Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa 5 jaar nog eens weggeweest en getript

Na 5 jaar nog eens weggeweest en getript

6 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DimethyltryptamineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nieuwe hofman schijnen in de 80, 140 en 200mics verkrijgbaar te zijn. Geen bron hiervoor, lokale leverancier zei dat tegen me. Wil zelf nog een keer Acid proberen, alleen staat de lange werking mij een beetje tegen:P

Gave prestatie van je hero en coke verslaving!! Schijnt vrij intens te zijn als je dAarvan moet afkicken...

Greetz
S
Sir RobertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben naar een core feestje geweest na 2 jaar volledig clean te zij, ik stond daar wa te shaken en ineens komt er een fransman naast me staan vraagt of dat ik speed moet hebben ik bedank vriendelijk, en dan zegt hij ik heb ook lsd :grin: en t feest is begonnen het was een trage trip en niet zo sterk maar ik heb wel een fantastische nacht gehad.
maar bij nader inzien is het toch allemaal niets meer voor mij
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sir Robert zei:
Ik ben naar een core feestje geweest na 2 jaar volledig clean te zij, ik stond daar wa te shaken en ineens komt er een fransman naast me staan vraagt of dat ik speed moet hebben ik bedank vriendelijk, en dan zegt hij ik heb ook lsd :grin: en t feest is begonnen het was een trage trip en niet zo sterk maar ik heb wel een fantastische nacht gehad.
maar bij nader inzien is het toch allemaal niets meer voor mij
Klik om te vergroten...

Klinkt goed en leuk weer :hearteyes:


Was de LSD getest? En zoja hoeveel mics heb je genomen/welke zegels na 5 jaren clean van acis of alles? ben benieuwd!
S
Sir RobertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het was naar het schijnt 200 mcg, maar dat is achteraf moeilijk te geloven omdat het toch niet zo sterk was, heb ze dus niet laten testen, heb ze ook op het feestje zelf gekocht.
Had 5 jaar geen Acid meer genomen vanwege een coke en heroïneverslaving waar ik nu 2 jaar vanaf ben.
Het waren hofmans en het was een zeer leuk weerzien van die mens.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nickkiss zei:
Nieuwe hofman schijnen in de 80, 140 en 200mics verkrijgbaar te zijn. Geen bron hiervoor, lokale leverancier zei dat tegen me. Wil zelf nog een keer Acid proberen, alleen staat de lange werking mij een beetje tegen:P

Gave prestatie van je hero en coke verslaving!! Schijnt vrij intens te zijn als je dAarvan moet afkicken...

Greetz
Klik om te vergroten...

Inderdaad respect hoe je van je verslaving af bent gekomen Sir Robbert!

Zijn ook zegels (dansende shiva's) van circa 100mcg getest zover ik weet.

De lange werking kan je minder intens laten zijn een aantal uur als je kan mediteren/in muziek mee verdwijnen. As je kan mediteren of wilt proberen kan echt prachtig zijn als je in juiste mindset bent.

Ieder zijn spul :)

Nogmaals knappe prestatie om af te kicken!
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
bestaat er pakweg zoiets als een site waarbij alle soorten zegels vermeld staan met hun dosering?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
theholyganja zei:
bestaat er pakweg zoiets als een site waarbij alle soorten zegels vermeld staan met hun dosering?
Klik om te vergroten...

Nee.

Zegels zijn niet van een bepaald merk met vaste doseringen. Ik lees hierboven bijvoorbeeld dat hoffmans bepaalde sterktes hebben enzo maar dat is onzin. Je kunt lege blotters gewoon online bestellen. Ik kan dus simpel hoffman blotters bestellen en mijn eigen dosering erop gooien.

Zulke beweringen zijn dus net zo gevaarlijk als beweren dat een logootje op een pil betekent hoeveel erin zit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."