#1
Shoutout naar mezelf
Eens, shoutout naar @MezelfShoutout naar mezelf
🥰 !!!Eens, shoutout naar @Mezelf
Ik kende mensen die zo goed konden praten dat ze mij nog bijna wijs konden maken dat Heroïne bijvoorbeeld helemaal niet zo verslavend is dan de meeste zeggen. Gewoon niet verder gaan dan snuiven eens per week.. gladde praatjes ... Maar geen jaar later lag het huis vol aluminium folies.
Tjah ik zeg niet dat ik nooit ooit eens hero ga proeven maar dat zal dan echt bij een enkele keer blijven zoals ik ook met Crystal Meth heb gedaan. Enkele keren gesnoven en 2 keer gevaped/gebased maar dat is dan ook genoeg om te weten wat het is en ten eerste niet zo speciaal en zo onschuldig lijkt dat het juist daarom zo genieperig kan zijn en er in kan sluipen.. Zoals vele middelen doen.. maar de ene toch meer dan de ander en van persoon tot persoon blijft het ook opgelet geblazen want wat ene niet eens lekker vind kan de ander misschien van zijn leven nooit meer afblijven
Inderdaad... Zou gepind moeten worden.... Nooit blindelings 1 bron geloven en altijd je verder verdiepen en vergelijken... Gebruik ook anders buitenlandse forums die groter zijn en vaak wel wat meer over ervaringen te vinden is!... Maar ook dus misschien meer onzin... gewoon verdiepen in wat je in je lijf stopt is sowieso een soort moetje eigenlijk.Leuk om te lezen dat je je op voorhand goed inlicht over wat je van plan bent om te nemen en vooral dat het je effectief geholpen heeft om veilig te gebruiken 😊
Toch wil ik er even aan toevoegen dat ondanks hier inderdaad veel nuttige informatie wordt gepost niet alles blindelings geloofd moet worden.
Kijk ook eens op oa. PsychonautWiki, Erowid, Tripsit.me, ... en vergelijk ze met elkaar.
Ligt aan de persoon denk ik ook min of meer.... voor mij zou denk hero verslavender zijn, gok ikVraag me af wat verslavender is, meth of heroine?
Per persoon die ermee begint. Zag een documentaire over meth in Australië of Nieuw Zeeland waar ze zeiden dat maar één op vijf een verslaving ontwikkelde van de methamphetamine.Ligt aan de persoon denk ik ook min of meer.... voor mij zou denk hero verslavender zijn, gok ik
1 op de 5 valt opzich wel mee eigenlijk dus...Per persoon die ermee begint. Zag een documentaire over meth in Australië of Nieuw Zeeland waar ze zeiden dat maar één op vijf een verslaving ontwikkelde van de methamphetamine.
Als het klopt. En de drugsmarkten in Australië en Nieuw Zeeland zijn anders dan hier.1 op de 5 valt opzich wel mee eigenlijk dus...
Inderdaad... Zou gepind moeten worden.... Nooit blindelings 1 bron geloven en altijd je verder verdiepen en vergelijken... Gebruik ook anders buitenlandse forums die groter zijn en vaak wel wat meer over ervaringen te vinden is!... Maar ook dus misschien meer onzin... gewoon verdiepen in wat je in je lijf stopt is sowieso een soort moetje eigenlijk.
Was meer bij wijze van spreken eigenlijkhoe pin je iets? Of is dat niet mogelijk
Aha, zou ergens wel handig zijn als feature bij topicsWas meer bij wijze van spreken eigenlijk![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."