Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"fgamer zei: Ik heb niet de tijd gehad en ook niet de moeite gedaan om de speed te laten testen, voor en na. Klik om te vergroten... Jammer, want juist dat zou aan kunnen tonen of er daadwerkelijk een noemenswaardige vooruitgang behaald is. Nu geef jij aan een verbetering te voelen, maar set en setting spelen hierbij ook mee natuurlijk. Wellicht voelde je je de tweede keer sowieso al beter. Bovendien verwachtte je de tweede keer dat het beter zou werken en je verwachting heeft ook veel invloed op de ervaring. Anyway, neemt niet weg dat het een leuk experiment is. Met testresultaten (dus van voor en na het wassen) was dit topic echter nog veel interessanter geweest. Ik zou in ieder geval erg benieuwd zijn naar de resultaten."
"Mooi en bijzonder wat het je opgeleverd heeft. Dit stimuleert zeker om het weer eens uit de kast te trekken en ditmaal voor een echte ervaring te gaan."
"Klinkt als een toffe ervaring! Wel een stevige dosis voor een eerste keer, maar je lijkt er weinig moeite mee gehad te hebben. (: Dat van dat blowen herken ik wel, ik ga er ook extreem slecht op."
"Ook mijn eerste reactie. Zelfs op 20 mg. trip je al langer. En onder invloed rijden is inderdaad absoluut een no-go."
"Wow, klinkt intens. Setting is hier natuurlijk wel een belangrijke. Op een feest(je) komt een dosis aanzienlijk harder binnen dan thuis relax op de bank o.i.d."
"Neo-Shulginist zei: Kan ook andersom zo zijn hoor! Dat je op een feestje genoeg afleiding hebt om de ervaring te relativeren. Het is ook maar net hoe je er zelf in staat Klik om te vergroten... Interessant. Dat heb ik zelf met tripmiddelen nooit zo ervaren."
"Hoe gaat het inmiddels?"
"Spijtig. Twee avonden achter elkaar M is ook niet wenselijk. Kies dan een van de avonden voor iets wat niet of nauwelijks op je serotonine werkt (2Cātje, keta etc.)."
"Dapper dat je je eerste keer op zo'n festival doet! Als ik het zo lees heb je een noemenswaardige trip doorgemaakt, leuk! Pure M zei: Toen ik door het publiek heen liep, ging het zo vlekkeloos, het leek wel alsof iedereen voor mij aan de kant ging, zo liefde- en respectvol. Wat een vredig gevoel. Klik om te vergroten... Chill, ik ervaar altijd het tegenovergestelde als ik trip op een feest. Vind door het publiek lopen dan ontzettend vervelend omdat iedereen me dan aankijkt."
"Dude, really?"