Bromazolam lijkt op xanax volgens een hoop mensen, zelf nooit xanax gedaan maar wel bromazolam en het is één van m'n favoriete benzos. Ik krijg Valium voorgeschreven en ben daar ook echt fan van. Verder elke RC benzo (ook voor de ban) geprobeerd maar helaas is eti en flualp gebanned. Clona was af en toe chill maar stiekem blij dat ie gebanned is, dat was echt een killer benzo. Ben verder ook erg fan van flunitrazolam, kortwerkend, goede inslaper maar wel potent. De fluetizolam heb ik net besteld en blijkt een iets sterkere eti te zijn en vrij chill om te slapen. Heb nooit een andere drug dan wiet/hasj gerookt maar vind 3fa, 3fpm en 3fea wel relaxed, ook 2/3/4 fma vind ik prima stims. En als cathinone die nu legaal zijn heb ik 2mmc, 3cmc, 4mec en nep gedaan, vond raar genoeg 3mmc nooit zo chill als anderen tho. Vind NEP daarvan wel de beste persoonlijk en kan soms van 2mmc of 3cmc genieten maar is erg verschillend. Wel is 3cmc erg neurotoxic blijkbaar. En 6apb maar dat is een benzofury, wel erg chill, net als 5mapb. Volgens mij is apihp ofzo wel goed om te roken, van wat ik heb gehoord en gelezen dan.