Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nog meer mensen wakker?"
"Ik vind dit een lastige en confronterende vraag. En dat zegt eigenlijk al genoeg. Ik heb geweldige avonden gekent, vooral de beginperiode van mijn gebruik, met heel veel liefde en dansjes. De eerste keren waren fantastisch. Een halve pil erin en ik kon de hele avond los. Ook totaal niet te behoefte om daarna meer te gebruiken. Of om nog tot laat te afteren. Dit is goed gegaan een aantal jaren tot ik sos ging gebruiken. Toen werd het van af en toe op een festival steeds meer, naar bijna wekelijks in de coronatijd. De tolerantie werd steeds hoger, de cravings meer en ik kon niet stoppen. Zodra er wijn in ging, kreeg ik zin in sos. Met als dieptepunt dat ik soms restjes sos van de vloer afschraapte om maar niet te hoeven stoppen. Terwijl vrienden om je heen stappen maken op gebied van huizen kopen, kinderen krijgen etc, bracht ik hele weekenden door in bed. Nu gaat het gelukkig goed, af en toe een uitschieter daar gelaten. Mijn baan zorgt er ook voor dat ik beter voor mezelf zorg. En de behoefte om te stappen is naarmate ik ouder ben ook afgenomen. Ook ben ik erachter gekomen dat ik met drugs op een socialer mens probeerde te zijn, maar ik ben introvert en verlegen. En dat is prima, dat hoef ik niet te veranderen met middelen. Ik denk wel dat drugs ervoor heeft gezorgd dat ik jaren lang niet de stappen heb kunnen maken die ik had willen maken. Op allerlei vlakken. Al had ik de beginperiode ook niet willen missen."
"Present"
"MvV zei: Ik meld me. Heeft iemand hier toevallig ook triptips? Ik vv me namelijk beetje maar slapen zit er nog lange lange na nie in Klik om te vergroten... Wat heb je gebruikt? Niet slapen doet mij denken aan harddrugs.. maar triptips aan lid, paddo-s etc. Hoop dat je het niet beide wil doen."
"MvV zei: Woww ik dacht dus oprecht dat t een audiofragment van een speech van Hitler was op t begin van de song😂 maar ik vibe nu wel op deze afrikaanse techno. Lsd man en nog 3m maar das eigenlijk mijn bakje koffie Klik om te vergroten... Oké! Ik zou zeggen ga lekker wandelen of een muziekje opzetten. Ik ga ook altijd goed op concerten terugkijken op youtube maar dat is persoonlijk. Soms krijg ik ook schoonmaakdrang"
"sniesnasnatsie zei: Hier ook nog wakker😅 bedoeling was 1 peppie. Dat werden er 2.. en nu zitten we op 5...😬 blijft gevaarlijk spul! Maar ik vind de vibe altijd wel nice! Klik om te vergroten... Welkom op de afterparty! Gezellige aan gehad?"
"alles gaat voorbij zei: Tijdens het trippen? Klik om te vergroten... Nee als ik pep of sos heb gebruikt. Trippen doe ik niet. Vind niet chill geen controle te hebben. En paar keer goed fout gegaan op wiet haha"
"sniesnasnatsie zei: Dankjewel! Gezellig hier nog, zie ik!😃 Ik ben ondertussen gezellig aan het video bellen met een vriend die ook lekker peppie doet, de vibe is er wel🤗 En natuurlijk ondertussen een beetje op DF kletsen, doe ik eigelijk alleen als ik zelf aan de zooi zit. En heel af en toe nuchter😊 Klik om te vergroten... Same. Ik ben eigenlijk alleen op t forum als ik alleen ben achter gebleven en nog niet kan slapen :P"
"Ik denk dat je met een kwakzalver te maken had"
"MvV zei: Oh dat heb ik totaal niet, ookal wil ik nu wel weten hoe handen wassen is Klik om te vergroten... Alleen met warm water dan"