#1
Hallo
Even een vraagje.....
Ik wil cannabiskoekjes maken... Nu doe ik dit door eerst de cannabis te
decarboxyleren vooraleer ik hem door het beslag gooi.
Nu was ik zelf even kritisch naar deze manier van handelen aan het kijken en maakte me de volgende bedenking:
als ik de koekjes bak zet ik de oven ook op 170 graden. Dan zou de cannabis dan toch ook zelf moeten
decarboxyleren? En als de temperatuur die bij
decarboxyleren gebruikt wordt (110 graden) toch zo belangrijk is dan doe ik dit principe toch om zeep door het daarna op 170 graden te verwarmen tijdens het bakken?
Een bijkomend vraagje? Kan ik ook wietboter maken in de oven?
Even een vraagje.....
Ik wil cannabiskoekjes maken... Nu doe ik dit door eerst de cannabis te
decarboxyleren vooraleer ik hem door het beslag gooi.
Nu was ik zelf even kritisch naar deze manier van handelen aan het kijken en maakte me de volgende bedenking:
als ik de koekjes bak zet ik de oven ook op 170 graden. Dan zou de cannabis dan toch ook zelf moeten
decarboxyleren? En als de temperatuur die bij
decarboxyleren gebruikt wordt (110 graden) toch zo belangrijk is dan doe ik dit principe toch om zeep door het daarna op 170 graden te verwarmen tijdens het bakken?
Een bijkomend vraagje? Kan ik ook wietboter maken in de oven?