer een paar 'puntjes''verlangt. Zo bkun je jezelf al vrij vroeg betrappen."