Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Holy Noise zei: Dissonant zei: Akkoord, want vrouwen zijn zwakker. Wat vind jij van deze stelling : oranje is beter dan geel Klik om te vergroten... Beetje een domme reactie, vind je niet?? Klik om te vergroten... Ik vond het toch wel een beetje een spitsvondige reactie Nee serieus, Het was dus pure interesse wat jullie ervan vinden. Klik om te vergroten... Wat doet het geslacht er nu toe. Technora heeft alles al gezegd. technora zei: Ik denk dat het meer te maken heeft met je karakter, en persoonlijkheid dan je geslacht. Als het zover komt dat je door je verslaving genoodzaakt bent op straat te leven lijkt het me wel zwaarder voor vrouwen, ivm seksuele intimidatie/kans op verkrachting, enz. Klik om te vergroten..."
"Het gaat eigenlijk helemaal nergens om"
"http://www.thenook.org/archives/tek/DMT.htm http://www.erowid.org/plants/phalaris/p ... aq.shtml#6"
"Ik vroeg me dezelfde dingen af"
"Heb je het al gedaan dan?"
"Uit je eerste post leidde ik af dat het een bad trip was. Je was precies bang om te sterven enzo Maar eigenlijk viel het dus nog mee, behalve het kotsen dan?"
"Je kan wel toevalligerwijs sterven terwijl je tript, maar niet omdat je tript. Het kwam over als : als ik me mee laat gaan in de trip, kan ik dan sterven? Ik heb geen idee wat je zou kunnen doen tegen dat kotsen (behalve een maagpilletje nemen)."
"Haha Ge gaat er wel voor precies"
"Bengt zei: Wat dwaas... Je kunt je toch wel beter nuttiger bezighouden tijdens een trip. Klik om te vergroten... Je zou verbaasd zijn hoe leuk het is om al trippend proberen te typen wat je denkt en voelt."
"Akkoord, want vrouwen zijn zwakker. Wat vind jij van deze stelling : oranje is beter dan geel"