Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen slapen, wat te doen de volgende ochtend?

Niet kunnen slapen, wat te doen de volgende ochtend?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mede drugsgebruikers :wave:

Ik gebruik zo af en toe wel eens speed als ik naar een feestje toe ga, en meestal slaap ik dan die avond ook niet meer, niks aan te doen, dat weet je nou eenmaal als je flink aan de speed gaat op een feestje.
Het niet slapen is voor mij echt totaal geen probleem ik vermaak me wel :mrgreen:
Maar stel nou dat ik een keer nog steeds op maandag ochtend wakker ben, en gewoon om 09:00 richting school/werk moet, wat is dan wijsheid gewoon even bij nemen zodat ik de maandag lekker makkelijk doorkom, of moet ik het er gewoon bij laten en zonder speed de maandag doorkomen?
Want mij lijkt het stel ik neem die maandag ochtend nou een goede lijn, dat me lichaam weer die opdonder krijgt en het hele proces eigenlijk weer van voor af aan moet beginnen...
En stel ik neem nou niet bij, ja dan ben ik waarschijnlijk gewoon flink naar de klote maar dan kan ik waarschijnlijk wel gelijk slapen als ik thuis kom van school/werk wat denk ik niet het geval is als ik bijneem.

Wat zou jij doen?

Groetjess! :mrgreen:


~BKJN
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet bijnemen dan maar een beetje aanrommelen die dag op school. Het is school geen werk :P
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Off-topic: DF-marathonnetje aan het doen? :wink: :wave:
On-topic: Ik weet niet hoeveel pep je van plan bent naar binnen te gooien, maar als je gewoon zorgt dat je zondag op maandag drie uurtjes slaapt, kun je best fatsoenlijk doen wat je moet doen dankzij de lichte na-stimulatie. Als je zaterdagochtend opstaat om laten we zeggen 10:30, is het best te doen om maandagnacht te slapen van 02:00 tot 07:00, lijkt mij. Bijpakken is een optie ja, maar lijkt me geen goed idee, juist omdat het werkt. Dan doe je het de volgende keer weer. Lees dit maar, nu je toch bezig bent :wink: : viewtopic.php?f=4&t=9460
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#4
ooscaar zei:
Off-topic: DF-marathonnetje aan het doen? :wink: :wave:
On-topic: Ik weet niet hoeveel pep je van plan bent naar binnen te gooien, maar als je gewoon zorgt dat je zondag op maandag drie uurtjes slaapt, kun je best fatsoenlijk doen wat je moet doen dankzij de lichte na-stimulatie. Als je zaterdagochtend opstaat om laten we zeggen 10:30, is het best te doen om maandagnacht te slapen van 02:00 tot 07:00, lijkt mij. Bijpakken is een optie ja, maar lijkt me geen goed idee, juist omdat het werkt. Dan doe je het de volgende keer weer. Lees dit maar, nu je toch bezig bent :wink: : viewtopic.php?f=4&t=9460
Klik om te vergroten...


Super bedankt voor je reactie, heb de link even goed doorgelezen, je hebt me hier zeker bij geholpen thanks ! :mrgreen:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik jou was had ik het gewoon zo geplanned dat je niet aan de pep gaat, de avond voordat je weer school/werk hebt? :P

Maar indien wel, is het natuurlijk verstandiger niets te nemen, mezelf kennende had ik echter wel een puntje genomen om nog 'iets' te kunnen doen. Zou dan wel zorgen dat ik goed gegeten zou hebben/zou blijven doen en op tijd zou stoppen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."