Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lil Junk zei: Dan moet ik eens bromazolam en fluetizolam eens proberen omdat ik ook etizolam lekker chill vond. kan je me meer vertellen flunitrazolam en 2mmc en NEP? Klik om te vergroten... Bromazolam is by far mijn favoriete benzo, ik gebruikte vroeger vaak xanax, tot een vriend van mij me hierop aanwees. Gelijk een aantal pellets besteld en voor mijn gevoel vrijwel identiek en eigenlijk zelfs beter als xanax. Ik gebruik benzo’s eigenlijk nooit recreatief, vind het leuker om op een festivalletje 3mmc, klein beetje mdma en wat keta te combineren (keta om de scherpe randjes er wat vanaf te halen, plus het helpt mij om iets rustiger lekker in een flow te komen) en dan bij thuiskomst doe ik vaak hooguit 1,5mg bromazolam, wil er niet teveel van gebruiken omdat tolerantie vrij snel optreed had ik gelezen. Na 30/40 minuutjes ben ik compleet ontspannen en slaap ik binnen een minuut als een blok. Xanax vond ik vaak te heftig, omdat ik daar snel gedesoriënteerd van werd. Met broma geen last van en wordt altijd vrij fris ook weer wakker. ohja en wat 2mmc betreft, ik vond het eigenlijk een mislukte versie van 3mmc. Mist voor mij een groot deel euforie wat ik wel krijg van 3mmc. Ik zou persoonlijk dan 4fma aanraden als je op zoek bent naar een goeie stim designer drug. Ik noem het altijd 3mmc deluxe, omdat het voor mijn gevoel net ff wat sterker/beter werkt. Snuiven van 4fma is wel echt een hel, dus bommetjes daarvan zijn wel aan te raken als je je neus niet wilt verkloten."
"Beste iedereen, Ik heb een half uurtje terug besloten om een account te maken op dit forum. Ik gebruik sinds mijn 18e drugs, wat vroeger erg braaf bleef bij 1-2 xtc pilletjes op een festival. Na de coronacrisis werd ik toch ook erg benieuwd naar andere soorten drugs, wilde een hoop nieuwe dingen proberen om m’n kennis te verbreden uit nieuwsgierigheid en dankzij alle ervaringen die ik heb gelezen op dit forum heeft het mij altijd goed geholpen. Ik probeer altijd zo veilig en verstandig mogelijk om te gaan met gebruik van nieuwe RC’s en ander spul. Waardoor ik me graag op dit forum oriënteer over de ervaringen van anderen. Ik heb eigenlijk vrijwel nooit een slechte ervaring meer gehad met drugsgebruik door me altijd goed te verdiepen in wat alles inhoud, doseringen, combinaties van meerdere stoffen en dat dankzij hulp van een hoop van jullie. Dus bij deze, complimenten aan iedereen op dit forum en tof dat iedereen elkaar probeert te helpen. Moest even gezegd worden vond ik 😉"
"indewarre.nl zei: Het middel heet Euthylone of ook wel ED-DB. De molecuulstructuur lijkt sterk op cocaïne met een combinatie van 4mmc. Laboratoria professors zijn hier jarenlang mee bezig geweest en hebben de holy grail ontdekt! Dit product gaat nog populairder worden dan 3mmc zeggen ze...? Klik om te vergroten... Iemand ervaring met deze stof? Zijn veel gemixte meningen over te vinden, maar dat komt ook omdat een hoop de stof verwarren met Ethylone."
"Fisherman's friend zei: Is net als de andere cathinonen een slap aftreksel van bekende/illegale uppers. Deze heeft wat weg van mdma. Het effect is best langdurig. Klik om te vergroten... Ah ja, snap wel wat je bedoelt. Nouja ik heb net 2 gram besteld dus ga het binnenkort wel even ontdekken."
"Dilla zei: Ah ja, snap wel wat je bedoelt. Nouja ik heb net 2 gram besteld dus ga het binnenkort wel even ontdekken. Klik om te vergroten... Update over Euthylone, gisteren heb ik het geprobeerd tijdens de kwartfinale van Nederland. Heb het gesnoven en niet oraal genomen. Ook geen andere drugs of alcohol tot me genomen voor de zekerheid. Had geen weegschaaltje of iets bij me, want stond op een groot scherm te kijken, dus moest op een dixi. Ik begon rustig aan (ben 3mmc gewend en daar neem ik altijd redelijk veel van, maar wilde toch voorzichtig zijn met dit relatief onbekende stofje). Eerste keer (vlak voor de aftrap) nam ik 1 punt, ik gok zo rond de 30-50mg. En na 5-10 minuutjes voelde ik een klein soort lichte stimulatie. Had gewoon iets meer zin in de wedstrijd. Toen het rust was besloot ik om deze dosis tweemaal te nemen, omdat ik merkte dat het niet super erg werkte. Dus +- 90-150mg in totaal. Nou toen merkte ik uiteindelijk wel iets meer, maar voor mij verder totaal geen euforisch gevoel. Eerder een wat heftigere stimulatie en een onrustig gevoel. Toen de wedstrijd af was, gelijk naar huis gegaan en toen daar met mijn vriendin besloten om het ditmaal wel af te wegen en weer eens proberen. Dit keer nam ik 130mg in 1 keer en dat was dan voor mij ook gelijk het laatste van de avond. (Op andere sites stond namelijk dat het maximum ongeveer tot 350mg liep, dus wilde daar niet overheen) Weer een goeie stimulatie, merkte dat ik niet meer nuchter was, kaken stonden stijf en pupillen werden wat groter, maar euforie bleef uit. De comedown van dit spul is ook niet bepaald fijn, bleef super onrustig en m’n hart ging ook erg tekeer. Daarna maar 2mg bromazolam genomen en gaan slapen. Volgende dag verder geen last van een kater of iets. Ik gooi dit spulletje gelijk in de prullenbak, want die ‘holy grail’ zoals sommige vendors het beschrijven blijft voor mij toch nog steeds 3mmc/4mmc."
"Mezelf zei: Inderdaad... Zou gepind moeten worden.... Nooit blindelings 1 bron geloven en altijd je verder verdiepen en vergelijken... Gebruik ook anders buitenlandse forums die groter zijn en vaak wel wat meer over ervaringen te vinden is!... Maar ook dus misschien meer onzin... gewoon verdiepen in wat je in je lijf stopt is sowieso een soort moetje eigenlijk. Klik om te vergroten... hoe pin je iets? Of is dat niet mogelijk"
"Mezelf zei: Was meer bij wijze van spreken eigenlijk Klik om te vergroten... Aha, zou ergens wel handig zijn als feature bij topics"
"Sonja Nakker zei: Afgelopen oktober werkte ik bij een rave in de maassilo, maar ivb met de drukte moesten we de trap ook open gooien, dus daar was ik tickets aan t scannen. Zo grappig om dan die blikken te zien van verkette mensen die 10 verdiepingen omhoog moeten lopen omdat ze geen geduld hadden voor de lift. Ik hou ervan haha Klik om te vergroten... Die trappen in de maassilo zijn ook wel heel grappig hoor, ik was in augustus volgensmij naar Rotterdam rave festival, en daarna de after in maassilo ook meegepakt. Ik en mijn vrienden besloten het laatste uurtje bij dyen te knallen in de Now&Now, maar toen dat af was bleek de rij voor de lift zo immens groot dat we de trap besloten te nemen. Compleet ket vaag naar beneden gelopen en voor ons gevoel deden we daar echt 20 minuten over. Er leek maar geen einde aan te komen en elke verdieping waar je kwam leek precies hetzelfde. Super grappig en de maassilo is wel echt een van de weinige plekken waar je dat soort dingen kan meemaken"