Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"GEwoon rauw Doorknauwe."
"BOOM!BOOM!BOOM!. Juistem. Aanwazig"
"http://youtu.be/GnBIXU9pJME CLOWNCORE"
"Debris zei: Morgen Easttek. Klik om te vergroten..."
"Oom Klaas zei: 'k kan mezelf ook beter aftrekken dan een ander, dan zal dat met pijpen ook vast wel zo zijn. Klik om te vergroten... Dat denk ik ook..."
"sommige smartdrugs word je zeker wel dol van.maar dingen als Happy-Caps of.. Bionix, werken echt niet.. of heel minimaal.."
"Jeuj was Aanwazig^^ Jammer van De hekken Bij zodiak."
"cropp zei: Tacnival was in ieder geval een vet feestje... Klik om te vergroten... Juistem."
"paulXTC zei: Hallo, Ik kan niet slapen door de Amfetamintjes, maar wat is de beste manier om in slaap te vallen (zonder valium of zolpidem) Klik om te vergroten... Veel Blowen/ of.. Gewoon niet zeiken en doorgaan."
"ghb is kut . wie is t met me eens? wie niet.. SPEAK"